Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Nej altså nu skal hun jo afhøres på torsdag - derefter tror jeg de sætter ind med den hjælp de vurderer vi skal have hver især. 

Men jeg må indrømme at jeg føler mig meget alene i det her.

Tænker også på dig og din datter i morgen og jeg håber støtten og retfærdigheden vil ske hurtigt så i kan komme videre. Kan ikke forestille mig hvor lange uger - for det har det vel været eftehånden - det har været for dig indtil videre ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

AnnaK89

Har fulgt med på sidelinjen og er så dybt imponeret af dig i sådan en forfærdelig situation!
Tager virkelig hatten af for, at du bare gør alt for at din datter, dit guld, skal komme bedst muligt igennem dette!

Ønsker jer al mulig held og lykke i morgen - i skal nok klare det!

Anmeld Citér

28. august 2014

Babydrøm

Sender jer en masse tanker og  I skal nok klare det!  Du er en fantastisk mor  Held og lykke 

Anmeld Citér

28. august 2014

EAF

Opbakning herfra - så der hurtigst muligt kan komme en form for vished omkring hele situationen. Har fulgt med på sidelinien 

Anmeld Citér

28. august 2014

M (:

Held og lykke i dag.  for en hurtig afklaring. 

Anmeld Citér

28. august 2014

Moar2011

Du r SÅ sej 
Alt held og lykke idag !! 

Anmeld Citér

28. august 2014

anja89

Har fulgt din historie igennem tiden og er dybt imponeret over din overskud og ro over for din datter i denne stund.

det må være så grufuldt for jer begge, vær stolt af dig selv, du er den bedste mor for din datter 

For jer senere idag og at dr snart kommer ro på hele jeres dag igen.

stort kram til både dig og din datter 

Anmeld Citér

28. august 2014

Lililili

Ønsker det bedste for din datter og dig. Det gør mig så ondt, i overhovedet skal igennem dette. Men du sej og din datter er sej!! Knus og tanker

Anmeld Citér

28. august 2014

Eliza

Held og lykke idag jeg vil sende jer en masse tanker.

Anmeld Citér

28. august 2014

Chewy

Kan umuligt forestille mig, hvad du gør igennem lige nu. Men vil gerne udtrykke min store beundring for dig som kvinde og mor. Du har virkelig håndteret det her så flot, og når nu sådan noget forfærdeligt skulle ske for din datter, er hun heldig at have dig som mor. Jeg er sikker på, der er en grund til at det sker for netop din datter, for du er stærk nok til at hjælpe hende ud på den anden side som et helt og forhåbentligt stærkere menneske.

Husk at ros dig selv, du klarer det så flot! 

Held og lykke i dag - jeg vil tænke på jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.