Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

håber ikke hun kommer der ud igen i altfald ik før der er en afklaring på hvad der sker... 

far ved ikke noget endnu?? 

Far ved ikke noget endnu - heller ikke farfar.

Det dét går på er, at jeg ikke kan vide mig sikker på om han vil kontakte farfar og dele mine bekymringer - jeg tænker at jeg nok i ren desperation ville ringe til min farfar hvis det var ham tvivlen opstod omkring 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Kay

Anonym skriver:

Det dét går på er, at jeg ikke kan vide mig sikker på om han vil kontakte farfar og dele mine bekymringer - jeg tænker at jeg nok i ren desperation ville ringe til min farfar hvis det var ham tvivlen opstod omkring 

ja det ville jeg nok også selv... 

ihhh kan du ikke finde en undskyldning for at hun ikke kan være på samværd denne weekend??? 

kan hun ikke "blive syg" eller... ihhh sys sgu godt politi og statsforvaltning kunne havde været mere hjælpsomme her!

Anmeld Citér

20. august 2014

Isabella_mor

Fredag i sidste uge var jeg ovre at besøge "Børnehuset" som er det sted hvor afhøringer af sådan en lille størelse som min pige skal foregå.
Dernæst var jeg hos politiet til afhøring - 3,5 stive timer. Så er man TRÆT i hovedet bagefter.

Det GYSER i mig når jeg tænker på hvad hun skal igennem - selvom hun selvfølgelig ikke oplever det på samme måde som jeg gør. 

Siden da har jeg haft samtaler med statsforvaltningen om samvær med hendes far - som er IMORGEN  ..og jeg kan ikke sende hende der ud fordi jeg ved at han har fast arbejdsweekend de weekender hvor han er samvær med hende - og i de timer bliver hun passet hos farmor/farfar.
MEN hverken politi, statsforvaltninger eller kommune kan juridisk gå ind at suspendere samværet fordi far ikke er under mistanke - jeg kan blot ikke garantere at hun ikke skal der ud i samværsperioden.

Idag har jeg været hos politiet for at aflevere de video-optagelser jeg selv har lavet med hende hvor vi taler om den her leg - ligeledes har jeg afleveret et billede det værelse hun har hos farmor/farfar - her har uden videre udpeget det "rum" bagved hendes seng hvor legen udspiller sig 

puha det er altså smadder skrækkeligt... 

håber at det bliver ordnet uden traumer for hende.. 

kæmpe knus herfra 

og så lagde jeg lige mærke til at du nævner din datters navn. der er selvfølgelig mange børn med det navn. men jeg tænker i forbindelse med din anonymitet osv.. 

Anmeld Citér

20. august 2014

M (:

Anonym skriver:

Er der slet ingen måde, hvorpå i kan komme udenom samværet? Sygdom? Fødselsdag i familien? At i er inviteret på udflugt et eller andet? :/ 

Anmeld Citér

20. august 2014

FamilenStorm

Fredag i sidste uge var jeg ovre at besøge "Børnehuset" som er det sted hvor afhøringer af sådan en lille størelse som min pige skal foregå.
Dernæst var jeg hos politiet til afhøring - 3,5 stive timer. Så er man TRÆT i hovedet bagefter.

Det GYSER i mig når jeg tænker på hvad hun skal igennem - selvom hun selvfølgelig ikke oplever det på samme måde som jeg gør. 

Siden da har jeg haft samtaler med statsforvaltningen om samvær med hendes far - som er IMORGEN  ..og jeg kan ikke sende hende der ud fordi jeg ved at han har fast arbejdsweekend de weekender hvor han er samvær med hende - og i de timer bliver hun passet hos farmor/farfar.
MEN hverken politi, statsforvaltninger eller kommune kan juridisk gå ind at suspendere samværet fordi far ikke er under mistanke - jeg kan blot ikke garantere at hun ikke skal der ud i samværsperioden.

Idag har jeg været hos politiet for at aflevere de video-optagelser jeg selv har lavet med hende hvor vi taler om den her leg - ligeledes har jeg afleveret et billede det værelse hun har hos farmor/farfar - her har uden videre udpeget det "rum" bagved hendes seng hvor legen udspiller sig 

Tusind tak fordi du giver dig tid til at holde os opdateret imens det hele står på..

