inkluderende pæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

what?

Hvorfor svarer du sådan? Jeg svarede jo bare på dit spørgsmål..

Hov Undskyld det skulle ikke være svar på det. Men jeg er blevet truet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Undskyld men jeg har faktisk fået problemer med min praktik. Hvordan kan man vurdre udfra fra bare 2 uger?? Kollegaer har klaget over mig snakket bag om mig. At jeg har ingen situationsfornemmelse og jeg er raskløs og usikker. Men det er jeg ikke. Kollegaer mener at jeg er et iritationsmoment.

Jeg  gør alt hvad jeg kan  og bliver ved men at de snakker i armekrog med hinanden uden jeg ved det.  Jeg har sku problemer . Jeg har ikke oplevet noget så tåbeligt. 

Jeg har endda været på samme type institutioner før

Altså det er ikke i orden at bagtale, men tag en snak med din vejleder og få eksempler på hvad de synes er irriterende for det virker som om du slet ikke kam genkende eller forholde dig til detes klager. Mår du så får det præciseret, så prøv at lad være med at gå i forsvarsposition og tænk over om der kan være noget om snakken. 

Du må huske på at det er din tredje praktik - dublivet ikke længere kun set som studerende. Du er jo næsten pædagog og forventningerne er derfor skruet op. Jeg kunne tydelig mærke forskel fra 2. Til 3. Praktik. 

Men går det helt galt må du hive fat i vejlederen fra seminaret og bede om et nyt sted. 

Anmeld

18. august 2014

Rixer

mor:) skriver:

Altså det er ikke i orden at bagtale, men tag en snak med din vejleder og få eksempler på hvad de synes er irriterende for det virker som om du slet ikke kam genkende eller forholde dig til detes klager. Mår du så får det præciseret, så prøv at lad være med at gå i forsvarsposition og tænk over om der kan være noget om snakken. 

Du må huske på at det er din tredje praktik - dublivet ikke længere kun set som studerende. Du er jo næsten pædagog og forventningerne er derfor skruet op. Jeg kunne tydelig mærke forskel fra 2. Til 3. Praktik. 

Men går det helt galt må du hive fat i vejlederen fra seminaret og bede om et nyt sted. 

Det er fordi jeg er i klub og jeg har været det to gange før. Og der findes ikke mange klubber mere. Det er også det jeg prioriterer højest. For mig er det et drømmejob hvis du forstår.

Jeg er self. ikke ude på at genere nogen.

Et eksempel var at jeg bryd ind og var irritationsmoment.

to pædagoger står og snakker og jeg skal til at spørge om noget, så skal jeg hellere vende den men det er ikke det eneste problem

Min vejleder mærker på mig at jeg har uro og rastløs og hun vil nu ikke have mig indover skolen

Jeg synes det er for strengt meget hård dom!

Først havde hun ingen bekymring og nu har hun den bekymring at der er et hul. Jeg har intet gjort galt. Kollegaerne havde klaget over mig. Hvad sker der ?

Anmeld

18. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Hov Undskyld det skulle ikke være svar på det. Men jeg er blevet truet.

Men hvad har det med dit spørgsmål at gøre? 
Hvorfor bringer du pludselig det op?

Og hvis du er blevet truet, så håber jeg du har meldt det.

Anmeld

18. august 2014

Rixer

Det har jeg til min vejleder på skolen 

Anmeld

18. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Det er fordi jeg er i klub og jeg har været det to gange før. Og der findes ikke mange klubber mere. Det er også det jeg prioriterer højest. For mig er det et drømmejob hvis du forstår.

Jeg er self. ikke ude på at genere nogen.

Et eksempel var at jeg bryd ind og var irritationsmoment.

to pædagoger står og snakker og jeg skal til at spørge om noget, så skal jeg hellere vende den men det er ikke det eneste problem

Min vejleder mærker på mig at jeg har uro og rastløs og hun vil nu ikke have mig indover skolen

Jeg synes det er for strengt meget hård dom!

Først havde hun ingen bekymring og nu har hun den bekymring at der er et hul. Jeg har intet gjort galt. Kollegaerne havde klaget over mig. Hvad sker der ?

Jeg forstår ikke dit eksempel; 
To står og snakker og du vil spørge om noget, og hvad sker der så`?

Tror du ikke bare at hun bekymrer sig om dig, hvis hun kan mærke det på dig, kan andre måske også.. Børnene kan især mærke hvis du er nervøs, ikke føler dig godt tilpas. 

Du er i en klub, hvor de er nød til at være sikre på at de kan stole på at du ikke bryder sammen eller noget. 

HUn vil nu ikke have mig indover skolen? Forstår ikke helt hvad det betyder. 

Du er nød til at lytte til hvad der er blevet klaget over, for selvom at du ikke føler at du gør noget forkert, kan andre jo godt føle 

Anmeld

18. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Det har jeg til min vejleder på skolen 

Hvornår? Hvad er der blevet gjort ved det?
Hvem truede dig og hvordan?

Anmeld

18. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Tror du ikke bare at hun bekymrer sig om dig, hvis hun kan mærke det på dig, kan andre måske også.. Børnene kan især mærke hvis du er nervøs, ikke føler dig godt tilpas. 

Du er i en klub, hvor de er nød til at være sikre på at de kan stole på at du ikke bryder sammen eller noget. 

Du er nød til at lytte til hvad der er blevet klaget over, for selvom at du ikke føler at du gør noget forkert, kan andre jo godt føle 

Jeg har på intet tidspunkt vist usikkerhed praksis.  Jeg har gået direkte til opgaven. Min interaktion med børn  er sikker og ikke og har aldrig været usikker. Jeg kan ikke se en grund til at det skulle være det 

Anmeld

18. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Der sker det at jeg er et iritationsmoment mener de. Men det har jeg lært nu så jeg reagerer anderledes fremover. Jeg skal have situationsfornemmelse men det har jeg  også. 

Er det for sjov at jeg et nået så langt og har bestået begge praktiker med anbefalinger 

Anmeld

18. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Hvornår? Hvad er der blevet gjort ved det?
Hvem truede dig og hvordan?

Hende fra stedet truede mig med at seminaret får vide at jeg bliver betænkelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.