Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2014

Kay

Anonym skriver:

Ringede til kommunen - indberettede min datters udtalelser.
2 timer senere kom en dame fra børneforvaltningen ud på vores adresse og talte med min datter - som ikke ville fortælle så meget. Hun er vel hunde-rad.
Hun fik dog fortalt at far slår og hvor han har slået hende henne.

Far bliver underredet idag om at der er kommet en indberetning på ham.

Ringede dernæst til lægen - fik en tid klokken 12.15.

Ringede herefter til statsforvaltningen, som fik en børnerådgiver til at ringe mig op.

Hun forstår umiddelbart ikke min bekymring omkring hendes adfærd og hendes sprog. "det er vel klart når hun har savnet sin mor"
Men hun er jo "vant til" at komme på samvær i en uge i ferie osv.

Anyways, hun kunne godt følge mig i min bekymring om at "far slår" - så det skulle jeg lave en ansøgning til statsforvaltningen om - altså at få samværet fjernet.

Behandlingstid: (HOLD FAST!) 12 uger  !

Har skrevet i min ansøgning at jeg appelerer til at sagen behandles hurtigst muligt - gerne inden næste samvær. På torsdag.

Lægen tilså min datter - konstaterede at på hans vægt har hun tabt 1,2 kilo i forhold til for 13 dage siden da hun var til 4-års undersøgelse. 

Lægen ringede til sagsbehandleren fra kommunen for videregav informationerne mens vi var hos ham.

Er i syv sind, føler der sker så meget - men alligevel intet.

Forældretelefonen igen i aften, de tager mig dybt seriøst i hvert fald.

ÅRHA, vi vil have ro!

Jeg tænker lidt om du ikke i henhold til det du fik af paragraffer fra børnetelefonen kan nægte at udlevere hende? Tænker især på det rimelig store vægttab på den uge?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

Sprit25

Jeg har altid haft tiltro til systemet. Men når jeg læser din tråd mister jeg den godt i voldsom grad! 12 uger det er jo fuldstændig vanvittig! 

Jeg ved godt det lyder vildt men har du overvejet at kontakte medierne? Janus Nabil er rigtig meget med sådan noget? Og de slører ofte børnen så de ikke kommer i tv og bliver landskendt! 

Su har fået det  afvide en million gange men du er den bedste mor<3

Anmeld Citér

10. november 2014

migxher

Jeg har læst lidt med og hold da op. Var drt min datter var hun ikke blevet udleveret til far. Bum. 

En jeg kender var igennem noget lignende og der skulle faktisk 4 missede udleveringen af barnet til før hun fik besked på at fogeden og politiet ville komme og bede hende udlevere. Drt kom dog ikke så vidt da samværet blev suspenderet for faren inden den kommende udlevering. 

Anmeld Citér

10. november 2014

cnmigo

Kom ind fra sidelinien, puuh hvor jeg føler med dig - men du kæmper SÅ flot for din lille datter.

Har selv en datter, godt nok på 7 år, men ville ikke vide hvem jeg skulle tæve først hvis det skete for hende! 

Håber virkelig snart nogen af "de kloge" vågner op og GØR NOGET.

Papirer fra lægen må da kunne gøre noget? Og 1,2 kg. er dæleme meget på hvad 5 dage? Det er nærmest kun en gang omgangssyge der kan påvirke vægten så tydeligt? Eller psykisk stress som her

kram!

Anmeld Citér

11. november 2014

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg har altid haft tiltro til systemet. Men når jeg læser din tråd mister jeg den godt i voldsom grad! 12 uger det er jo fuldstændig vanvittig! 

Jeg ved godt det lyder vildt men har du overvejet at kontakte medierne? Janus Nabil er rigtig meget med sådan noget? Og de slører ofte børnen så de ikke kommer i tv og bliver landskendt! 

Su har fået det  afvide en million gange men du er den bedste mor<3

Det kan du lige tro at jeg har overvejet!

jeg tror på at der kommer retfærdighed inden så længe - ved ikke om i kender det, men sådan en følelse kan man sagtens få.

når det hele er overstået er der ingen tvivl om at jeg går til pressen - men drømmer selvfølgelig om at pressen kommer til mig ..

