Jj1709 skriver:
det tror jeg faktisk godt du kan, når han bevidst vælger at udsætte hende for noget der kan ødelægge hende af..
Han formår jo ikke at være far, som man skal være far.. Tværtimod kommer det til at ødelægge jeres datter af på sigt.. Og som det ser ud i mine øjne, så er han en del af det misbrug farfar har udsat hende for, far lader stå til og bliver ved at tage hende med derhen.. Det jo omsorgssvigt fra hans side af hvis du spørger mig
Jf. statsforvaltningen vil man først se på en anden ordning den dag far ikke overholder de her "skærpede regler" der er fastsat fra statsforvaltningens side om at vores datter ikke må være alene med farfar.
Men hvordan skal jeg bevise det, hvis det endelig er - det kan jeg ikke. Og ingen kan fortælle mig hvordan jeg skal gøre det.
Men ingen tvivl om at det er det du beskriver jeg prøver at få de offentlige myndigheder til at indse og jeg synes faktisk at de små "musse-skridt" er store skridt på vejen lige nu - fordi de bare SLET ikke har været lydhøre overfor mig før ..
Anmeld
Citér