Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2014

Soffy27

Hold da op.. Har læst hele tråden fra ende til anden, men har ingen gyldne ord - vil blot sende et kram og fortælle at jeg synes du klarer det her så flot og hvor er du bare en fantastisk mor for din datter 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Hold da op.. Har læst hele tråden fra ende til anden, men har ingen gyldne ord - vil blot sende et kram og fortælle at jeg synes du klarer det her så flot og hvor er du bare en fantastisk mor for din datter 

Mange mange tak! 

Tror det er de færreste der har løsningen - men som du skriver, så kæmper jeg ! :-)

Anmeld Citér

13. november 2014

Kay

Anonym skriver:

Jeg har sendt en mail til ham Janus.

har talt med Ankestyrelsen som også har noteret min bekymring.

igår ringede Statsforvaltningen til mig - de ville have fuldmagt til at kontakte kommune og læge for indsigt i sagen for at se om samværet kan suspenderes.

så lidt skred er der i tingene.

jeg har udlevering idag, men min datter og jeg er taget væk på "ferie" jeg ved ikke om far har tænkt sig at tage i børnehaven for at hente hende. Hun er der i hvert fald ikke.

det der undre mig allermest er at han ikke har kontaktet mig, jeg ved at han er blevet underrettet. HVIS han ikke har gjort noget kan det undre mig at han ikke ringer og spørger hvad det her går ud på? Men han har vel dårlig samvittighed? 

Han har slet ikke kontaktet dig efter kommunen har kontaktet ham og fortalt at hans datter siger han slår? 

Seriøst der må være noget galt med ham!? Det mest normale ville da være at gribe knoglen og ringe og høre dig hvad det går ud på

Anmeld Citér

13. november 2014

Jupiter

Anonym skriver:

Jeg har sendt en mail til ham Janus.

har talt med Ankestyrelsen som også har noteret min bekymring.

igår ringede Statsforvaltningen til mig - de ville have fuldmagt til at kontakte kommune og læge for indsigt i sagen for at se om samværet kan suspenderes.

så lidt skred er der i tingene.

jeg har udlevering idag, men min datter og jeg er taget væk på "ferie" jeg ved ikke om far har tænkt sig at tage i børnehaven for at hente hende. Hun er der i hvert fald ikke.

det der undre mig allermest er at han ikke har kontaktet mig, jeg ved at han er blevet underrettet. HVIS han ikke har gjort noget kan det undre mig at han ikke ringer og spørger hvad det her går ud på? Men han har vel dårlig samvittighed? 

Ah det navn missede jeg lige.

Men ja, han er kompetent og agerer!

Jeg håber det giver dig noget - I fortjener medgang og ro efterhånden 

Anmeld Citér

13. november 2014

Sprit25

Håber han vil hjælpe<3 godt du ikke udlevere til far! 

Anmeld Citér

13. november 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Han har slet ikke kontaktet dig efter kommunen har kontaktet ham og fortalt at hans datter siger han slår? 

Seriøst der må være noget galt med ham!? Det mest normale ville da være at gribe knoglen og ringe og høre dig hvad det går ud på

Jeg ringede jo til kommunen tirsdag (dagen efter jeg havde indberettet) for at høre om de havde fået talt med ham, for jeg ville egentlig gerne lige vide hvad og hvor meget han vidste hvis han ringede til mig.

de havde talt med ham på kommunen mandag klokken 14, og nu er det torsdag - har intet hørt fra ham.

Anmeld Citér

13. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg ringede jo til kommunen tirsdag (dagen efter jeg havde indberettet) for at høre om de havde fået talt med ham, for jeg ville egentlig gerne lige vide hvad og hvor meget han vidste hvis han ringede til mig.

de havde talt med ham på kommunen mandag klokken 14, og nu er det torsdag - har intet hørt fra ham.

Det er simpelthen for sært!!! ALLE forældre ville sgu da flejne fuldstændig ud hvis der kom sådan en anklage og man vidste med sig selv at det ikke var sandt! 

Jeg ville både være bange for hvad den anden forældre ville tænke, hvad inst ville tænke og ikke mindst være bange for at mit barn var bange for mig! Ville gøre alt i verden for at modbevise og overbevise om at det var løgn og finde ud af hvorfor min elskede lille datter dog får sådanne tanker.. 

At han ikke reagerer andet end at sige "det passer ikke"...... Det er jo ikke normalt!!! 

Anmeld Citér

13. november 2014

Kay

Anonym skriver:

Har du meddelt ham at hun ikke er der og ikke kan hentes? Eller er du bare taget afsted?

Syntes godt nok han opføre sig mystisk

Anmeld Citér

13. november 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Har du meddelt ham at hun ikke er der og ikke kan hentes? Eller er du bare taget afsted?

Syntes godt nok han opføre sig mystisk

Jeg har ikke informeret ham - det synes jeg inderst inde ikke er mit job. Men jeg ved ikke om min tanke er korrekt?

Anmeld Citér

13. november 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det er simpelthen for sært!!! ALLE forældre ville sgu da flejne fuldstændig ud hvis der kom sådan en anklage og man vidste med sig selv at det ikke var sandt! 

Jeg ville både være bange for hvad den anden forældre ville tænke, hvad inst ville tænke og ikke mindst være bange for at mit barn var bange for mig! Ville gøre alt i verden for at modbevise og overbevise om at det var løgn og finde ud af hvorfor min elskede lille datter dog får sådanne tanker.. 

At han ikke reagerer andet end at sige "det passer ikke"...... Det er jo ikke normalt!!! 

Ja alle jeg spørger siger det samme som dig - altså jeg havde jo heller ikke hørt hvad han havde sagt hvis det ikke var fordi jeg havde kontaktet kommunen. Så i bund og grund ved han jo ikke om jeg har fået at vide at han "ikke har slået hende" 

i min optik lugter det jo også af at han nok ved "hvad klokken har slået"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.