Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2015

aarhusmor

modesty skriver:

Det er den formulering moren bruger i denne tråd. Kunne man forestille sig at det måske var formuleret anderledes i kommunens dokumenter, og at meningen derfor også er en anelse anderledes?

Ja hvis det ikke er gengivet korrekt som det står, men er morens fortolkning - det ville forklare en del. Men da kommunen skal samarbejde med moren om det, er det også i deres interesse, at moren forstår det på den korrekte måde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Nej, det ved vi ikke... men jeg synes at Ts har givet os meget, ja mærkeligt at hun ikke har nævnt om de har snakket med faren.

Jeg ved ikke hvad de bruger.

Nej, men hvis mor nu ikke manipulere, og pigen bliver ved med at sige det, hvordan vil de så få hende til at stoppe?

Jeg sagde ikke reaktioner var når hun var hos faren, men f.eks hun er mere eller mindre renlig, men det er altid et problem efter hun har været hos far.

Hun udtaler sig ikke om det, hun siger at ud fra hvordan pigen reagere, kan der være sket noget. Altså ud fra hendes krop, jeg siger ikke at det er misbrug, men der er sket noget hun reagere på og det gør noget ved hendes krop.

Nej, men faren tager jo også til sine forældre.. (Om pigen så er alene med farfar, ved jeg ik)

Men det er svært for os at vide hvad der sker.

men jeg håber virkelig ikke at der er sket noget med pigen, for lige meget hvad der sker/er sket, så er det pigen det går udover.

Jeg er ikke uenig med dig, men jeg forstår bare ikke hvorfor der ikke er noget omkring faren, at det kun er hos ts og i børnehaven? (de bør jo udelukke begge forældre, at ingen af dem får pigen til at sige ting)

Ja ts har givet os meget -men det er jo stadig kun en side af sagen. 

Og jeg personligt undre mig over behovet for at ligge alt ud herinde? 

Jeg undre mig over ts midt i det her invitere en ny mand til sin datters liv. Hvis datteren er blevet svigtet af nogen af sine nærmeste omsorgspersoner, nogen pigen burde kunne stole på, så undre det mig hvorfor ts vælger at pigen skal forholde dig til en ny mand? 

Jeg undre mig over hvor belejligt alle ting har udviklet sig for ts

Jeg undre mig over pigen fortæller det til så mange personer bl.a. mors nye kæreste. 

Listen med hvad jeg undre mig over i den her tråd er lang. 

Anmeld Citér

24. april 2015

modesty

Jeg undre mig over ts midt i det her invitere en ny mand til sin datters liv. Hvis datteren er blevet svigtet af nogen af sine nærmeste omsorgspersoner, nogen pigen burde kunne stole på, så undre det mig hvorfor ts vælger at pigen skal forholde dig til en ny mand? 

Jeg undre mig over pigen fortæller det til så mange personer bl.a. mors nye kæreste. 

Jeg undrer mig over at ingen (eller, meget få) der læser med her i tråden har studset over det her forløb:

- Først siger TS at datteren siger at farfar forgriber sig på hende.

Hun tilbageholder så datteren fra faren i hans weekend.

- Dernæst fortæller hun at hun gerne vil have far frakendt forældremyndigheden. 

Jeg vil RIGTIG gerne have den fulde forældremyndighed - jeg føler ikke at hendes far er der for hende og jeg føler på ingen måde at jeg bør sparre med ham i alle mulige situationer når han i bund og grund pisser på de anbefalinger der har været og ikke mindst arbejder når ikke hun er der.

Jeg vil gerne have suspenderet samværet eller have gjort det overvåget indtil sagen omk. hendes mistrivsel er ovre og kortlagt - vil der være chance for det tænker i?

Okay - det kom lidt ud af det blå og har umiddelbart intet at gøre med farfar, men omhandler mors og fars forhold. Flere her i tråden (bl.a. mig) råder TS til at vente med forældremyndighedssagen til sagen med farfar er overstået.

- Herefter dukker der så en ny anklage op om at far slår datteren.

Det kan sagtens være et tilfælde, men det er, som du siger - ret belejligt.

