Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hild da op et stort apparat der sættes igang. Det lyder ikke ligefrem skånsomt for dig og din datter, men sikkert nødvendigt af forskellige årsager. Håber det bedste for jer!

Jeg er enig - men det er realiteten. Desværre.

Tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen ..

Vil lige skrive her inde for at få "andet syn på sagen" - det har i været vildt gode til tidligere i hvert fald.

Min datter har som skrevet tidligere døjet med ondt i maven.
Lægen har tidligere vurderet at der er tale om et psykisk "ar på sjælen" og ligeledes konstateret at der ingen allergi er at finde hos hende eller andre umiddelbare mave-problemer.

Efter hun IKKE så farfar i cirka 5 uger gik mavepinen gradvist væk og vi så fremad.

Ved sidste samvær med far besøgte de farfar (  - ja jeg er ligeså forundret som du er lige nu) 

Nu er mavepinen kommet tilbage og pigen vil ikke besøge sin far i den kommende weekend.

Mavepinen er konsekvent HVER morgen (øverste del af maven og i brystet)

Hun græder ofte og mavepinen forsvinder når hun får tryghed hos mig.

Hun kan sige HELE vejen op i børnehaven at hun har så ondt i maven, fortæller hende at jeg har sagt til de voksne at hvis hun får ondt i maven i løbet af dagen kan de bare ringe efter mig så kommer jeg og henter hende.
Hører aldrig fra dem, det er som om hun skal have vished for at det er MIG der kommer - hvis i forstår?

Anmeld Citér

28. oktober 2014

Loa

Anonym skriver:

Hej allesammen ..

Vil lige skrive her inde for at få "andet syn på sagen" - det har i været vildt gode til tidligere i hvert fald.

Lægen har tidligere vurderet at der er tale om et psykisk "ar på sjælen" og ligeledes konstateret at der ingen allergi er at finde hos hende eller andre umiddelbare mave-problemer.

Efter hun IKKE så farfar i cirka 5 uger gik mavepinen gradvist væk og vi så fremad.

Ved sidste samvær med far besøgte de farfar (  - ja jeg er ligeså forundret som du er lige nu) 

Nu er mavepinen kommet tilbage og pigen vil ikke besøge sin far i den kommende weekend.

Hun kan sige HELE vejen op i børnehaven at hun har så ondt i maven, fortæller hende at jeg har sagt til de voksne at hvis hun får ondt i maven i løbet af dagen kan de bare ringe efter mig så kommer jeg og henter hende.
Hører aldrig fra dem, det er som om hun skal have vished for at det er MIG der kommer - hvis i forstår?

Synes det lyder logisk det du skriver.

men for pokker hvor gør det ondt i min mave at hun skal besøge sin farfar, fatter simpelthen ikke at det ikke er vedtaget at det er forbudt...

Anmeld Citér

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Synes det lyder logisk det du skriver.

men for pokker hvor gør det ondt i min mave at hun skal besøge sin farfar, fatter simpelthen ikke at det ikke er vedtaget at det er forbudt...

I dén grad, jeg ANER bare ikke hvem pokker jeg kan få til at se på sagerne igen? 

Anmeld Citér

28. oktober 2014

EAF

Anonym skriver:

I dén grad, jeg ANER bare ikke hvem pokker jeg kan få til at se på sagerne igen? 

Men er det ikke stadigvæk under udredning?  Det burde slet ikke finde sted at de har lov til at besøge ham som landet ligger. Og det er jo ikke alle og enhver mand hun kommer i nærheden af hun har det sådan ved, det er jo kun farfar  Det er da alarmerende! Hvad med farfar og en løgnedetektortest? Jeg ved det lyder amerikansk, men hvad fanden stiller man da lige op - et eller andet er/må der være sket....  

Anmeld Citér

28. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej allesammen ..

Kan godt forstå din frustration, men kom til at tænke på, ved ikk om jeg spørger forkert, men rørte han hende sidst de var hos farfar? eller er det rent og skær fordi hun er død bange for hvad han kan gøre? 

