Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2014

aarhusmor

Anonym skriver:

Ja alle jeg spørger siger det samme som dig - altså jeg havde jo heller ikke hørt hvad han havde sagt hvis det ikke var fordi jeg havde kontaktet kommunen. Så i bund og grund ved han jo ikke om jeg har fået at vide at han "ikke har slået hende" 

i min optik lugter det jo også af at han nok ved "hvad klokken har slået"

Fortæl også kommunen at han ikke har reageret på det. Det i sig selv kan være beskrivende for "hans måde"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Fortæl også kommunen at han ikke har reageret på det. Det i sig selv kan være beskrivende for "hans måde"

Ja det kunne jeg gøre - jeg føler mig bare overhørt hele tiden. Tror og håber på at statsforvaltningen gør noget :-)

Anmeld Citér

13. november 2014

aarhusmor

Anonym skriver:

Ja det kunne jeg gøre - jeg føler mig bare overhørt hele tiden. Tror og håber på at statsforvaltningen gør noget :-)

Du kan evt. printe denne artikel ud til sagsbehandleren og overstrege med gult, det der står med at se tingene igennem barnets øjne.

Det kan være det vækker dem lidt
http://m.bornsvilkar.dk/NewsArchive/2014/01/Aldrig-mere-en-tondersag.aspx

Anmeld Citér

13. november 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Du kan evt. printe denne artikel ud til sagsbehandleren og overstrege med gult, det der står med at se tingene igennem barnets øjne.

Det kan være det vækker dem lidt
http://m.bornsvilkar.dk/NewsArchive/2014/01/Aldrig-mere-en-tondersag.aspx

Tak 

Anmeld Citér

13. november 2014

aarhusmor

Hvis du gerne vil have mere på "Barnerts Tarv" så kig i Barnets reform

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.socialstyrelsen.dk%2Ffiler%2Fudgivelser%2Fhandbog-om-barnets-reform-2&ei=5qdkVKb5BqXvywPDzILYBg&usg=AFQjCNHwVmQ-rwnMrNROpSI-MCicnd_KgA&sig2=Sz2OwM-OyKZOnFCgkq0c6A&bvm=bv.79189006,d.bGQ

Hvis du klikker på ctrl F og søger på Barnets tarv, så kommer der en masse frem om at kommunen SKAL høre på barnet og tage udgangspunkt i det barnet siger, og at barnet SKAL inddrages.
Der er henvisninger til både serviceloven og FNs børnerettigheder

Anmeld Citér

13. november 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Hvis du gerne vil have mere på "Barnerts Tarv" så kig i Barnets reform

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.socialstyrelsen.dk%2Ffiler%2Fudgivelser%2Fhandbog-om-barnets-reform-2&ei=5qdkVKb5BqXvywPDzILYBg&usg=AFQjCNHwVmQ-rwnMrNROpSI-MCicnd_KgA&sig2=Sz2OwM-OyKZOnFCgkq0c6A&bvm=bv.79189006,d.bGQ

Hvis du klikker på ctrl F og søger på Barnets tarv, så kommer der en masse frem om at kommunen SKAL høre på barnet og tage udgangspunkt i det barnet siger, og at barnet SKAL inddrages.
Der er henvisninger til både serviceloven og FNs børnerettigheder

Super, mange tak! 

Anmeld Citér

13. november 2014

Kay

Anonym skriver:

Jeg har ikke informeret ham - det synes jeg inderst inde ikke er mit job. Men jeg ved ikke om min tanke er korrekt?

Tja under normale omstændigheder er det vel dig der skal "melde afbud" på din datters vegne? Men ved ikke helt nu, har det været en reaktion fra ham om at hun ikke var i børnehaven?

Anmeld Citér

13. november 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Tja under normale omstændigheder er det vel dig der skal "melde afbud" på din datters vegne? Men ved ikke helt nu, har det været en reaktion fra ham om at hun ikke var i børnehaven?

Altså jeg tænker: han ved at der har været indberetning på at vores datter siger at han slår hende.

det reagerer han ikke på overfor mig.

Han skrev klokken 16.00

hej "x"

Jeg har været i børnehaven for at hente x, men jeg kan se at hun er meldt på ferie fra mandag til mandag. Hvor er min datter?

jeg har ikke svaret. simpel grund; han må sgu ringe!

altså er det bare mig, eller er det ikke vildt underligt at han ikke ringer mandag da han bliver underrettet om indberetningen? Og endnu mere vildt underligt at han ikke ringer nu hvor hun ikke var i børnehaven?!

Anmeld Citér

13. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Altså jeg tænker: han ved at der har været indberetning på at vores datter siger at han slår hende.

Han skrev klokken 16.00

hej "x"

Jeg har været i børnehaven for at hente x, men jeg kan se at hun er meldt på ferie fra mandag til mandag. Hvor er min datter?

altså er det bare mig, eller er det ikke vildt underligt at han ikke ringer mandag da han bliver underrettet om indberetningen? Og endnu mere vildt underligt at han ikke ringer nu hvor hun ikke var i børnehaven?!

Nu har jeg fulgt med fra sidelinjen....

Det virker som om at han og familien skjuler noget.... En ansvar og omsorgsfuld far der satte sit barn ved og ved først havde reageret anderledes..... Synes virkelig det virker som om han skjuler nogeet og slet ikke har sit på det rene.....

Stakkels barn og dig der kæmper mod både dem.og et system der ikke tænker på barnets tarv før fars... 

Anmeld Citér

13. november 2014

Sprit25

Anonym skriver:

Han skrev klokken 16.00

hej "x"

For at stå endnu stærkere ville jeg sende tilbage: 

hej! 

Jeg er taget på ferie med X da hun trænger til at komme lidt væk fra det hele! 

Han har krav på at vide hvor hans datter er når I har fælles forældremyndighed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.