Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2014

Mumto3

Anonym skriver:

Har netop talt med Børns vilkår - forældretelefonen:

http://www.bornsvilkar.dk/Temaer/Skilsmisse/Sporgsmaal-og-svar-om-lovgivningen/Omsorgssvigt-under-samvaer.aspx#.VF_Jh74_Cv0

Det skar mig i hjertet da jeg så der var besked i denne tråd.

Jeg kommer til at tænke på, hvordan ser jeres ordning ud henover jul og nytår? Det er jo 'oplagt' at hun skal med hjem til farmor og farfar i den forbindelse. Åh, jeg beder til at der bliver sat en stopper for det inden!!!!

Jeg sender der al den støtte jeg overhovedet kan!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Det skar mig i hjertet da jeg så der var besked i denne tråd.

Jeg kommer til at tænke på, hvordan ser jeres ordning ud henover jul og nytår? Det er jo 'oplagt' at hun skal med hjem til farmor og farfar i den forbindelse. Åh, jeg beder til at der bliver sat en stopper for det inden!!!!

Jeg sender der al den støtte jeg overhovedet kan!

Process-skriftet siger fra 28. december - første arbejdsdag efter nytår hos far.

Men jeg KAN LOVE jer for at hun IKKE kommer der ud, om jeg så skal flytte til bornholm !  ..

Anmeld Citér

9. november 2014

Kay

Anonym skriver:

Har netop talt med Børns vilkår - forældretelefonen:

http://www.bornsvilkar.dk/Temaer/Skilsmisse/Sporgsmaal-og-svar-om-lovgivningen/Omsorgssvigt-under-samvaer.aspx#.VF_Jh74_Cv0

så forstår jeg virkelig ikke kommunen ikke har skredet ind i den samværds sag for LÆNGE siden så meget du har kempet for at blive hørt...  

det står jo sort på hvidt... og du er da i din gode ret til at nægte at udlevere hende til far! 

Anmeld Citér

9. november 2014

Kay

Anonym skriver:

Process-skriftet siger fra 28. december - første arbejdsdag efter nytår hos far.

Men jeg KAN LOVE jer for at hun IKKE kommer der ud, om jeg så skal flytte til bornholm !  ..

hvis det er, så skal vi på "jule ferie" hos mine forældre... så du kan holde hemmelig juleferie hos os.... her er der ingen der leder efter dig 

Anmeld Citér

9. november 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

så forstår jeg virkelig ikke kommunen ikke har skredet ind i den samværds sag for LÆNGE siden så meget du har kempet for at blive hørt...  

det står jo sort på hvidt... og du er da i din gode ret til at nægte at udlevere hende til far! 

NETOP!!
Jeg bliver vanvittig.

Ham jeg talte med fra forældretelefonen sagde dog at han også ville lave en indberetning på det - det har han jo pligt til.
Så er der da to der indberetter det om ikke andet.
Tak for tilbud om juleferie - vildt sødt! 
Det vil vi kraftigt overveje.

Anmeld Citér

10. november 2014

Anonym trådstarter

Ringede til kommunen - indberettede min datters udtalelser.
2 timer senere kom en dame fra børneforvaltningen ud på vores adresse og talte med min datter - som ikke ville fortælle så meget. Hun er vel hunde-rad.
Hun fik dog fortalt at far slår og hvor han har slået hende henne.

Far bliver underredet idag om at der er kommet en indberetning på ham.

Ringede dernæst til lægen - fik en tid klokken 12.15.

Ringede herefter til statsforvaltningen, som fik en børnerådgiver til at ringe mig op.

Hun forstår umiddelbart ikke min bekymring omkring hendes adfærd og hendes sprog. "det er vel klart når hun har savnet sin mor"
Men hun er jo "vant til" at komme på samvær i en uge i ferie osv.

Anyways, hun kunne godt følge mig i min bekymring om at "far slår" - så det skulle jeg lave en ansøgning til statsforvaltningen om - altså at få samværet fjernet.

Behandlingstid: (HOLD FAST!) 12 uger  !

Har skrevet i min ansøgning at jeg appelerer til at sagen behandles hurtigst muligt - gerne inden næste samvær. På torsdag.

Lægen tilså min datter - konstaterede at på hans vægt har hun tabt 1,2 kilo i forhold til for 13 dage siden da hun var til 4-års undersøgelse. 

Lægen ringede til sagsbehandleren fra kommunen for videregav informationerne mens vi var hos ham.

Er i syv sind, føler der sker så meget - men alligevel intet.

Forældretelefonen igen i aften, de tager mig dybt seriøst i hvert fald.

ÅRHA, vi vil have ro!

Anmeld Citér

10. november 2014

Rockertand

2 timer senere kom en dame fra børneforvaltningen ud på vores adresse og talte med min datter - som ikke ville fortælle så meget. Hun er vel hunde-rad.

Ringede herefter til statsforvaltningen, som fik en børnerådgiver til at ringe mig op.

Hun forstår umiddelbart ikke min bekymring omkring hendes adfærd og hendes sprog. "det er vel klart når hun har savnet sin mor"

Anyways, hun kunne godt følge mig i min bekymring om at "far slår" - så det skulle jeg lave en ansøgning til statsforvaltningen om - altså at få samværet fjernet.

Har skrevet i min ansøgning at jeg appelerer til at sagen behandles hurtigst muligt - gerne inden næste samvær. På torsdag.

Lægen tilså min datter - konstaterede at på hans vægt har hun tabt 1,2 kilo i forhold til for 13 dage siden da hun var til 4-års undersøgelse. 

Lægen ringede til sagsbehandleren fra kommunen for videregav informationerne mens vi var hos ham.

ÅRHA, vi vil have ro!

Fuuuck, hvor går der mange tanker og følelser igennem ens krop, når man læser denne tråd.......

Men ikke mindst......  

Du er simpelthen bare den mest fantastiske mor, du er supersej, og der er slet ingen tvivl om, at du vil din datter det bedste, og alle andre kan bare xxxxx af.

Stort knus herfra!

Anmeld Citér

10. november 2014

Rockertand

ÅRHA, vi vil have ro!

..

Anmeld Citér

10. november 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Fuuuck, hvor går der mange tanker og følelser igennem ens krop, når man læser denne tråd.......

Men ikke mindst......  

Du er simpelthen bare den mest fantastiske mor, du er supersej, og der er slet ingen tvivl om, at du vil din datter det bedste, og alle andre kan bare xxxxx af.

Stort knus herfra!

Tak for ros - det varmer i hvert fald.

Jeg giver dig ret, man bliver hidsig indeni! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.