Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

hun er ikke sig selv!

min datter kom hjem fredag over middag - hun var trykket, indelukket og generelt utilpas.

ingen feber, maven er fin osv. Tænker ikke sygdom.

hun har ondt i maven som hun plejer, græder og vil være hos mig hele tiden.

hun taler baby-sprog, jeg kan ikke få hende til at smile på den der måde som man jo kender sit barn.

hun er blevet tynd, sætter hende på vægten idag.

Hun siger ud af det blå: far slog mig.

hvad pokker gør jeg?

skriver fra min telefon - derfor det er lidt rodet.

Kan man ringe til statsforvaltningen på en søndag? Hvis ikke, ville jeg overveje at ringe 114. Der er ikke sikkert de kan gøre noget, eller det overhovedet er politiet du skal snakke med i sidste ende, men de kan vejlede dig, og måske vil det være godt hvis du anmeldte hendes udtalelse med det samme.

Held og lykke til dig og din datter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg tager fat i forældretelefonen - de har været gode til at rådgive og lave handlingsplaner før.

hun har tabt 1,9 kilo - har lige vejet hende.

Anmeld Citér

9. november 2014

CaWi

Anonym skriver:

hun er ikke sig selv!

min datter kom hjem fredag over middag - hun var trykket, indelukket og generelt utilpas.

ingen feber, maven er fin osv. Tænker ikke sygdom.

hun har ondt i maven som hun plejer, græder og vil være hos mig hele tiden.

hun taler baby-sprog, jeg kan ikke få hende til at smile på den der måde som man jo kender sit barn.

hun er blevet tynd, sætter hende på vægten idag.

Hun siger ud af det blå: far slog mig.

hvad pokker gør jeg?

skriver fra min telefon - derfor det er lidt rodet.

Nu hvor der er søndag i dag, ville jeg prøve at se om man kan få fat i forældre telefonen.

På mandag ville jeg ringe til kommunen og statsforvaltningen. Ligesom ved alle andre undreretninger.

Din pige skal slet ikke ud til sin far. Der skal graves, og graves helt til bund i hvad der sker hos farfar og far.

Du klarer det super godt.  Bliv ved med at kæmp! I sidste ende vil din datter takke dig!

Anmeld Citér

9. november 2014

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Jeg tager fat i forældretelefonen - de har været gode til at rådgive og lave handlingsplaner før.

hun har tabt 1,9 kilo - har lige vejet hende.

Jeg har også fulgt med på sidelinien hele vejen! Pyha.. Du er sej og kæmper en brag kamp! 

Jeg ville tage på skadestuen med hende for at få registreret at far har slået hende i nogle myndighedspapirer. Jo hurtigere jo bedre, du kan jo have mistanke om hjernerystelse.   Derudover skal de skrive vægttabet ind osv. så du har det hele sort på hvidt!!! 

Hvis hun siger til dem at far har slået, så SKAL de lave en indberetning til kommunen... Og så vil jeg tro at pause i samvær bliver taget mere seriøst da de jo i forvejen er bekendt med sagen! 

1,9 kg er utrolig meget hun har tabt! Det må jo næsten være mere end 10% af hendes kropsvægt. 

Anmeld Citér

9. november 2014

Sprit25

Puha så kom jeg igennem tråden. Eller skimmede den hvertfald. 

Nåh først: du er en fantastisk mor, det gør alt for sit barn. Jeg håber du skriver alt ned så din datter en dag kan læse hvor hårdt du kæMpede! 

Jeg håber og beder til det hele er ubegrundet og hvis ikke så håber jeg din datter får bearbejdet det her traume! 

Derudover er min kæreste og kammerater ved at lokalisere et boldtræ der ikke giver mærker men efterlader mest muligt smerte! Skal farfar være testperson?

Anmeld Citér

9. november 2014

Leonora

Jeg er enig med flere andre / du skal tage på børne modtagelsen med hende. 

Jeg arb på HH børne afd og vi får flere sager som din. Jeg synes bestemt hun skal tilses. 

Jeg er ulykkelig på dine vegne og der er snart nogen der må tage den her sag alvorligt.

tusind tanker fra mig 

Anmeld Citér

9. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ja afsted på skadestuen, så du har dokumentationen i orden!

Anmeld Citér

9. november 2014

Anonym trådstarter

Tænker i ikke at læge er nok imorgen tidlig?

Anmeld Citér

9. november 2014

Leonora

Anonym skriver:

Jo det betyder ik så meget men det er vigtigt at du gør det. 

Knus fra mig 

Anmeld Citér

9. november 2014

EAF

Anonym skriver:

Dokumentationen skal bare være i orden fra dag 1, jeg er ret sikker på der vil blive stillet spørgsmål til a la "Hvorfor ventede du en dag på at komme afsted?" Så afsted på skadestuen også selvom der ikke er noget at se. Men det er beviser/dokumentation, vigtigt. Så afsted med jer og hav dit på det rene, så ingen kan komme efter dig på noget efterfølgende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.