inkluderende pæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg har ikke nogen problemer med nogen. Jeg var lige startet i praktik. Jeg har virkelig ikke gjort noget. Jeg gør mit arbejde det bedste jeg kan og min vejleder fra Sem har selv sagt at jeg tror på at du kan. For du kan sagtens og jeg tror på mig selv og det er derfor jeg er noget så langt som muligt.. Jeg har ikke fået under 7 endnu og jeg er snart færdig med uddannelsen. Jeg elsker og fordybe mig især de forskellige teorier kender jeg udenad og de siger selv at jeg er teoretisk dygtig. Jeg kan ikke se noget problem.  Det jeg fik vide igår var det der med kollegaerne og det har jeg taget til mig selvom jeg ikke har gjort noget. Jeg arbejder hårdt for at jeg ikke bliver irritationsmoment eller situationsfornemmelse. Jeg arbejder på sagen 

Du siger at de siger du er teoretisk dygtig, ja måske, men udfra de debatter jeg har læst og svaret på fra dig, lyder det ikke som om du undersøger meget, eller har meget erfaring blandt børn og unge. Som jo faktisk er vigtigt når det er det man drømmer om at arbejde med. Har du arbejdet med børn eller unge før du  startede på uddannelse?

baRe fordi du ikke har fået under 7, gør dig ikke til verdens bedste pædagog, hjælper. Der kan stadigvæk være en eller flere ting du ikke kan, og du er nød til at lytte, og se det fra andres øjne og ikke bare blive ved med at sige; jamen jeg har ikke gjort noget, jeg gør det bedste jeg kan. 

At din vejleder siger du kan, er fordi hun tror på dig, ikke at det ogen gør dig til den bedste, men at hun ved du kan klare det.

Du Bliver ved med at du ikke har gjort noget, eller du arbejder på sagen. Snak med lederen, find ud af hvorfor de synes du er det ene eller andet og lad vær med at gå i forsvar. Lyt og lær.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg har ikke nogen problemer med nogen. Jeg var lige startet i praktik. Jeg har virkelig ikke gjort noget. Jeg gør mit arbejde det bedste jeg kan og min vejleder fra Sem har selv sagt at jeg tror på at du kan. For du kan sagtens og jeg tror på mig selv og det er derfor jeg er noget så langt som muligt.. Jeg har ikke fået under 7 endnu og jeg er snart færdig med uddannelsen. Jeg elsker og fordybe mig især de forskellige teorier kender jeg udenad og de siger selv at jeg er teoretisk dygtig. Jeg kan ikke se noget problem.  Det jeg fik vide igår var det der med kollegaerne og det har jeg taget til mig selvom jeg ikke har gjort noget. Jeg arbejder hårdt for at jeg ikke bliver irritationsmoment eller situationsfornemmelse. Jeg arbejder på sagen 

Du er lige startrt for 14dage siden, eller lige startet tæt på midtvejssamtalen ?. 

Jeg er forvirret.

Og du har stadigvæk ikke svaret på, hvorfor du valgte at skrive det med at du var blevet truet lige pludselig uden grund. Og jeg ser altså ikke at en person vil fortælle min uddannelse at jeg er betænkelig som en trussel. Je tror sku at de havde truet dig med tæsk eller noget.

Anmeld

19. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Øj, har læst hele tråden.. Og må ærligt erklære mig temmelig enig med ESV  Hvis ts er ligeså uforståelig og forvirret irl som herinde på skrift, så ville jeg nok også blive irriteret.  Især når det er på en arbejdsplads. 

I øvrigt, husk at teori er én ting, praksis er noget helt andet. Kender flere der er færdige pædagoger der kan alt teori på fingerspidserne men har måtte sande at de i praksis er virkelig ringe pædagoger. Ikke at det er sådan med dig nødvendigvis, men for at fortælle dig at det er to vidt forskellige ting som ikke altid følges ad..

Anmeld

19. august 2014

Rixer

Jamen er i ude på at have ret eller hjælpe mig eller begge dele? 

