Yurie skriver:
Nej, det ved vi ikke... men jeg synes at Ts har givet os meget, ja mærkeligt at hun ikke har nævnt om de har snakket med faren.
Jeg ved ikke hvad de bruger.
Nej, men hvis mor nu ikke manipulere, og pigen bliver ved med at sige det, hvordan vil de så få hende til at stoppe?
Jeg sagde ikke reaktioner var når hun var hos faren, men f.eks hun er mere eller mindre renlig, men det er altid et problem efter hun har været hos far.
Hun udtaler sig ikke om det, hun siger at ud fra hvordan pigen reagere, kan der være sket noget. Altså ud fra hendes krop, jeg siger ikke at det er misbrug, men der er sket noget hun reagere på og det gør noget ved hendes krop.
Nej, men faren tager jo også til sine forældre.. (Om pigen så er alene med farfar, ved jeg ik)
Men det er svært for os at vide hvad der sker.
men jeg håber virkelig ikke at der er sket noget med pigen, for lige meget hvad der sker/er sket, så er det pigen det går udover.
Jeg er ikke uenig med dig, men jeg forstår bare ikke hvorfor der ikke er noget omkring faren, at det kun er hos ts og i børnehaven? (de bør jo udelukke begge forældre, at ingen af dem får pigen til at sige ting)
Jeg undre mig over ts midt i det her invitere en ny mand til sin datters liv. Hvis datteren er blevet svigtet af nogen af sine nærmeste omsorgspersoner, nogen pigen burde kunne stole på, så undre det mig hvorfor ts vælger at pigen skal forholde dig til en ny mand?
Jeg undre mig over pigen fortæller det til så mange personer bl.a. mors nye kæreste.