Anmeld Citér

11. november 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg har læst lidt med og hold da op. Var drt min datter var hun ikke blevet udleveret til far. Bum. 

En jeg kender var igennem noget lignende og der skulle faktisk 4 missede udleveringen af barnet til før hun fik besked på at fogeden og politiet ville komme og bede hende udlevere. Drt kom dog ikke så vidt da samværet blev suspenderet for faren inden den kommende udlevering. 

Problematikken ligger jo i at jeg ikke har haft "noget på far"

'man har hele tiden tænkt at to forældre godt kan administrere at holde deres barn væk fra en tredjepart.

nu kører møllen igen og jeg kommer ikke til at skulle udlevere hende - ever!

Anmeld Citér

11. november 2014

Anonym trådstarter

cnmigo skriver:

Kom ind fra sidelinien, puuh hvor jeg føler med dig - men du kæmper SÅ flot for din lille datter.

Har selv en datter, godt nok på 7 år, men ville ikke vide hvem jeg skulle tæve først hvis det skete for hende! 

Håber virkelig snart nogen af "de kloge" vågner op og GØR NOGET.

Papirer fra lægen må da kunne gøre noget? Og 1,2 kg. er dæleme meget på hvad 5 dage? Det er nærmest kun en gang omgangssyge der kan påvirke vægten så tydeligt? Eller psykisk stress som her

kram!

Tak for de rosende ord - det varmer.

jeg har det på samme måde som dig, tænker akkurat samme tanker - måske det er fornuftigt ikke at lade tankerne blive til handling.

men jeg skal være ærlig, ikke fordi jeg kunne finde på det - men en i min familie har fået den første pris på "hans hovede" .. Skal da ikke kunne udelukke at han pludselig forsvinder på mystisk vis 

Anmeld Citér

11. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg synes det er rigtig godt du har reageret på at din datter siger at far slår... min søn sagde også sidste år at fars daværende kæreste slog ham og jeg havde så meget skyldfølelse da jeg fandt ud at det var sandt, men at jeg ikke havde gjort andet end at sige det til far...

Anmeld Citér

11. november 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Jeg synes det er rigtig godt du har reageret på at din datter siger at far slår... min søn sagde også sidste år at fars daværende kæreste slog ham og jeg havde så meget skyldfølelse da jeg fandt ud at det var sandt, men at jeg ikke havde gjort andet end at sige det til far...

Man reagerer jo forskelligt - jeg tror min måde at være "opfarende" på skyldes den måde jeg ved at familien er skuet sammen på. Har ALTID følt de har skjult et eller andet.

Hvis jeg havde stået i den situation som du beskriver tror jeg egentlig også "bare" at jeg havde talt med min eks-partner om det.

Anmeld Citér

12. november 2014

Anonym trådstarter

Nå, kommunen har talt med far, far siger at han ikke har slået vores datter og derfor gør kommunen ikke mere i den sag.

Hvornår stopper det her?!?

Jeg er igång med at udfærdige et brev til socialministeriet - tænker måske også justist? nogle der kan hjælpe? Er ærligt ikke så klog på lige dét her 

Fortæller kort og præcist om situationen og hændelsesforløbet.

Jeg fortæller at den nye forældreansvarslov er påvirket af "mor og far må ikke kaste med mudder" - og her står jeg med min pige på 4 år og er FANGET fordi vi ikke kaster med mudder - fordi jeg blot gør et håbløst forsøg på at samarbejde - men ingen hører mig.

Jeg påtænker at skrive at det samme er udfærdiget til en journalist, forventer en reaktion - ellers må jeg jo gå til medierne.

Jeg vil godt pointere at jeg IKKE har tænkt mig at hænge hverken farfar eller far ud direkte og ikke stille spørgsmålstegn ved hvad der er sket - men blot hændelsesforløbet.

Kan det virkelig passe at jeg skal kæmpe så meget for min datter, selv?!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.