Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2015

alenemor42

Goggelogge skriver:

Jeg er mundlam.. Kan godt være man kun høre det fra en side, men ts virker meget ene og ikke har så mange andre at snakke ned om det, og hvis det var mig ville det nok også hjælpe at skrive det ned og få det ud..

det hjælper ikke at i tvivler, så hellere holde mund.. Hvis det var min datter så havde hun heller ikke skulle hjem til far, da chancen for hun bliver sendt hjem til farfar er stor..

men nok svært at leve sig ind i når det ikke sker for jer.

Hvorfor i alverden skal vi holde mund? ?

At forholde sig kritisk til noget lagt ud på internettet er da kun sundt ...om det er nyheder eller forums som dette.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

Goggelogge

alenemor42 skriver:

Hvorfor i alverden skal vi holde mund? ?

At forholde sig kritisk til noget lagt ud på internettet er da kun sundt ...om det er nyheder eller forums som dette.

Jeg tænker bare om hun ikke har lov til at have en ny mand i sit liv som kan hjælpe hende videre i dette helved? 

Og ville du ikke gøre alt for din datter ikke kom hos farfar'en mere?

det kommer hun jo til ved at være hos faren, da det ikke lyder som om han tror på sin egen datter..

Anmeld Citér

24. april 2015

TNBC

Goggelogge skriver:

Jeg tænker bare om hun ikke har lov til at have en ny mand i sit liv som kan hjælpe hende videre i dette helved? 

det kommer hun jo til ved at være hos faren, da det ikke lyder som om han tror på sin egen datter..

Jeg ville nok ikke byde en ny mand hvis jeg mistænkte som ts, da de to ´å´´hun mistænker, er to mænd, pigen bør stole på, så ville jeg nok ikke tage en fremmed ind i min datters liv, midt i det.

Anmeld Citér

24. april 2015

alenemor42

Goggelogge skriver:

Og hvis det nu viser sig der ikke foregår noget hos farfar??

Ud fra hvad man læser Ts har skrevet så har alle undersøgelserne afvist dette?

Det er umuligt ud fra en tråd på nettet at fastslå hvor sandheden ligger....

Derfor må man også forholde sig kritisk eftersom Ingen af os har adgang til sagsakterne og personerne.

Anmeld Citér

24. april 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Yurie skriver:

Jeg ville nok ikke byde en ny mand hvis jeg mistænkte som ts, da de to ´å´´hun mistænker, er to mænd, pigen bør stole på, så ville jeg nok ikke tage en fremmed ind i min datters liv, midt i det.

Ja sådan er du, men sådan har ts ikke gjort. 

Skal man virkelig hænge ts op på det?

Anmeld Citér

24. april 2015

Prinsessens'Mor<3

Goggelogge skriver:

Tror det er en god ide at læse det hele igennem, da det har været en lang og hård kamp, som ingen ende vil tage.. 

Det er så synd..

tænk at man skal have en kamp i gang for retfærdighed

stakkels familie

Anmeld Citér

25. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Goggelogge skriver:

Men det handler jo ikke om moren men om datteren - det er hendes helvede. Hvorfor vælge at datteren skal forholde sig til en fremmed mand oveni i alt det som ts beskriver hun går igennem? 

Anmeld Citér

25. april 2015

Saphiira skriver:

Ja sådan er du, men sådan har ts ikke gjort. 

Skal man virkelig hænge ts op på det?

Ja for det handler ikke om forskellige livsstile - det er da bizart at involvere endnu en person til pigens liv midt i det helvede hun ifølge ts går igennem nu. Og jeg synes faktisk ikke kun det er bizart, jeg synes det er manglende hensyntagen og egoistisk. 

Anmeld Citér

25. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmmmmm... Fair nok i er nogen der tvivler og ser kritisk på at vi kun har 1 side af sagen (som jo ligesom er naturligt nok da faren nok ikke lige bliver spurgt om han kunne tænke sig at være med i hendes beretning her) så selfølgelig har vi kun én side af sagen!

nå, men, det er jo ikke op til nogen af os at gøre hverken til eller fra. Vi kan bare læse og svare dét vi nu føler for.. Så jeg forstår ikke denne trang til at slå tvivlspørgsmål op i tråden?? Vi ved jo NETOP ikke hvad der er sandt og falsk, så tænk om i tog fejl! Tænk om moren faktisk beretter 100% hvad der sker uden at twiste eller smøre ekstra på?! Hvordan mon det så føles at se jeres seneste kommentarer??! 

Synes helt ærligt at denne tråd berører et SÅ følsomt emne at man burde tage den i pb hvis man ikke har noget konstruktivt at sige til ts og åbenbart alligevel ikke kan holde ud ikke at komme ud med det.. Ts får intet ud af jeres kommentare ligemeget hvad der er sandheden..... 

Anmeld Citér

25. april 2015

Mor11 skriver:

Hmmmmm... Fair nok i er nogen der tvivler og ser kritisk på at vi kun har 1 side af sagen (som jo ligesom er naturligt nok da faren nok ikke lige bliver spurgt om han kunne tænke sig at være med i hendes beretning her) så selfølgelig har vi kun én side af sagen!

nå, men, det er jo ikke op til nogen af os at gøre hverken til eller fra. Vi kan bare læse og svare dét vi nu føler for.. Så jeg forstår ikke denne trang til at slå tvivlspørgsmål op i tråden?? Vi ved jo NETOP ikke hvad der er sandt og falsk, så tænk om i tog fejl! Tænk om moren faktisk beretter 100% hvad der sker uden at twiste eller smøre ekstra på?! Hvordan mon det så føles at se jeres seneste kommentarer??! 

Synes helt ærligt at denne tråd berører et SÅ følsomt emne at man burde tage den i pb hvis man ikke har noget konstruktivt at sige til ts og åbenbart alligevel ikke kan holde ud ikke at komme ud med det.. Ts får intet ud af jeres kommentare ligemeget hvad der er sandheden..... 

For mit vedkommende er det ikke kun at vi kun har en side af sagen, men netop også det som ts skriver. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.