Loa skriver:
Hold kæft hendes far er jo jordens største nar. Ja undskyld mig. 
Betyder hans far (som måske endda har gjort noget virkelig virkelig forkert) virkelig mere for ham end hans egen datter.
Jeg er ked af at sige det, men åbenbart ja 
Snakkede med kommunen og statsforvaltningen idag da jeg synes det er bekymrende at vores datters mavesmerter i perioden hvor hun ikke så farfar (da sagen kørte på højeste blus) faktisk aftog og tilsidst forsvandt.
Under sidste samvær var de som skrevet på besøg hos farfar og farmor, siden da har mavesmerterne været der uden undtagelser hvér morgen.
Damen fra kommunen mener jo som mig og andre at det er hendes helt klare signal om at det her med farfar det kan hun ikke kapere - det vækker nogle følelser i hende.
Statsforvaltningen gav mig nogle gode råd til hvordan jeg skulle gribe en snak med far an.
Tog snakken med hendes far her til eftermiddag.
"det har jeg svært ved at se hvordan man skal koble sammen med min far, fordi hun var glad for at se ham sidst vi var der"
Ja det er da klart, alt i alt synes hun jo at farfar er sjov at være sammen med - MEN der er nogle ting farfar har gjort som vækker nogle følelser hos hende. Dem kan hun jo ikke sætte ord på - hun er 4 år.
"jeg ringer til kommunen imorgen og hører hvad de har sagt til dig"
Han siger jo direkte til mig at han vil dobbelt tjekke alt hvad jeg siger - det er modbydeligt.
Jeg sagde afslutningsvis til ham at jeg synes han skulle overveje om han synes det var okay at vores datter skulle have ondt i maven bare fordi han som far har behov for at hans datter og hendes farfar skal have kontakt.
Ingen kommentar..

Anmeld
Citér