FamilenStorm skriver:
Tænker sådan på jer.. Så vil bare lige høre hvordan det går? Har din datter været til samtale igen?
Tak ..
Vi var i tirsdags til samtale i børnehuset igen - en opstartende samtale mellem en børnefaglig sagsbehandler fra børnehuset og en børnepsykolog som led i den DIPA-screening hun skal igennem.
Far har IKKE spurgt ind til det, slet ikke.
Jeg har fortalt ham at hun skulle der over, men ingen respons.
Anyways - det foregik således:
Min datter og jeg kom med ind i et hyggeligt lokale med masser af legetøj - her måtte hun lege frit mens vi voksne talte sammen i sofaerne.
Jeg har lidt svært ved at gennemskue hvordan sådanne konstellationer skal afdække hendes (som de siger) belastningsgrad og traume-niveau.
Onsdag i næste uge skal far og jeg i statsforvaltningen - jeg har jo som skrevet tidligere søgt om at få ændret samværet eller om ikke andet få "SIKKERHED/TRYGHED" til at stå som overskrift på samværet indtil at hun er blevet screenet færdig og vi har en idé om hvad det er som belaster hende omkring farfar.
Det skal forståes sådan at jeg enten vil have samværs-stop, ændret samværet til fredag-søndag (nuværende torsdag-mandag) eller som absolut minimum have lavet samvær på vilkår således at far pålægges at hun IKKE må komme ud til sin farfar lige nu.
Anmeld
Citér