Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

FamilenStorm

Krydser fingre for jer i dag.. Håber der hurtig kommer en afklaring og der vil ske fremgang i sagen..

Tænker på jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

MHB

Jeg har også fulgt med fra sidelinjen! Jeg håber at alt forløber som det skal i dag! Du er sej og det er din datter skisme også! Jeg håber på i får en hurtigt afklaring! 

Jeg sender positiv energi afsted til jer og håber på en opdatering senere når du har overskud! Jeg er sikker på det bliver en hård dag følelsesmæssigt i dag! 

Anmeld Citér

28. august 2014

Frk.S

Jeg har også fulgt med på sidelinjen og har tænkt meget på dig og din datter.

Jeg må stemme i med de andre: hvor håndterer du bare det hele flot, selvom det må være uendelig svært. Du er en fantastisk mor og jeg ønsker dig al den styrke som du vil få brug for i den kommende tid. 

Held og lykke i dag. Jeg håber virkelig at i snart får noget afklaring. 

Anmeld Citér

28. august 2014

Chellie

Endnu en fra sidelinjen.. Jeg håber sådan, at det viser sig at være en misforståelse af rang, men med de ting, din datter har sagt, lyder det jo desværre ikke sådan  Og uanset, hvad konklusionen på det hele bliver, så er der i hvert fald ingen tvivl om, at din datter ikke føler sig tryg ved Farfar, så ham skal hun i hvert fald ikke tvinges til at være sammen med igen! 

Jeg håber, det går godt idag, og at din datter kan finde modet og nærværet til at fortælle alt, hvad der skal bruges, for at finde frem til sandheden. Uanset hvad, så er det en super hård tid for jer begge, og jeg er så lettet over at læse, at du tager din datter seriøst, og beskytter hende mod det, der har gjort hende så ondt. Du er en fantastisk mor!! 

Anmeld Citér

28. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg er overvældet - og blev rørt til tårer over at vågne op til så mange tanker og gode ønsker fra jer.

Jeg har afleveret hende til afhøring nu og det er bare at vente.

jeg ryster, græder og prøver at få styr på mine egne følelser inden jeg skal ind og være mor for min pige når de hele er overstået.

igen - TAK!

Anmeld Citér

28. august 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg er overvældet - og blev rørt til tårer over at vågne op til så mange tanker og gode ønsker fra jer.

jeg ryster, græder og prøver at få styr på mine egne følelser inden jeg skal ind og være mor for min pige når de hele er overstået.

igen - TAK!

Anmeld Citér

28. august 2014

Tulle28

28. august 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

igen - TAK!

Det gør mig så ondt at i skal igennem dette helvede  
Jeg har fulgt med på sidelinjen, og mit hjerte bløder for jer..

Du lyder som en fantastisk mor, og din datter er heldig at hun har dig.. Håber du får al den støtte du har brug for i denne svære tid.. 

Anmeld Citér

28. august 2014

A&F

Håber virkelig det bedste for jer

Anmeld Citér

28. august 2014

EAF

Anonym skriver:

igen - TAK!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.