Men forstår ikk fars takling af problemet, ser han slet ikk at hans datter lider?  Det er som om han ikk vil fatte at det gør hende så bange som det åbenbart gør hende, jeg ved fra tidligere indslag at du jo har fortalt ham det. han skal virkelig ruskes og få at vide at det ikk kan være rigtigt, kan du ikk få noget overvåget sammenvær ? kan det ikk gøre din datter mere tryg ?

Anmeld Citér

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Men er det ikke stadigvæk under udredning?  Det burde slet ikke finde sted at de har lov til at besøge ham som landet ligger. Og det er jo ikke alle og enhver mand hun kommer i nærheden af hun har det sådan ved, det er jo kun farfar  Det er da alarmerende! Hvad med farfar og en løgnedetektortest? Jeg ved det lyder amerikansk, men hvad fanden stiller man da lige op - et eller andet er/må der være sket....  

Jo det er hun, i børnehuset.

Det ved jeg ikke, sagen er jo afsluttet fra politiets side - kan altid melde noget nyt. Men der ér jo bare ikke noget nyt 

Anmeld Citér

28. oktober 2014

EAF

Anonym skriver:

Jo det er hun, i børnehuset.

Det ved jeg ikke, sagen er jo afsluttet fra politiets side - kan altid melde noget nyt. Men der ér jo bare ikke noget nyt 

Havde I ikke indgået en mundtlig/skriftlig aftale indbyrdes om at hun ikke skulle se farfar?! 

Anmeld Citér

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Kan godt forstå din frustration, men kom til at tænke på, ved ikk om jeg spørger forkert, men rørte han hende sidst de var hos farfar? eller er det rent og skær fordi hun er død bange for hvad han kan gøre? 

Men forstår ikk fars takling af problemet, ser han slet ikk at hans datter lider?  Det er som om han ikk vil fatte at det gør hende så bange som det åbenbart gør hende, jeg ved fra tidligere indslag at du jo har fortalt ham det. han skal virkelig ruskes og få at vide at det ikk kan være rigtigt, kan du ikk få noget overvåget sammenvær ? kan det ikk gøre din datter mere tryg ?

Dét ved jeg ikke om han gjorde - altså rørte ved hende.

Problematikken består jo i disse ting:

Hun er 4 år og skælner ikke mellem at folk er onde eller ikke onde. 

Hun VED at farfar har overtrådt nogle grænser (fysisk eller psykisk - det ved jeg ikke noget om) - men der ud over er han jo en "rar" mand.

Sådan tænker børn vel generelt, det er i hvert fald det jeg har læst mig frem til og hørt fra de børnesagkyndige rådgivere.

Hun ved måske også at det er når hun besøger dem på deres adresse at tingene kan ske, og derfor er hun som du skriver skide bange for ham.

Det næste er at hendes far er så hjernedød at han jo har fortalt vores datter hvad konsekvensen er af at hun har sagt de her ting i børnehuset.

At hun ikke må sove hos farfar og farmor mere - noget som hun i store træk måske synes har været hyggeligt.

At dem hun har talt med var politiet og farfar kunne være kommet i fængsel.

At hun ikke må lyve

At farfar er ked af det

At farfar ved hvad hun har sagt

Altså hun skal jo SLET SLET SLET ikke vide hvilke konsekvenser det her har for hende, for farfar eller for nogen anden person.

Det er flintrende ligegyldigt, barnet er jo for pokker psykisk ude af balance på grund af den her oplevelse så giv hende da noget ro til at hvile i.

Jeg forstår ham slet slet ikke - og jeg KAN IKKE nå ind til ham.

(jeg beklager at det måske tog en drejning i forhold til dit indlæg, men jeg måtte lige ud med det)

Anmeld Citér

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Havde I ikke indgået en mundtlig/skriftlig aftale indbyrdes om at hun ikke skulle se farfar?! 

Der foreligger et tillægs skrift til den skriftlige samværsordning fra statsforvaltningens side om at hun ikke må være alene med farfar uden opsyn, ja.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.