Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

Røverdatter

Sender dig og din datter en masse tanker
Det er sikkert ubeskriveligt hvor hårdt det er det i går igennem!! Som alle andre også skriver, så har du virkelig vist at du er den bedste mor din datter kan få. Hun er heldig!

Ønsker for jer at i går en lysere tid i møde snart...

Ingen tvivl om at du er vred! Og det er helt okay at være vred! Det kan jeg sgu godt forstå du er, jeg bliver også vred på jeres vegne...

Håber at kommunen, Børnehuset, politiet - alle vil tage affære hurtigst og at i kommer frem til afklaringer...

Mange kærlige kram herfra!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

MorDk

KÆMPE kram og varme tanker herfra! Det er grufuldt det i går igennem. KNUS!!!

Anmeld Citér

25. august 2014

Eliza

Føj for helvede...

Åh lille skat.
Kæmpe kram til jer begge.
Efterhånden, er det ret tydeligt, at NOGET er der sket.
Godt hun ik kom hjem til far, det skal hun for alt i verden heller ikke, før der er styr på det her..
Jeg håber politiet får fingeren ud!
Har du ringet til dem og fortalt det med numsen??

Jeg tænker på jer HVER dag.

Anmeld Citér

25. august 2014

Kay

PuhHH! Kan sgu snart godt forstå at nogle mennesker griber til selvtægt

Håber snart der kommer mere gang i sagen! For det kan jo også gå ud over andre børn!!! 

Anmeld Citér

25. august 2014

asff

Kæmpe kram til jer! Du virker som en helt fantastisk mor, I skal nok komme igennem det sammen! ❤️❤️❤️❤️

Anmeld Citér

25. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Jamen du har fuldstændig ret.

Jeg synes generelt også jeg er ret god til ikke at fare op og blive gal - men netop slå koldt van i blodet. Det er bare sååå rart at kunne skælde ud på nogen/noget - og baby.dk er en fantastisk mulighed.

Jeg vil helt klart også gå en læge til at vurdere på det - for 2 år siden havde jeg min første mistanke da hun kom hjem med en rift bagi (ved ikke om du har læst hele tråden)

Tak for svar 

Ville bare lige sige for en god ordens skyld at de små KAN få rifter bagi af andre ting! Ikke for at bagatellisere din situation, men er så bange for at der skal gå massehysteri eller heksejagt i noget. Det er trods alt vores børn det handler om, så følelserne sidder jo uden på tøjet. Og så må jeg sige at have oplevet at en mor anklagede sit barns far for overgreb, alene for at få den fulde forældremyndighed - men det fandt politiet så ud af. Igen; jeg siger ikke at det er tilfældet i din situation, jeg bliver bare så nervøs over evt. virkninger af de sager her 

Dernæst så er jeg helt sikker på at hvis noget fysisk skulle være i stykker, så kan det med stor sandsynlighed opereres og hun kan sagtens blive "normal" igen. Det kan måske også være udelukkende psykiske eftervirkninger af et evt. overgreb der gør hende urenlig? Men god ide at få det undersøgt, selv om det selvfølgelig er synd hun skal igennem mere hvis hun i forvejen har været udsat for ting som ingen børn burde opleve 

Til sidst vil jeg lige sige at HVIS det nævnte er sket, så forstår jeg sagtens at din umiddelbare reaktion er at ønske død og ødelæggelse for gerningsmanden. Det er min også  (ikke fordi jeg ønsker nogen dør, men man bliver jo SÅ arrig/ked af det osv.). Det er jo helt uacceptabelt på alle mulige måder.

Jeg håber at politiet er godt og grundigt i gang med deres efterforskning mv. og det er da helt sikkert uholdbart at du er nødt til at lyve overfor barnets far, men håber du kan holde ud lidt endnu 

Anmeld Citér

25. august 2014

modesty

Ville bare lige sige for en god ordens skyld at de små KAN få rifter bagi af andre ting! Ikke for at bagatellisere din situation, men er så bange for at der skal gå massehysteri eller heksejagt i noget. Det er trods alt vores børn det handler om, så følelserne sidder jo uden på tøjet. Og så må jeg sige at have oplevet at en mor anklagede sit barns far for overgreb, alene for at få den fulde forældremyndighed - men det fandt politiet så ud af. Igen; jeg siger ikke at det er tilfældet i din situation, jeg bliver bare så nervøs over evt. virkninger af de sager her 

Dernæst så er jeg helt sikker på at hvis noget fysisk skulle være i stykker, så kan det med stor sandsynlighed opereres og hun kan sagtens blive "normal" igen. Det kan måske også være udelukkende psykiske eftervirkninger af et evt. overgreb der gør hende urenlig? Men god ide at få det undersøgt, selv om det selvfølgelig er synd hun skal igennem mere hvis hun i forvejen har været udsat for ting som ingen børn burde opleve 

Til sidst vil jeg lige sige at HVIS det nævnte er sket, så forstår jeg sagtens at din umiddelbare reaktion er at ønske død og ødelæggelse for gerningsmanden. Det er min også  (ikke fordi jeg ønsker nogen dør, men man bliver jo SÅ arrig/ked af det osv.). Det er jo helt uacceptabelt på alle mulige måder.

Jeg håber at politiet er godt og grundigt i gang med deres efterforskning mv. og det er da helt sikkert uholdbart at du er nødt til at lyve overfor barnets far, men håber du kan holde ud lidt endnu 

Jeg tænker også at det er en psykisk reaktion, altså med renligheden.

Jeg har svært ved at forestille mig at man kan ødelægge noget dernede uden at det ville være meget tydeligt, med blod, store smerter, infektioner o.s.v. Har snakket med en læge om det en gang, i en helt anden sammenhæng (efter min fødsel).

Anmeld Citér

25. august 2014

Christine

modesty skriver:

Jeg tænker også at det er en psykisk reaktion, altså med renligheden.

Jeg har svært ved at forestille mig at man kan ødelægge noget dernede uden at det ville være meget tydeligt, med blod, store smerter, infektioner o.s.v. Har snakket med en læge om det en gang, i en helt anden sammenhæng (efter min fødsel).

Jeg tror du har helt ret! 

I forbindelse med fødsel er man jo også gerne indlagt hvis det går så galt at man brister så meget.

Men hvis ts' datter er blevet undersøgt i forbindelse med anklagerne (så grundigt har jeg ikke fulgt med), så ville lægen jo nok have opdaget noget.

Anmeld Citér

25. august 2014

Fru Frederiksen.

Knus herfra håber det bedste for din datter og dig.  

Anmeld Citér

25. august 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Jeg tror du har helt ret! 

I forbindelse med fødsel er man jo også gerne indlagt hvis det går så galt at man brister så meget.

Men hvis ts' datter er blevet undersøgt i forbindelse med anklagerne (så grundigt har jeg ikke fulgt med), så ville lægen jo nok have opdaget noget.

Hun er ikke blevet undersøgt fordi sagen udsprang af en udtalelse min datter kom med - nogle adfærdsændringer osv.

Bare sådan lige til information, kunne læse du ikke havde læst hele tråden igennem - så vil jeg gerne svare dig her, det er jo langt nemmere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.