Anmeld Citér

24. april 2015

Isabella_mor

modesty skriver:

Jeg undrer mig over at ingen (eller, meget få) der læser med her i tråden har studset over det her forløb:

- Først siger TS at datteren siger at farfar forgriber sig på hende.

Hun tilbageholder så datteren fra faren i hans weekend.

- Dernæst fortæller hun at hun gerne vil have far frakendt forældremyndigheden. 

Jeg vil RIGTIG gerne have den fulde forældremyndighed - jeg føler ikke at hendes far er der for hende og jeg føler på ingen måde at jeg bør sparre med ham i alle mulige situationer når han i bund og grund pisser på de anbefalinger der har været og ikke mindst arbejder når ikke hun er der.

Jeg vil gerne have suspenderet samværet eller have gjort det overvåget indtil sagen omk. hendes mistrivsel er ovre og kortlagt - vil der være chance for det tænker i?

Okay - det kom lidt ud af det blå og har umiddelbart intet at gøre med farfar, men omhandler mors og fars forhold. Flere her i tråden (bl.a. mig) råder TS til at vente med forældremyndighedssagen til sagen med farfar er overstået.

- Herefter dukker der så en ny anklage op om at far slår datteren.

Det kan sagtens være et tilfælde, men det er, som du siger - ret belejligt.

Hvis du læser tråden så står der skrevet at faren efterlader datteren hos farmor og farfar når han har samværd. 

Var det mit barn så ville jeg også sørge for at leddet (i dette tilfælde far) blev fjernet mellem barn og farfar. 

Og i dette tilfælde synes jeg det er fornuftigt at bede om frataget ret eller overvåget samvær når datteren skal til far, når han ikke kan holde sin dattee væk fra farfars numselege. 

Anmeld Citér

24. april 2015

TNBC

mor:) skriver:

Jeg havde faktisk ikke set at hun havde fået en ny mand efter det var begyndt(Jeg troede faktisk at hun kendte ham før alt det her skete.. )

Men ja jeg kan godt se det, på den måde som du skriver her.

Anmeld Citér

24. april 2015

TNBC

mor:) skriver:

Nej men skal man så fjerne samvær fra far fordi han måske kunne finde på at tage til farfar? 

I hvert fald overvåget, og der bliver sagt at faren kan finde på at efterlade pigen hos sine forældre.

Anmeld Citér

24. april 2015

alenemor42

Yurie skriver:

I hvert fald overvåget, og der bliver sagt at faren kan finde på at efterlade pigen hos sine forældre.

Far er som udgangspunkt fuldt berettiget til at aflevere sin datter til bedsteforældre i samværs weekend, det kan man ikke blande sig i.... at man ikke bryder sig om det er en anden sag.

Anmeld Citér

24. april 2015

TNBC

alenemor42 skriver:

Far er som udgangspunkt fuldt berettiget til at aflevere sin datter til bedsteforældre i samværs weekend, det kan man ikke blande sig i.... at man ikke bryder sig om det er en anden sag.

Det er sku uhyggeligt, når det er farfar der er den mistænkte.. Om det så er sandt eller ej.

Anmeld Citér

24. april 2015

Goggelogge

Jeg er mundlam.. Kan godt være man kun høre det fra en side, men ts virker meget ene og ikke har så mange andre at snakke ned om det, og hvis det var mig ville det nok også hjælpe at skrive det ned og få det ud..

det hjælper ikke at i tvivler, så hellere holde mund.. Hvis det var min datter så havde hun heller ikke skulle hjem til far, da chancen for hun bliver sendt hjem til farfar er stor..

men nok svært at leve sig ind i når det ikke sker for jer.

Anmeld Citér

24. april 2015

modesty

Isabella_mor skriver:

Hvis du læser tråden så står der skrevet at faren efterlader datteren hos farmor og farfar når han har samværd. 

Var det mit barn så ville jeg også sørge for at leddet (i dette tilfælde far) blev fjernet mellem barn og farfar. 

Og i dette tilfælde synes jeg det er fornuftigt at bede om frataget ret eller overvåget samvær når datteren skal til far, når han ikke kan holde sin dattee væk fra farfars numselege. 

Jeg har skam læst tråden, fra ende til anden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.