Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Nu har du vel rustet dig med en god advokat ikke?

Det kan du knageme tro at jeg har - den bedste jeg kender.

Hun hjälp mig dengang vi kørte retsag omkring bopæl, hun er intet mindre end fantastisk! 

Så nu skal weekenden gå med at få samlet de udtalelser jeg har fra de forskellige personer der har været inde over sagen, min datters udtalelser, sms beskeder fra far og ikke mindst de skjule videoer jeg har lavet med hende.

Så må advokaten hjælpe med at vurdere hvordan vi skal stykke forsvaret sammen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hun hjälp mig dengang vi kørte retsag omkring bopæl, hun er intet mindre end fantastisk! 

Så nu skal weekenden gå med at få samlet de udtalelser jeg har fra de forskellige personer der har været inde over sagen, min datters udtalelser, sms beskeder fra far og ikke mindst de skjule videoer jeg har lavet med hende.

Ej nu må det holde op synes du har mega meget modgang her på det sidste, men stærkt gået og han har da ikk en chance når din datter både har sagt det til dig og til en pædagog, og samtidlig at han ikk vurdere sine handlinger efter sin datters bedste men efter hvad han gerne vil. 

"glæder" mig til at høre hvad der sker  

Anmeld Citér

21. november 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Ej nu må det holde op synes du har mega meget modgang her på det sidste, men stærkt gået og han har da ikk en chance når din datter både har sagt det til dig og til en pædagog, og samtidlig at han ikk vurdere sine handlinger efter sin datters bedste men efter hvad han gerne vil. 

"glæder" mig til at høre hvad der sker  

Det er skræmmende at det kan blive ved med at hagle så meget ned over os, men jeg har ikke i sinde at give op - det er det vigtigste.

Jeg er i bund og grund klar til at ofre det hele for min datter - sådan skal det jo være.

Jeg er hendes stemme i det her "spil" ..

Det gør jeg også - og jeg glæder mig til en positiv status ude i fremtiden ..

Anmeld Citér

21. november 2014

Kay

Anonym skriver:

Super godt

Meget kan man sige men nu sker der da noget fra fars side

Anmeld Citér

21. november 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Super godt

Meget kan man sige men nu sker der da noget fra fars side

Det har da også kun taget 3,5 måned ..nej hov vent, var de argument nummer 78 for at jeg har fat i den lange ende 

Anmeld Citér

21. november 2014

Love2

Hej allesammen.

Nå, så greb far til sin eneste "mulighed"

Jeg blev ringet op af retten idag, far har sendt udleverings-sagen til fogedretten og skal møde der inde torsdag i den kommende uge.

Jeg har tidligere idag hentet det skriv som ham og hans advokat har udfærdiget og jeg må ærligt indrømme at jeg er rystet.

Han beskylder mig for at JEG beskylder hans far for at have seksuelt krænket vores datter.

Det har jeg ALDRIG gjort, jeg har mine tanker og teorier - men jeg har aldrig sagt at han HAR gjort det eller at han VIL gøre det. Jeg har ikke engang indberettet det til kommunen - jeg har søgt råd og vejledning og så har KOMMUNEN indberettet det og sendt det videre til politiet.

Ja undskyld, men det er jo HELT SORT  

Nå, men jeg er ved godt mod i hvert fald - hvis det er dét han har at komme med - så kom bare .. (uden det skal lyde som en krig)

En pædagog i børnehaven hev mig til side idag da jeg hentede min datter.
Hun fortalte at Laura havde sagt til en anden pædagog at hun ikke ville med far hvis han kom, for han slog hende nemlig.

..emh, kan jeg få det på skrift - eventuelt? 

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at du nævner et navn i den her tråd, ved ikke om det er ubevidst eller måske har det heller ikke en betydning, men ville bare lige nævne det for dig  

Du er enfantastisk mor for din datter, er helt sikker på at du gøre alt for at beskytte hende i jeres modgang. Håber at det hele vender snart for jer, så i kan får et normalt hverdag 

Anmeld Citér

21. november 2014

Kay

Anonym skriver:

Det har da også kun taget 3,5 måned ..nej hov vent, var de argument nummer 78 for at jeg har fat i den lange ende 

Lige netop

Anmeld Citér

21. november 2014

lucas<3

Har siddet her og læst hele din tråd igennem, har helt ondt i maven.. 

Sender en luft  til dig og din datter..

Anmeld Citér

21. november 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Nå, så greb far til sin eneste "mulighed"

Jeg blev ringet op af retten idag, far har sendt udleverings-sagen til fogedretten og skal møde der inde torsdag i den kommende uge.

Jeg har tidligere idag hentet det skriv som ham og hans advokat har udfærdiget og jeg må ærligt indrømme at jeg er rystet.

Han beskylder mig for at JEG beskylder hans far for at have seksuelt krænket vores datter.

Det har jeg ALDRIG gjort, jeg har mine tanker og teorier - men jeg har aldrig sagt at han HAR gjort det eller at han VIL gøre det. Jeg har ikke engang indberettet det til kommunen - jeg har søgt råd og vejledning og så har KOMMUNEN indberettet det og sendt det videre til politiet.

Ja undskyld, men det er jo HELT SORT  

Nå, men jeg er ved godt mod i hvert fald - hvis det er dét han har at komme med - så kom bare .. (uden det skal lyde som en krig)

En pædagog i børnehaven hev mig til side idag da jeg hentede min datter.
Hun fortalte at Laura havde sagt til en anden pædagog at hun ikke ville med far hvis han kom, for han slog hende nemlig.

..emh, kan jeg få det på skrift - eventuelt? 

Skal institutionen ikke lave en underretning når din datter ligefrem fortæller dem at han slår hende? 

Anmeld Citér

22. november 2014

Kay

A. Nonymsen skriver:

Skal institutionen ikke lave en underretning når din datter ligefrem fortæller dem at han slår hende? 

Jo det skal de, pædagoger har skærpet underretningspligt

Det er jeg 100% sikker på da jeg selv er pædagog

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.