Puha stakkels din datter og stakkels dig.. Har helt ondt i maven på jeres vegne.. Som andre skriver, kan der ikke komme noget sygdom eller fødselsdag i vejen? Nu hvor han alligevel skal arbejde?

Ih hvor jeg håber at der snart kommer en "blokering" ( i mangel af bedre ord) for at hun må besøge far (farfar)

Tænker på jer...

Anmeld Citér

20. august 2014

Lotus86

Et eller andet helt forkert er der i hvert fald sket hos farfar, så er det ikke bare at blæse hul i samværsaftaler, og så nægte at hun skal derhen? Det vil jo være så tragisk for din lille pige, hvis hun skulle sendes lige i armene på den mand

Anmeld Citér

20. august 2014

modesty

M (: skriver:

Er der slet ingen måde, hvorpå i kan komme udenom samværet? Sygdom? Fødselsdag i familien? At i er inviteret på udflugt et eller andet? :/ 

Jeg ville også helt klart sige at hun havde fået omgangssyge og lå og kastede op 24/7

Anmeld Citér

20. august 2014

Anonym trådstarter

Tak til jer der følger mig herinde - jeg lover at holde jer opdateret.

Jeg har informeret far om at hun ikke kommer på samvær imorgen. Det er frustrerende når man må stikke en løgn for at undgå samvær - når man ved at sandheden kommer frem, måske allerede imorgen eftermiddag.

Jeg skal selv til læge imorgen da jeg mærker tydelige tegn på stress. 

Hovedpine, prikken i hjerte og snurren i armen.

jeg er i opløsning - men min pige har det godt og jeg har fået hypet 'Børnehuset' til noget helt vildt og hun glæder sig til at hun skal derover for at, som hun siger: "at fortælle hvad farfar gør, så de kan hjælpe hende med ikke at skulle der ud igen" jeg er STOLT af hende - min store pige på kun 4 år.

jeg deler lige alle mine følelser, det har jeg behov for - så håber i bærer over med mig. Jeg bliver bare så knust inde i mig selv når jeg tænker på at et andet menneske muligvis har ødelagt det der for os skulle være en god tid - hendes barndom.

jeg sender hende på lidt fri dage hos min familie så jeg kan få ro og overskud igen.

imorgen er der møde i Børnehuset mellem pædagoger, politi og kommune.

torsdag i næste uge skal hun video afhøres.

har sikret mig en fantastisk advokat. 

Tak for ros, søde ord, trøst - i er så gode !

Anmeld Citér

20. august 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Tak til jer der følger mig herinde - jeg lover at holde jer opdateret.

Jeg har informeret far om at hun ikke kommer på samvær imorgen. Det er frustrerende når man må stikke en løgn for at undgå samvær - når man ved at sandheden kommer frem, måske allerede imorgen eftermiddag.

Jeg skal selv til læge imorgen da jeg mærker tydelige tegn på stress. 

Hovedpine, prikken i hjerte og snurren i armen.

jeg er i opløsning - men min pige har det godt og jeg har fået hypet 'Børnehuset' til noget helt vildt og hun glæder sig til at hun skal derover for at, som hun siger: "at fortælle hvad farfar gør, så de kan hjælpe hende med ikke at skulle der ud igen" jeg er STOLT af hende - min store pige på kun 4 år.

jeg deler lige alle mine følelser, det har jeg behov for - så håber i bærer over med mig. Jeg bliver bare så knust inde i mig selv når jeg tænker på at et andet menneske muligvis har ødelagt det der for os skulle være en god tid - hendes barndom.

jeg sender hende på lidt fri dage hos min familie så jeg kan få ro og overskud igen.

imorgen er der møde i Børnehuset mellem pædagoger, politi og kommune.

torsdag i næste uge skal hun video afhøres.

har sikret mig en fantastisk advokat. 

Tak for ros, søde ord, trøst - i er så gode !

Sender en masse  til jer

Håber alt bliver godt igen på den anden side af det I går igennem nu  

Anmeld Citér

20. august 2014

evamor

Puha jeg har ikke ord for denne her tråd. Det er godt nok en gyser - på den dårlige måde Det er virkeligt sejt kæmpet! Du fortjener stor ros.

Tanker til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.