Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Puha hård læsning! Vil sender dig et kæmpe 

Har din datter gået mere i dybden med hvad farFars leg gik ud på? ( syntes jeg ikke fremgår) 

Nej ikke så meget hvad det sker under legen. Hun har dog helt umotiveret udpeget stedet hvor det skulle foregå , på et billede på min telefon - hårrejsende oplevelse. Selvfølgelig er alle informationer videregivet til politiet..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Ved din nye partner noget om sagen? 

Jeg ved Ikke om du kan lægge kortene på bordet - hvis du kan, så gør det. Ellers forklar ham så godt du kan at du står i en meget dvær situation lige nu, men at du vil ham og savner ham

det skal nok gå - i skal nok klare den!

kram herfra 

Han er helt med på hvad der er sket..

hører bare aldrig fra ham - intet: hvordan går det, godmorgen, har i haft en god dag.

jeg håber det - tror det hele for mit vedkommende bunder i at hele min grundvold ryster nu og så bliver man hunderæd for at miste det hele ..

Anmeld Citér

21. august 2014

fo82

Anonym skriver:

hører bare aldrig fra ham - intet: hvordan går det, godmorgen, har i haft en god dag.

jeg håber det - tror det hele for mit vedkommende bunder i at hele min grundvold ryster nu og så bliver man hunderæd for at miste det hele ..

Måske han lige skal sluge hele den situation han er havnet i...

jeg forstår dig virkelig at du mangler det vante og bekræftelsen - du er jo hoppet ud over en kant til en dyb kløft uden at vide om nogen vil gribe dig..

hang in there !!! 

Anmeld Citér

21. august 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Kan det tænkes at det er berøringsangsten der spiller ind? Altså at han slet ikke aner hvad han skal stille op og er bange for at sige eller gøre noget forkert og så hellere ikke vil gøre noget?

Anmeld Citér

21. august 2014

Kærlighediminmave

Hold op hvor er du sej, du er en fantastisk mor og er sikker på at du og din datter nok skal komme igennem det her sammen, selvom det hele er rigtig svært❤️

Anmeld Citér

21. august 2014

Maja88

puha sender dig en kæmpe krammer..
jeg er selv blevet krænket af min farfar og hvor ville jeg dog ønske mine forældre havde taget affære, da jeg fortalte dem det...
min farfar døde da jeg var 18 og jeg er i dag 26 år... det er ingen person i hele verden jeg hader mere end ham...
jeg har så mange følelser og for mig er den uafsluttet sag og den vil nok føle mig resten af livet.. jeg har så mange ting han skulle have at vide og har lyst til at fortælle ham at han har ødelagt mit liv..
men jeg har aldrig fået psykolog hjælp og det er først noget mine forældre og jeg har talt om igen, da jeg var 23..
er så glad for du tager erfare og du kan hjælpe din datter igennem denne forfærdelige ting i hendes liv..
husk at hun skal have psykolog hjælp men det skal du altså også... vi er kun mennesker og det er begrænset hvad vi kan bære på vores skuldre...
jeg håber virkelig ingenting der er(selvom det desværre tyder på det)

Anmeld Citér

22. august 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

puha sender dig en kæmpe krammer..
jeg er selv blevet krænket af min farfar og hvor ville jeg dog ønske mine forældre havde taget affære, da jeg fortalte dem det...
min farfar døde da jeg var 18 og jeg er i dag 26 år... det er ingen person i hele verden jeg hader mere end ham...
jeg har så mange følelser og for mig er den uafsluttet sag og den vil nok føle mig resten af livet.. jeg har så mange ting han skulle have at vide og har lyst til at fortælle ham at han har ødelagt mit liv..
men jeg har aldrig fået psykolog hjælp og det er først noget mine forældre og jeg har talt om igen, da jeg var 23..
er så glad for du tager erfare og du kan hjælpe din datter igennem denne forfærdelige ting i hendes liv..
husk at hun skal have psykolog hjælp men det skal du altså også... vi er kun mennesker og det er begrænset hvad vi kan bære på vores skuldre...
jeg håber virkelig ingenting der er(selvom det desværre tyder på det)

Trist historie - som jo desværre fortæller endnu engang at familie kan være ondskabsfulde af pommerens til.

tak for ros - det betyder alverden.

Anmeld Citér

22. august 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Hold op hvor er du sej, du er en fantastisk mor og er sikker på at du og din datter nok skal komme igennem det her sammen, selvom det hele er rigtig svært❤️

Mange tak - det varmer at høre. Gør i hvert fald mit til at psykologer osv står klar til at hjælpe hende og jeg igennem det..

Anmeld Citér

22. august 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Kan det tænkes at det er berøringsangsten der spiller ind? Altså at han slet ikke aner hvad han skal stille op og er bange for at sige eller gøre noget forkert og så hellere ikke vil gøre noget?

Spurgte ham om han havde berøringsangst - det mente han ikke.

han har travlt på job - siger han, og det har jeg svært ved at acceptere. Selvom jeg ved at han er den eneste til at ordne de ting der er ligenu på jobbet..

Anmeld Citér

22. august 2014

MorDk

Tænker på jer ♥

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.