Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

EAF

Anonym skriver:

Tak til jer der følger mig herinde - jeg lover at holde jer opdateret.

Jeg har informeret far om at hun ikke kommer på samvær imorgen. Det er frustrerende når man må stikke en løgn for at undgå samvær - når man ved at sandheden kommer frem, måske allerede imorgen eftermiddag.

Jeg skal selv til læge imorgen da jeg mærker tydelige tegn på stress. 

Hovedpine, prikken i hjerte og snurren i armen.

jeg er i opløsning - men min pige har det godt og jeg har fået hypet 'Børnehuset' til noget helt vildt og hun glæder sig til at hun skal derover for at, som hun siger: "at fortælle hvad farfar gør, så de kan hjælpe hende med ikke at skulle der ud igen" jeg er STOLT af hende - min store pige på kun 4 år.

jeg deler lige alle mine følelser, det har jeg behov for - så håber i bærer over med mig. Jeg bliver bare så knust inde i mig selv når jeg tænker på at et andet menneske muligvis har ødelagt det der for os skulle være en god tid - hendes barndom.

jeg sender hende på lidt fri dage hos min familie så jeg kan få ro og overskud igen.

imorgen er der møde i Børnehuset mellem pædagoger, politi og kommune.

torsdag i næste uge skal hun video afhøres.

har sikret mig en fantastisk advokat. 

Tak for ros, søde ord, trøst - i er så gode !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

Tak til jer der følger mig herinde - jeg lover at holde jer opdateret.

Jeg har informeret far om at hun ikke kommer på samvær imorgen. Det er frustrerende når man må stikke en løgn for at undgå samvær - når man ved at sandheden kommer frem, måske allerede imorgen eftermiddag.

Jeg skal selv til læge imorgen da jeg mærker tydelige tegn på stress. 

Hovedpine, prikken i hjerte og snurren i armen.

jeg er i opløsning - men min pige har det godt og jeg har fået hypet 'Børnehuset' til noget helt vildt og hun glæder sig til at hun skal derover for at, som hun siger: "at fortælle hvad farfar gør, så de kan hjælpe hende med ikke at skulle der ud igen" jeg er STOLT af hende - min store pige på kun 4 år.

jeg deler lige alle mine følelser, det har jeg behov for - så håber i bærer over med mig. Jeg bliver bare så knust inde i mig selv når jeg tænker på at et andet menneske muligvis har ødelagt det der for os skulle være en god tid - hendes barndom.

jeg sender hende på lidt fri dage hos min familie så jeg kan få ro og overskud igen.

imorgen er der møde i Børnehuset mellem pædagoger, politi og kommune.

torsdag i næste uge skal hun video afhøres.

har sikret mig en fantastisk advokat. 

Tak for ros, søde ord, trøst - i er så gode !

Du er en fantastisk mor for din datter

Anmeld Citér

21. august 2014

Røverdatter

Du er den sejeste mor! Jeg synes virkelig du har tacklet det hele flot (af hvad jeg kan læse herinde)..

Dine stress symptomer er sikkert helt "normale" - og så er det bare om også at få givet dig selv opmærksomheden - selvom det sikkert slet ikke er prioriteret hos dig lige nu ift din datter.

Nå men jeg synes ligesom alle andre herinde at du er fantastisk for din lille pige. Hun kan være stolt af dig! Ligeså meget som du er stolt af hende

Masser af lys og varme på jeres vej!

Anmeld Citér

21. august 2014

Eliza

Godt du er Obs på dig selv, for du er ik til meget hjælp, hvis du går ned
Og skide godt, at familien os bakker op.

Anmeld Citér

21. august 2014

Lotus86

Med en mor som dig, så skal din lille pige nok komme igennem det her, synes virkelig du tackler det SÅ flot.

Anmeld Citér

21. august 2014

tarkoflen

Jeg håber godt nok snart at der kommer en afklaring for jer! Det er da ikke ok, at du skal gå og lyve!

Hvad sagde far til at jeres datter ikke kommer på samvær?

Godt du passer på dig selv! Det er en hård situation for dig og det er vigtigt at du har overskud til din datter, og det har du kun hvis du også selv får noget støtte og hjælp!

Mange kram fra mig til dig

Anmeld Citér

21. august 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg håber godt nok snart at der kommer en afklaring for jer! Det er da ikke ok, at du skal gå og lyve!

Hvad sagde far til at jeres datter ikke kommer på samvær?

Godt du passer på dig selv! Det er en hård situation for dig og det er vigtigt at du har overskud til din datter, og det har du kun hvis du også selv får noget støtte og hjælp!

Mange kram fra mig til dig

Han var selvfølgelig træt af det - men jeg forsøgte at tale til hans sunde fornuft.

optadering!

afhøring sker torsdag i næste uge - indtil da er det bare at holde skuden på rette vej og forsøge at holde os oven vande.

Anmeld Citér

21. august 2014

Anonym trådstarter

Hjælp mig - jeg bliver fuldstændig BIMS i hovedet.

jeg er i et forhold (cirka 5 mdr gammelt) - stabilt og varmt.

jeg er godt klar over at vi (min datter og jeg) går igennem en svær tid lige nu. Men min partner lader ikke høre fra sig. Jeg bliver ked af det, jeg kan jo ikke gøre for at det hele er svært nu. Måske kan han ikke rumme det - forståeligt. Jeg har bare sååå meget behov for bare LIDT hverdag i mit voksenliv også.

Jeg er frustreret .. 

Anmeld Citér

21. august 2014

Linkae

Puha hård læsning! Vil sender dig et kæmpe 

Har din datter gået mere i dybden med hvad farFars leg gik ud på? ( syntes jeg ikke fremgår) 

Anmeld Citér

21. august 2014

fo82

Anonym skriver:

Hjælp mig - jeg bliver fuldstændig BIMS i hovedet.

jeg er i et forhold (cirka 5 mdr gammelt) - stabilt og varmt.

jeg er godt klar over at vi (min datter og jeg) går igennem en svær tid lige nu. Men min partner lader ikke høre fra sig. Jeg bliver ked af det, jeg kan jo ikke gøre for at det hele er svært nu. Måske kan han ikke rumme det - forståeligt. Jeg har bare sååå meget behov for bare LIDT hverdag i mit voksenliv også.

Jeg er frustreret .. 

Ved din nye partner noget om sagen? 

Jeg ved Ikke om du kan lægge kortene på bordet - hvis du kan, så gør det. Ellers forklar ham så godt du kan at du står i en meget dvær situation lige nu, men at du vil ham og savner ham

det skal nok gå - i skal nok klare den!

kram herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.