Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Hun er ikke blevet undersøgt fordi sagen udsprang af en udtalelse min datter kom med - nogle adfærdsændringer osv.

Bare sådan lige til information, kunne læse du ikke havde læst hele tråden igennem - så vil jeg gerne svare dig her, det er jo langt nemmere 

Mange tak! Jeg har i hvert fald misset et par sider eller to. Jeg kan godt forstå du er bekymret og gerne vil have hende undersøgt så.

Det lyder ikke umiddelbart som om i får helt vildt meget støtte af kommunen eller lignende til at håndtere det hele?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Mange tak! Jeg har i hvert fald misset et par sider eller to. Jeg kan godt forstå du er bekymret og gerne vil have hende undersøgt så.

Det lyder ikke umiddelbart som om i får helt vildt meget støtte af kommunen eller lignende til at håndtere det hele?

Nej altså nu skal hun jo afhøres på torsdag - derefter tror jeg de sætter ind med den hjælp de vurderer vi skal have hver især. 

Men jeg må indrømme at jeg føler mig meget alene i det her.

Anmeld Citér

25. august 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Nej altså nu skal hun jo afhøres på torsdag - derefter tror jeg de sætter ind med den hjælp de vurderer vi skal have hver især. 

Nu har jeg fulgt dit indlæg siden start og jeg må lige høre, hvordan tager din datter det hele? 

Anmeld Citér

25. august 2014

Goggelogge

Anonym skriver:

Har du ikke nogen venner eller familie der ved det? :/

Anmeld Citér

26. august 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Nu har jeg fulgt dit indlæg siden start og jeg må lige høre, hvordan tager din datter det hele? 

Det er sødt af dig at fælge med.

Min datter, som jo - som skrevet, er 3 år (hun bliver 4 inden for ganske kort tid)

Hun tager det hele så flot, som min egen læge fortæller mig er hun jo rigtig nok ikke i "krise" på samme måde som jeg er.

Hun har måske levet med det her længe og nu viser hendes mor at hun kan stole på hende og når hun fortæller at hun IKKE skal ud til sin farfar igen, så kan hun jo se at det passer.

På en eller anden facon har jeg tilmed fået solgt ideen omkring Børnehuset til hende på sådan en måde at hun dagligt spørger hvornår vi skal der over - det glæder hun sig til.

Som hun siger; det er kun for børn og dem der arbejder med børn - og dérovre kan de hjælpe med at få farfar til at holde op med de der grimme ting.

Hun er gået fra at være en lille pige på 3 til at være min store pige på 3 år.

Selvfølgelig er hun trykket, hun kan bryde sammen i gråd og hun har et utroligt behov for at være hos mig, men hun virker tryg og veltilpas.

Hun leger med børnene i området efter børnehave.

Så alt i alt har hun det godt - selvfølgelig er der ændringer i hendes måde at være på, vi er kommet 100 gange tættere på hinanden ..

Anmeld Citér

26. august 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Har du ikke nogen venner eller familie der ved det? :/

Jo selvfølgelig, min nærmeste familie ved det.

Jeg har bare klart behov for en psykolog - der er blot lang venteliste her hvor jeg bor.

Sagen er jo den at når jeg taler med mine nærmeste om det så er de også tydeligt berørte og man forsøger at passe på hinanden selvfølgelig. De kommer med deres bud på hvad der sker, der dukker hele tiden nye ting om "nåe ja, der var da også dengang hvor hun gjorde sådan og sådan eller da hun fortælte sådan og sådan"

Så når jeg siger at jeg føler mig alene så er det fordi jeg mangler en i mit liv der ikke er ligeså påvirket som mine nærmeste - og så bor min familie 200 km væk, så man kigger heller ikke bare lige forbi til kaffe..

Anmeld Citér

26. august 2014

Goggelogge

Anonym skriver:

Jo selvfølgelig, min nærmeste familie ved det.

Jeg har bare klart behov for en psykolog - der er blot lang venteliste her hvor jeg bor.

Sagen er jo den at når jeg taler med mine nærmeste om det så er de også tydeligt berørte og man forsøger at passe på hinanden selvfølgelig. De kommer med deres bud på hvad der sker, der dukker hele tiden nye ting om "nåe ja, der var da også dengang hvor hun gjorde sådan og sådan eller da hun fortælte sådan og sådan"

Så når jeg siger at jeg føler mig alene så er det fordi jeg mangler en i mit liv der ikke er ligeså påvirket som mine nærmeste - og så bor min familie 200 km væk, så man kigger heller ikke bare lige forbi til kaffe..

Hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne give dig en kæmpe krammer..

Torsdag bliver en hård dag, men bliver godt når den er overstået.. Der er ihvertfald 1000 tanker herfra.

Anmeld Citér

26. august 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne give dig en kæmpe krammer..

Torsdag bliver en hård dag, men bliver godt når den er overstået.. Der er ihvertfald 1000 tanker herfra.

Hvor er det sødt af dig! Mange tusinde tak.

Anmeld Citér

26. august 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Det er sødt af dig at fælge med.

Min datter, som jo - som skrevet, er 3 år (hun bliver 4 inden for ganske kort tid)

Hun tager det hele så flot, som min egen læge fortæller mig er hun jo rigtig nok ikke i "krise" på samme måde som jeg er.

Hun har måske levet med det her længe og nu viser hendes mor at hun kan stole på hende og når hun fortæller at hun IKKE skal ud til sin farfar igen, så kan hun jo se at det passer.

På en eller anden facon har jeg tilmed fået solgt ideen omkring Børnehuset til hende på sådan en måde at hun dagligt spørger hvornår vi skal der over - det glæder hun sig til.

Som hun siger; det er kun for børn og dem der arbejder med børn - og dérovre kan de hjælpe med at få farfar til at holde op med de der grimme ting.

Hun er gået fra at være en lille pige på 3 til at være min store pige på 3 år.

Selvfølgelig er hun trykket, hun kan bryde sammen i gråd og hun har et utroligt behov for at være hos mig, men hun virker tryg og veltilpas.

Hun leger med børnene i området efter børnehave.

Så alt i alt har hun det godt - selvfølgelig er der ændringer i hendes måde at være på, vi er kommet 100 gange tættere på hinanden ..

Okay, ja det er guld værd at have en mor man ved man kan stole på

det er da fedt at hun forstår det med børnehuset.

det er godt hun har en fantastisk mor

held og lykke med det hele jeg vil fortsat følge med

Anmeld Citér

27. august 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Okay, ja det er guld værd at have en mor man ved man kan stole på

det er da fedt at hun forstår det med børnehuset.

det er godt hun har en fantastisk mor

held og lykke med det hele jeg vil fortsat følge med

Tak for rosen - det er dejligt med sådan nogle ord. Det varmer :-) tusind tak.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.