inkluderende pæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.554 visninger
74 svar
38 synes godt om
17. august 2014

Rixer

Hey

Jeg vil spørge om hvis jeg gerne vil arbejde med inkluderende pædagogik i inst.  hvad gør jeg så ?

hvordan sikrer jeg at det ikke er integration fremfor inklusion.

Er det at to børn spiller på xbox og den tredje som kommer ind i spillerummet som gerne vil være med bliver inkluderet i spillet eller bliver han integreret ? f.eks. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Rixer skriver:

Hey

Jeg vil spørge om hvis jeg gerne vil arbejde med inkluderende pædagogik i inst.  hvad gør jeg så ?

Er det at to børn spiller på xbox og den tredje som kommer ind i spillerummet som gerne vil være med bliver inkluderet i spillet eller bliver han integreret ? f.eks. ??

Mit råd vil være at du skal få styr på hvad hhv inklusion og integration betyder

/ Taco78 

Anmeld

17. august 2014

Rixer

Taco78 skriver:

Mit råd vil være at du skal få styr på hvad hhv inklusion og integration betyder

jamen det var ikke det jeg spurgte om. Uden og træde over nogen i fødderne. 

Anmeld

17. august 2014

Stumpen

Rixer skriver:

Hey

Han bliver inkluderet... 

jeg vil anbefale dig af læse social pædagogik af Bent Madsen, den handler om inklusion og integration i det moderne samfund..

Anmeld

17. august 2014

Stumpen

Jeg kan se om jeg kan finde en GAMMEL opg fra seminariet om inklusion og eksklusion?

Anmeld

17. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er inklusion - men dit eksempel er meget forenklet. 

Jeh vil også anbefale dig at læse 

bent madsen

per schultz jørgensen 

carsten pedersen ( www.omsigt.dk)

Anmeld

17. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor:) skriver:

Det er inklusion - men dit eksempel er meget forenklet. 

Jeh vil også anbefale dig at læse 

bent madsen

per schultz jørgensen 

carsten pedersen ( www.omsigt.dk)

Vil lige tilføje at det er børnene der er inkluderende i dit eksempel, så hvis du skal have en aktiv rolle i den inkluderende pædagogik i klubben må du gå lidt i tænkeboksen 

Anmeld

17. august 2014

Rixer

Stumpen skriver:

Han bliver inkluderet... 

jeg vil anbefale dig af læse social pædagogik af Bent Madsen, den handler om inklusion og integration i det moderne samfund..

Ja ok. ligesom i stikbold når de bliver skudt er de døde(ude) men så når de tæller til 10 så er det med igen (inklusion)

Anmeld

17. august 2014

Rixer

Stumpen skriver:

Jeg kan se om jeg kan finde en GAMMEL opg fra seminariet om inklusion og eksklusion?

Må du meget gerne 

Anmeld

17. august 2014

Rixer

mor:) skriver:

Vil lige tilføje at det er børnene der er inkluderende i dit eksempel, så hvis du skal have en aktiv rolle i den inkluderende pædagogik i klubben må du gå lidt i tænkeboksen 

Tænkeboks på hvilken måde.

Jeg er faktisk i en tænkeboks lige nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.