Jeg har ikke sagt at jeg er verdensmestre pædagog  ?

Du kan umulig vurderer mig udfra hvad jeg skriver. For at det kan lade sig gøre skal du kende mig Irl. 

Jeg lytter gerne og jeg er studerende og jeg kan lave fejl. Jeg er der for at lære og jeg har ret til at få hjælp.

Jeg vil gerne ende med at bestå min praktik. 

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jamen er i ude på at have ret eller hjælpe mig eller begge dele? 

Jeg har ikke sagt at jeg er verdensmestre pædagog  ?

Du kan umulig vurderer mig udfra hvad jeg skriver. For at det kan lade sig gøre skal du kende mig Irl. 

Jeg lytter gerne og jeg er studerende og jeg kan lave fejl. Jeg er der for at lære og jeg har ret til at få hjælp.

Jeg vil gerne ende med at bestå min praktik. 

Nej vi kan ikke kende dig helt, men vi kan danne et billede af dig, udfra hvad du skriver, hvordan du skriver. Og vi siger at hvis du er som du er herinde irl, er der måske en grund til at dine kollegaer siger hvad de siger. 

inGen prøver at få ret, vi fortæller dig hvordan vi oplever dig og hvordan dine kollegaer måske oplever dig. Og der er ikke prden i det du skriver, så man bliver forvirret. 

Hvorfor så skriver det med dine karakterer,  det er jo en måde at sige at fordi du ikke får under 7 at du er hedre end andre. Man kan også være en fantastisk pædagog selvom at man får under 7. N

Jamen hvorfor accepter du så ikke at du måske har lavet en fejl, og så lyt til hvad folk siger i stedet for at sige at du ikke har gjort noget forkert.

Swlvfølgelig vil du gerne bestå, men så skal du også lære at lytte, og ikke gå i forsvar hele tiden. Men du lytter jo ikke, du læser det og så bliver du sur fordi du ikke kan se det der bliver sagt om dig.

Tag den snak med lederen, når du render et i et problem spørg en, i stedet for bare at bebrejde folk for hvad de siger.

u er nød til at se det fraa andres øjne, for fra dine øjne er der intet galt, du har intet gjort forkert og alle dømmer dig. 

Anmeld

19. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Nej vi kan ikke kende dig helt, men vi kan danne et billede af dig, udfra hvad du skriver, hvordan du skriver. Og vi siger at hvis du er som du er herinde irl, er der måske en grund til at dine kollegaer siger hvad de siger. 

inGen prøver at få ret, vi fortæller dig hvordan vi oplever dig og hvordan dine kollegaer måske oplever dig. Og der er ikke prden i det du skriver, så man bliver forvirret. 

Hvorfor så skriver det med dine karakterer,  det er jo en måde at sige at fordi du ikke får under 7 at du er hedre end andre. Man kan også være en fantastisk pædagog selvom at man får under 7. N

Jamen hvorfor accepter du så ikke at du måske har lavet en fejl, og så lyt til hvad folk siger i stedet for at sige at du ikke har gjort noget forkert.

Swlvfølgelig vil du gerne bestå, men så skal du også lære at lytte, og ikke gå i forsvar hele tiden. Men du lytter jo ikke, du læser det og så bliver du sur fordi du ikke kan se det der bliver sagt om dig.

Tag den snak med lederen, når du render et i et problem spørg en, i stedet for bare at bebrejde folk for hvad de siger.

u er nød til at se det fraa andres øjne, for fra dine øjne er der intet galt, du har intet gjort forkert og alle dømmer dig. 

Jeg er lyttende ellers ville jeg være ligeglad men sådan en person er jeg ikke. 

Jeg vil med glæde gå til lederen og finde ud af hvad der er galt. 

Men min vejleder fra skolen ved bedre og mere.

Jamen hvis jeg ikke har gjort noget så er der vel hellere ikke noget galt ?

Anmeld

19. august 2014

Rixer

Rixer skriver:

Jeg er lyttende ellers ville jeg være ligeglad men sådan en person er jeg ikke. 

