Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det lyder fuldstændig vanvittigt! Kan slet slet ikke forstå at politiet lukker sådan en sag?! 
Det er s**** ikke normalt at lege en leg med farfar eller en hvilken som helst anden, hvor der skal puttes noget op i numsen! Kan slet ikke forstå de lukker øjnene for det. Det er jo ikke noget man bare finder på når man er 4 år! 

Og meget skræmmende at det bliver hverdag. Men det er nok en mekanisme der går igang, for vi skal jo videre 

Jeg er enig med dig, hundrede procent.

Jeg var i CHOK da de sagde det til mig.

Ja, man skal videre - det ved jeg ikke om man skal lige nu. Men man skal jo op, på arbejde, i børnehave, lave mad, gøre rent - holde fødselsdag og alle de andre ting som er helt normale.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er enig med dig, hundrede procent.

Jeg var i CHOK da de sagde det til mig.

Ja, man skal videre - det ved jeg ikke om man skal lige nu. Men man skal jo op, på arbejde, i børnehave, lave mad, gøre rent - holde fødselsdag og alle de andre ting som er helt normale.

Ja lige præcis. Jeg håber du får hjælp til alle tankerne hvis det er nødvendigt eller bliver det 

Anmeld Citér

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja lige præcis. Jeg håber du får hjælp til alle tankerne hvis det er nødvendigt eller bliver det 

Jeg synes jeg er blevet rigtig god til at bede om hjælpen - det var jeg dårlig til i starten fordi man havde den der følelse af at folk så skævt til een.

Men jeg ved jo at jeg er fantastisk for min datter i det her ..

Anmeld Citér

29. oktober 2014

BSB

Miss Church skriver:

Det lyder fuldstændig vanvittigt! Kan slet slet ikke forstå at politiet lukker sådan en sag?! 
Det er s**** ikke normalt at lege en leg med farfar eller en hvilken som helst anden, hvor der skal puttes noget op i numsen! Kan slet ikke forstå de lukker øjnene for det. Det er jo ikke noget man bare finder på når man er 4 år! 

Og meget skræmmende at det bliver hverdag. Men det er nok en mekanisme der går igang, for vi skal jo videre 

Jeg er fuldstændig enig. Kan man ikke anklage civilt eller sådan noget (aner intet om den slags)? Hvad siger han egentlig selv, ham farfar?

Anmeld Citér

29. oktober 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Jf. statsforvaltningen vil man først se på en anden ordning den dag far ikke overholder de her "skærpede regler" der er fastsat fra statsforvaltningens side om at vores datter ikke må være alene med farfar.

Men hvordan skal jeg bevise det, hvis det endelig er - det kan jeg ikke. Og ingen kan fortælle mig hvordan jeg skal gøre det.

Men ingen tvivl om at det er det du beskriver jeg prøver at få de offentlige myndigheder til at indse og jeg synes faktisk at de små "musse-skridt" er store skridt på vejen lige nu - fordi de bare SLET ikke har været lydhøre overfor mig før ..

Mærker institutionen ændringer på hende når hun har været ved far? Tænker ondt i maven osv.. Hvis de gør, så få det på udskrift fra dem.. 

Jeg havde simpelthen nedkimet statsamtet indtil de fattede alvoren.. Forlang et nyt møde, forklar at det stadig ikke fungere med "farfar" ordningen, at jeres datter stadig har det skidt efter besøgene.. Forlang at alt kontakt med farfar stopper 100% ellers må fars samvær foregå ved dig indtil der er kommet styr på det hele..

Anmeld Citér

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

BSB skriver:

Jeg er fuldstændig enig. Kan man ikke anklage civilt eller sådan noget (aner intet om den slags)? Hvad siger han egentlig selv, ham farfar?

Jo det kan man godt, men det koster en brækket arm. Det er vanvittigt dyrt og alt står for egen regning.

Farfar siger at han ikke ved hvad det drejer sig om.

Det er hvad han har udtalt til politiet da han så videoafhøringen af vores datter. Har ikke selv talt med ham.

Far siger at farfar ikke vil have kontakt med vores datter før sagen er helt ovre - hvilket jo er en lodret løgn så vidt som jeg ser det hele.

Det er ugler i mosen, synes jeg ..

Anmeld Citér

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Mærker institutionen ændringer på hende når hun har været ved far? Tænker ondt i maven osv.. Hvis de gør, så få det på udskrift fra dem.. 

Jeg havde simpelthen nedkimet statsamtet indtil de fattede alvoren.. Forlang et nyt møde, forklar at det stadig ikke fungere med "farfar" ordningen, at jeres datter stadig har det skidt efter besøgene.. Forlang at alt kontakt med farfar stopper 100% ellers må fars samvær foregå ved dig indtil der er kommet styr på det hele..

Nej de mærker ingen forskel.

Hun har jo kun symptomerne hos mig og jeg tror helt personligt at det er fordi der INGEN forbindelse er mellem farfar og mig i hendes øjne.

Farfar har aldrig været her hjemme, jeg har intet forhold til ham.

Og så længe hun kan huske har vi ikke deltaget i sociale arrangementer sammen. Så jeg tror i virkeligheden at hendes symptomer kommer til udtryk hjemme hos mig fordi her er hun tryg og hun ved at når hun siger det til mor så passer mor på hende og her kommer farfar eller far i hvert fald ikke.

Anmeld Citér

31. oktober 2014

MariaMami

Hej allesammen ..

Vil lige skrive her inde for at få "andet syn på sagen" - det har i været vildt gode til tidligere i hvert fald.

