mor:) skriver:
Nu ved vi jo ikke hvor meget det er blevet talt med far - igen så er det kun ts's side vi har.
Derudover tror jeg ikke man i Dk bruger løgndetektor - de er alt for usikre.
Jeg tror ikke de har tænkt sig at sige til pigen at hun ikke længere skal sige at far slår, men hvis de mener mor manipulerer så er det via mor at det skal stoppe.
Vi ved ikke hvad aftalerne med far er - vi ved ikke om der også er sagsbehandler der. Vi ved ikke om far synes der er reaktioner hos ham. Der er simpelthen så meget vi ikke ved og kan umuligt udtale os om hvem det her har fejlet.
Jeg forstår slet ikke din læge udtaler sig om noget han/hun reelt ikke ved noget om - sorry.
Pigen bliver ikke sendt til farfar, men far.
koncentrationen omkring ts skyldes vel at de mistænker hende for at manipulere med sin datter? (Hvilket jeg ikke siger at ts gør - det ved jeg intet om)
Nej, det ved vi ikke... men jeg synes at Ts har givet os meget, ja mærkeligt at hun ikke har nævnt om de har snakket med faren.
Jeg ved ikke hvad de bruger.
Nej, men hvis mor nu ikke manipulere, og pigen bliver ved med at sige det, hvordan vil de så få hende til at stoppe?
Jeg sagde ikke reaktioner var når hun var hos faren, men f.eks hun er mere eller mindre renlig, men det er altid et problem efter hun har været hos far.
Hun udtaler sig ikke om det, hun siger at ud fra hvordan pigen reagere, kan der være sket noget. Altså ud fra hendes krop, jeg siger ikke at det er misbrug, men der er sket noget hun reagere på og det gør noget ved hendes krop.
Nej, men faren tager jo også til sine forældre.. (Om pigen så er alene med farfar, ved jeg ik)
Men det er svært for os at vide hvad der sker.
men jeg håber virkelig ikke at der er sket noget med pigen, for lige meget hvad der sker/er sket, så er det pigen det går udover.
Jeg er ikke uenig med dig, men jeg forstår bare ikke hvorfor der ikke er noget omkring faren, at det kun er hos ts og i børnehaven? (de bør jo udelukke begge forældre, at ingen af dem får pigen til at sige ting)