Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2014

A. Nonymsen

Kay skriver:

Jo det skal de, pædagoger har skærpet underretningspligt

Det er jeg 100% sikker på da jeg selv er pædagog

Læser selv til pædagog, skulle bare være sikker på jeg ikke var gået helt galt i byen

og tak for hjælpen igen popcornene var VILDT gode 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

maria kristine julie pedersen

Der kan ikke være tydeligere tegn på misbrug af din datter. Du bør øjeblikkeligt gribe ind og sørge for hun ikke kommer over til den mand. 

Hvad der ellers skal ske i forhold til bevis for misbrug og derved grund til anmeldelse må tages når din datter er  i sikkerhed.

du bør .... Skal altid stole på din 6. Sans som mor

Anmeld Citér

22. november 2014

Kay

A. Nonymsen skriver:

Læser selv til pædagog, skulle bare være sikker på jeg ikke var gået helt galt i byen

Så lidt ☺ håber det ellers er gået ok med mad den måned

Og ja der er mage ting at holde styr på når man er pædagog  håber nu at de husker at indberette, måske skulle ts lige spørge om de har husket det

Anmeld Citér

22. november 2014

maria kristine julie pedersen

Ja jeg havde så ikke læst hele tråden da jeg skrev før.... Det har jeg nu.

du er en fantastisk mor, du kæmper med næb og klør selv om det er "op af bakke" 

håber det beste for jer to

Anmeld Citér

22. november 2014

Kay

A. Nonymsen skriver:

Og ja der er mage ting at holde styr på når man er pædagog  håber nu at de husker at indberette, måske skulle ts lige spørge om de har husket det

Anmeld Citér

22. november 2014

A. Nonymsen

Kay skriver:

Det går, tak 

Har citeret TS, med mit spørgsmål... Det undrer mig bare at TS (forståeligt nok) ønsker pædagogens udtalelse på skrift...

i mine øjne burde underrretningen været lavet og mor gjort opmærksom på dette... Det lyder desværre bare ikke sådan? 

Anmeld Citér

22. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kay skriver:

Nej man skal ikke underrette kommunen lige så snart et barn siger X har slået. Man undersøger hvad barnet mener med slå -  det kan være mange ting i et barns verden. Det kan være personen har taget fat i armen eller lignende. 

Anmeld Citér

22. november 2014

SS82

mor:) skriver:

Nej man skal ikke underrette kommunen lige så snart et barn siger X har slået. Man undersøger hvad barnet mener med slå -  det kan være mange ting i et barns verden. Det kan være personen har taget fat i armen eller lignende. 

Man har da pligt til at sende en bekymring til kommunen hvis man har en begrundet mistanke. Og hvis er barn på 4 kommer til sin pædagog og siger den ikke vil hjem til far fordi den bliver slået så synes jeg da det er begrundelse nok til at sende en bekymring. 

Anmeld Citér

22. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Smilet skriver:

Man har da pligt til at sende en bekymring til kommunen hvis man har en begrundet mistanke. Og hvis er barn på 4 kommer til sin pædagog og siger den ikke vil hjem til far fordi den bliver slået så synes jeg da det er begrundelse nok til at sende en bekymring. 

Jeg kan sagtens se logikken i det du skriver.. Men faktum er også at små børn kan have faser hvor de siger den slags ting helt uden grund. Jeg har læst flere helt grædefærdige beretninger herinde om mødre der har fået at vide i bhv at deres barn siger at "mor eller far slår". Tror der skal mere end en sætning til, før de går videre med det. 

Anmeld Citér

22. november 2014

Kay

mor:) skriver:

Ej men det er jeg sjovt nok klar over, ellers kunne vi pædagoger jo ikke lave andet end at skrive underretninger, men når man ved der køre sådan en sag, som jeg ved pædagogerne ved i dette tilfælde, går jeg da stærkt ikke ud fra at man siger sådan til mor uden at havde undersøgt det ordentligt med datteren

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.