Min datter har som skrevet tidligere døjet med ondt i maven.
Lægen har tidligere vurderet at der er tale om et psykisk "ar på sjælen" og ligeledes konstateret at der ingen allergi er at finde hos hende eller andre umiddelbare mave-problemer.

Efter hun IKKE så farfar i cirka 5 uger gik mavepinen gradvist væk og vi så fremad.

Ved sidste samvær med far besøgte de farfar (  - ja jeg er ligeså forundret som du er lige nu) 

Nu er mavepinen kommet tilbage og pigen vil ikke besøge sin far i den kommende weekend.

Mavepinen er konsekvent HVER morgen (øverste del af maven og i brystet)

Hun græder ofte og mavepinen forsvinder når hun får tryghed hos mig.

Hun kan sige HELE vejen op i børnehaven at hun har så ondt i maven, fortæller hende at jeg har sagt til de voksne at hvis hun får ondt i maven i løbet af dagen kan de bare ringe efter mig så kommer jeg og henter hende.
Hører aldrig fra dem, det er som om hun skal have vished for at det er MIG der kommer - hvis i forstår?

Ja det tænker jeg umiddelbart også! Der er jo voksne i hendes liv som har brudt hendes tillid og det eneste VIRKELIG sikre sted er hos dig hvor hun også 100% tør betro sig!

Jeg fatter ikke din eks-mand er så uempatisk og tager hende med til farfar når han godt ved at hun har det skidt med det! Sikke en egocentrisk tyran! Det er så ondt så ondt!

Hvad siger psykologen og pædagogerne til hendes mavepine? Har det overhovedet ikke responderet på hendes mavepine?

Og hvad siger lægen? Kan han ikke sætte noget igang til din datter psykiske velbefindende?!! Tror du må slå hårdt i bordet hos lægen og sige din datter LIDER psykisk og skal IKKE pines mere! og at hun har brug for at blive beskyttet og værnet mod hvad der giver hende så mange kvaler og smerter. Tag også fat i psykologen! Slå hårdt i bordet og sig nogen bør foretage en intervention der beskytter din datters psykiske helbred og dette kan kun gøres ved at farfar udebliver fra hendes liv!

Og så et kæmpe til dig!!! Jeg kan godt forstå du er i syv sind og har brug for inputs! Din datters situation er IKKE normal og skal heller ikke ignoreres i DEN GRAD som den er blevet mener jeg, af de offentlige instanser der har til opgave at beskytte hende!

Er det muligt du kan anmelde din eks-mand på en eller anden måde på samme linje som fysisk afstraffelse?! Altså psykisk afstraffelse er det jo virkelig at tage din datter med til farfar!!!! Måske snak med en sagsbehandler eller måske politiets sekretærer kan hjælpe dig at se på hvad loven siger?! Har du fat i en advokat?!

Håber virkelig din datter får FRED snart!!! KRAM til jer begge!

Anmeld Citér

31. oktober 2014

MariaMami

Jj1709 skriver:

det tror jeg faktisk godt du kan, når han bevidst vælger at udsætte hende for noget der kan ødelægge hende af.. 

Han formår jo ikke at være far, som man skal være far.. Tværtimod kommer det til at ødelægge jeres datter af på sigt.. Og som det ser ud i mine øjne, så er han en del af det misbrug farfar har udsat hende for, far lader stå til og bliver ved at tage hende med derhen.. Det jo omsorgssvigt fra hans side af hvis du spørger mig 

Jeg tænker PRÆCIST det samme! OMSORGSSVIGT med endnu større bogstaver end disse!!!! OG psykisk vold som er LIGE så slemt som fysisk vold mod børn der jo er strafbart og ulovligt i DK! Hvorfor så bliver psykisk vold som dette ikke straffet på ligefod med f.eks. at slå sine børn?!!?!?!! GRRRR!!! Løvemoderen kommer op i mig og jeg kan ikke forstår hvorfor ingen af de myndigheder du har med at gøre råber vagt i gevær altså! Du må slå i bordet og kime dem ned til de gør noget ved det!!!!!!!!!!!! Forstår godt det er hårdt og energikrævende!!!!

Anmeld Citér

3. november 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Jeg talte som skrevet med far i onsdags (sidste uge) da jeg ville have en snak om at jeg IKKE synes at vores datter overhovedet skulle se farfar, da det giver hende nogle psykiske påvirkninger som viser sig i form af en mavepine.

Jeg havde forinden talt med både statsforvaltning og en sagsbehandler hos kommunen - det fortalte jeg ham jo om og refererede også til de de havde udtalt.

Han ville ringe til hovedsagligt sagsbehandleren hos kommunen for at "tjekke op på" om jeg talte sandt. Han lovede at ringe tilbage torsdag så vi kunne tale færdig inden vores datter skulle med ham hjem om torsdag eftermiddag.
Han skal have hende i en uge da han har efterårsferie med hende i denne uge i stedet for den normale uge.

Hørte intet, ringede til ham torsdag, fredag, lørdag, søndag og flere gange idag - intet svar.

Hun har ikke været i børnehave idag. Jeg har talt med "børns vilkår" som anbefaler mig at få fat i kommunen - har ringet til dem og bedt om at blive ringet op - lidt øv de ikke nåede det idag.

Jeg kan ikke holde ud at jeg ikke kan få fat i ham.

Børns vilkår aka. forældretelefonen fortæller mig at det der sker nu er omsorgssvigt overfor vores datter - begået af hendes far.

Jeg vil melde det, så SKAL kommunen nemlig reagere inden 24 timer. 

Jeg bliver vanvittig - og måtte bare lige ud med det.

Tak fordi du læste med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.