SPØRGSMÅL ! ! ! !
Sidder her og tænker at jeg jo ligemeget hvad har en pige som udtrykker at hun IKKE vil ud til farfar igen.
Jeg ved at hendes far har fast arbejdsweekend de weekender hvor han har samvær med hende - fordi så kan hun blive passet hos hans forældre.
Han bor og arbejder nemlig ikke i samme by - så det er "smart" med dette studiejob tæt på hans forældre - så kan man jo slå to fluer med ét smæk 
Nå, anyways - han tager jo ikke barnets tarv, i hvert fald ikke i mine øjne.
Da vi for 2 år siden afsluttede en sag om bopæl i retten boede han hjemme og retten lagde til grund at hun for det første havde større tilknytning til mig og for det andet var der alt for mange centrale mennesker i hendes liv hvis hun skulle bo der ude (læs; farmor/farfar og faster/onkel).
Han er godt nok flyttet for sig selv, men i og med de opholder sig hos farmor/farfar/faster/onkel når der er samvær har det jo ikke ændret sig for vores datter.
Jeg vil RIGTIG gerne have den fulde forældremyndighed - jeg føler ikke at hendes far er der for hende og jeg føler på ingen måde at jeg bør sparre med ham i alle mulige situationer når han i bund og grund pisser på de anbefalinger der har været og ikke mindst arbejder når ikke hun er der.
Jeg vil gerne have suspenderet samværet eller have gjort det overvåget indtil sagen omk. hendes mistrivsel er ovre og kortlagt - vil der være chance for det tænker i?
Beklager det blev så langt - har søgt på nettet, synes det er svært at finde svar. Der er næppe mange sager der ligner hinanden 100% jo 
Anmeld
Citér