Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Mama85

Først nogle store Til dig og din datter. Sikke en forfærdelig læsning, men hvor er jeg glad for at de offentlige instanser tager din henvendelse så seriøst, jeg håber at I får al den råd og vejledning I må have brug for i denne svære tid, dette er kun lige begyndelsen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Lotus86

Puh det gør ondt at læse

Du går en rigtig hård tid i møde, men du gør så meget det rigtige, du må ikke have ondt i maven over det du har sat i gang, for du gør det for din lille piges skyld. Du lyder som en helt fantastisk mor Jeg ønsker det bedste for dig og din datter

Anmeld Citér

11. august 2014

Røverdatter

Jeg kunne bare ikke få mig selv til at forlade tråden uden et stort kram

Du er sej! Håber tiden i går i møde vil forløbe sig okay, alt i betragtning

Anmeld Citér

11. august 2014

-Sigrid-

Årh sikke en forfærdelig situation for hele familien.

Men fedt at du (og kommunen) handler så hurtigt og meget, det er jo ikke noget som går væk fordi man lukker øjnene 

Jeg håber at hendes far (og farmor?) 'tager din datters parti' så det ikke er hele familien som går i stykker, men kun den rådne del. Anyway er det godt at hun ved hun kan stole på hendes mor! 

Hvor længe har hun 'haft ondt i maven'? 

Anmeld Citér

11. august 2014

Mami

Godt at hører  

hvis du har behov for at skrive med en der (desværre) har været det hele igennem, må du gerne skrive til mig 

Anmeld Citér

11. august 2014

Eliza

Anonym skriver:

OPDATERING ! ! ! !

Jeg har nu talt med kommunen - ringede egentlig "bare" for at få vejledning omkring situationen.

Men den kommunale dame tog hurtigt skeen i egen hånd og bad om min datters CPR-nummer.

Først ville de sende en ansat ud i børnehaven for at tale med hende og derefter indkalde far og jeg til samtale (imorgen)

Hun anbefaler mig at tage snakken med far inden de ringer til ham, blot for at han ikke skal få følelsen af at være blevet ført bag lyset.

Efter 15 minutter ringer hun tilbage og siger at hun efter en snak med politiet har fået at vide at jeg IKKE må ringe til far - fordi de kan være bekymrede for at far vil ringe til farfar og spørge ind til situationen.

Kort tid efter ringer hun igen og siger at politiet er SÅ bekymrede at de aflyser alt hvad vi først har aftalt og i stedet for er der blevet lavet en politianmeldelse (fra kommunens side) og man vil nu ringe til mig og få flere detaljer om min samtale med min datter - og mine observationer der ud over.

Der næst vil man tage min datter ind til en samtale og video-filme hende sammen med en børnepsykolog.

Derefter får far noget at vide og man vil dernæst vurdere om der er belæg for at gå videre med sagen.

Pyha, jeg er i OPLØSNING. Nu vil jeg hente mit barn i børnehaven 

Sådan

Og kæmpe

Anmeld Citér

11. august 2014

Eliza

Og så vil jeg lige sige, at selvom du virker til at være ok fatter og ha' ben i næsen!
Så går du en hård tid i møde... Sørg for at ha' noget familie, ved hånden og brug dem alt det du kan... Pas på at du ikke er så stærk, for din datter, at du selv knækker i sidste ende.

Åh hvor er jeg bare glad (selvom jeg stak lidt til dig tidligere) for at der bliver taget hånd om det!! Glad for at høre at du reagere og endnu mere glad for, at kommunen handler så hurtigt (i disse tider hvor man ofte høre det modsatte)

Anmeld Citér

11. august 2014

Meilby

Ville ikke forlade tråden uden en kæmpe krammer til både dig og din datter

Anmeld Citér

11. august 2014

Vivienne

Anonym skriver:

OPDATERING ! ! ! !

Jeg har nu talt med kommunen - ringede egentlig "bare" for at få vejledning omkring situationen.

Men den kommunale dame tog hurtigt skeen i egen hånd og bad om min datters CPR-nummer.

Først ville de sende en ansat ud i børnehaven for at tale med hende og derefter indkalde far og jeg til samtale (imorgen)

Hun anbefaler mig at tage snakken med far inden de ringer til ham, blot for at han ikke skal få følelsen af at være blevet ført bag lyset.

Efter 15 minutter ringer hun tilbage og siger at hun efter en snak med politiet har fået at vide at jeg IKKE må ringe til far - fordi de kan være bekymrede for at far vil ringe til farfar og spørge ind til situationen.

Kort tid efter ringer hun igen og siger at politiet er SÅ bekymrede at de aflyser alt hvad vi først har aftalt og i stedet for er der blevet lavet en politianmeldelse (fra kommunens side) og man vil nu ringe til mig og få flere detaljer om min samtale med min datter - og mine observationer der ud over.

Der næst vil man tage min datter ind til en samtale og video-filme hende sammen med en børnepsykolog.

Derefter får far noget at vide og man vil dernæst vurdere om der er belæg for at gå videre med sagen.

Sådan!!!

Er SÅ glad for at høre, at der begynder at ske noget! Du er din datters eneste stemme og jeg er så glad for at se, at du ikke kigger den anden vej (som nogle mødre desværre gør), men tager hende seriøst. 

Desuden er jeg meget glad for at kommunen handler så hurtigt. Man har jo hørt om alle mulige sager, hvor kommunen ikke har reageret på anmeldelser på misbrug og vold. 

Anyway, held og lykke med det hele. Jeg håber at din lille pige (og dig) kommer godt over denne forfærdelige situation. 

Anmeld Citér

11. august 2014

LilleLene

Anonym skriver:

OPDATERING ! ! ! !

Hvor er det fantastisk at de tager sagen alvorligt
Kæmpe kram til dig, og din seje datter

Håber alt det bedste for jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.