Jeg vil med glæde gå til lederen og finde ud af hvad der er galt. 

Men min vejleder fra skolen ved bedre og mere.

Jamen hvis jeg ikke har gjort noget så er der vel hellere ikke noget galt ?

Min karakter viser altså at benhårdt arbejde har bære frugt. Det er fordi jeg blev lige slagtet for mit faglige niveau ligefør og det tal viser modsat.

Anmeld

20. august 2014

Rixer

Alle mennesker kan begå fejl så kend jeres pladser før i udtaler om min.

Jeg kender også mange der er blevet færdig med pædagog uddannelsen og 3. Praktik og de lavede fejl og de havde også ingen form for situationsfornemmelse men de bestod alligevel. Så det kan ikke passe. Ikke snak lort nu.

Udtaler jeg måske om jer ? Nej for det er dumt.

Anmeld

20. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Alle mennesker kan begå fejl så kend jeres pladser før i udtaler om min.

Jeg kender også mange der er blevet færdig med pædagog uddannelsen og 3. Praktik og de lavede fejl og de havde også ingen form for situationsfornemmelse men de bestod alligevel. Så det kan ikke passe. Ikke snak lort nu.

Udtaler jeg måske om jer ? Nej for det er dumt.

Hvid du ikke vil have ærlige meninger, kun positive kommentarer, så er en debatside nok ikke det bedste side at være på.

Jo det kan sagtens passe, men nu er der heller ingen der siger at du ikke kan bestå, vi fortæller dig hvordan vi oplever dig, og hvordan andre kan se dig, kun for at give dig en hjælpende hånd i fremtiden.

Der er jo forskel på folk, og man kan  ikke sige bare fordi de bestod, består jeg også, sådan er livet ikke, og igen fremstår du lidt umoden i den besked.

nej du Udtaler dig ikke om os, for du deltager jo ikke i andre debatter end dine andre, du oplever ikke hvordan vi er, hvor megrt vi faktisk hjælper hinanden herinde, ligesom at vi prøver at hjælpe dig, men du bliver bar sur og går i forsvar.

der er Ingen Her der siger at du er et dårligt menneske eller noget, men vi fortæller dig, at det vi opfatter dog udfra hvordan du skrivrr og hvad du skriver, giver os et dårligt billede af dig, og st i stedet for at blive sur, at du skal prøve at gøre noget ved det og ikke lade din vejleder klsre det hele, du er nød til selv at gøre noget, vise at du kan klare problemerne selv. 

Anmeld

20. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Yurie skriver:

Hvid du ikke vil have ærlige meninger, kun positive kommentarer, så er en debatside nok ikke det bedste side at være på.

Jo det kan sagtens passe, men nu er der heller ingen der siger at du ikke kan bestå, vi fortæller dig hvordan vi oplever dig, og hvordan andre kan se dig, kun for at give dig en hjælpende hånd i fremtiden.

Der er jo forskel på folk, og man kan  ikke sige bare fordi de bestod, består jeg også, sådan er livet ikke, og igen fremstår du lidt umoden i den besked.

nej du Udtaler dig ikke om os, for du deltager jo ikke i andre debatter end dine andre, du oplever ikke hvordan vi er, hvor megrt vi faktisk hjælper hinanden herinde, ligesom at vi prøver at hjælpe dig, men du bliver bar sur og går i forsvar.

der er Ingen Her der siger at du er et dårligt menneske eller noget, men vi fortæller dig, at det vi opfatter dog udfra hvordan du skrivrr og hvad du skriver, giver os et dårligt billede af dig, og st i stedet for at blive sur, at du skal prøve at gøre noget ved det og ikke lade din vejleder klsre det hele, du er nød til selv at gøre noget, vise at du kan klare problemerne selv. 

Jeg er så enig! 

Tænker at yurie altid gir dig gode råd, som det ku være du ku overveje at tage til dig.

Og yurie, syntes det er fedt at du altid ka komme med positive svar i disse debatter! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.