OPDATERING - MØDE I STATSFORVALTNINGEN ! ! ! ! !
Hej allesammen - håber jeg fik gjort mit opslag hér tydeligt nok.
Idag mødtes min datters far og jeg i statsforvaltningen, eller rettere sagt så mødtes min datters far, HANS moster og jeg i statsforvaltningen.
Der er ingen tvivl om at jeg først og fremmest er skuffet over at vi måtte i statsforvaltningen bare for at kunne tale sammen - pinligt nok i sig selv - men at hans moster så også lige skulle med, ENDNU mere pinligt
..og virkelig umodent - i min verden!
Anyways - aldrig har jeg mødt nogen så inkompetent som den børnesagkyndige der sad med ved bordet idag
..aldrig!
Han havde mere travlt med at fortælle om hvordan ham og hans datter af og til havde "misforstået" hinanden da hun var lille - og at fortælle om hans barnebarn som han heller ikke altid kunne forstå ud fra de ting han sagde.
Han ville nok bare der hen med det at "bare fordi" vores datter siger at farfar slår hende, putter legetøj op i numsen på hende og at hun IKKE vil ud til ham igen - så er det ikke sikkert at det er dét hun mener.
HELT ÆRLIG - REND MIG DER HVOR FARFAR PUTTER LEGETØJ OP!
..
Ja undskyld - må bare ud med det.
Det endte med at jeg fik lavet samvær på vilkår.
Dvs. at der er lavet en tilskrivning til vores samværsaftale fra retten i 2012 som hedder "x må IKKE være alene med farfar og x må IKKE deltage i sociale arrangementer på farfars adresse - de begge må gerne deltage i samkomster eller lign. på anden adresse - de må ikke være sammen uden opsyn"
Denne regel gælder indtil andet aftales.
Jeg ved ikke lige helt hvad jeg skal sige - det positive er at jeg har ét eller andet at holde far op på nu, men jeg er ikke sikker på at han overholder det med tiden.
Hvornår pokker kommer der medvind?
Ved godt at jeg har fået ét eller andet igennem, men jeg føler bare slet slet ikke at far var villig til at tale med mig og det IRRITERER mig når HAN siger til mig der inde at han ikke er tilfred med vores samarbejde - nej FLOT makker, du deltager jo for pokker heller ikke i det. 
Tak fordi du læste med ..