Anonym skriver:
OKAY! Der er bar nogle ting der giver ret til at slå ihjel (undskyld mit spansk!)
Jeg har i weekenden grublet over hvordan det kan være at min datter - som jo er renlig ..næsten da, stadig har afføring i bukserne.
Jeg spørger hende næsten hvér gang - hvorfor går du ikke på toilettet - eller - du skal prøve at huske at gå på toilettet.
Svaret er altid; jamen mor jeg kan ikke mærke det.
Indtil idag har jeg egentlig ikke tænkt så meget over det - hvilket jeg SKAMMER mig over, men ..
..idag bryder hun HELT sammen da det er sket og jeg spørger hende om hun ved hvorfor hun ikke kan mærke det?
Det ved hun ikke rigtig.
Grubler lidt og siger; faktisk kan ens numse godt gå i stykker hvis der er sket noget med den.
Er der mon sket noget med din numse?
Så bryder hun sammen igen og vræler; min farfar putter legetøj op i numsen på mig 

..
Jeg siger jer, hvis dette passer og mit kære barn har taget skade af det så går jeg fuldstændig amok - så ikke nok med at han har forgrebet sig på hende, så ville han jo faktisk også have ødelagt dét for hende at kunne være i sin egen krop.
Hvis han har ødelagt noget i hende så ved jeg snart ikke hvad jeg gør ved ham ..igen: undskyld mit spanske!

Kan virkelig godt forstå, du er helt oppe i det røde felt!!! Det er dit guld og dit et og alt, og måske har nogen gjort hende ondt - ja gjort noget ved hende som er så modbydeligt, man næsten ikke kan bære det.
MEN vil dog sige, at det er nu, du skal slå koldt vand i blodet. Det er nu, du skal lade de professionelle rådgive dig om, hvordan du skal håndtere det hele. Din datter er præget, hun bliver snakket med af mange om det der sker ved farfar - det vigtigste lige nu er, at det hun siger kommer fra hende, og ikke fra noget der kan "beskyldes" for at være ord lagt i hendes mund.
Ved ikke rigtig hvordan jeg skal formulere det, men i ens iver på at få sandheden frem, kan man faktisk godt nogengange få børn til at sige noget, som ikke nødvendigvis afspejler virkeligheden, men derimod det barnet tror du vil have af svar......DET betyder IKKE at jeg ikke mener eller tror der er forgået noget meget ubehageligt, men det betyder, at jeg virkelig ville træde varsomt, så det ikke kan fortolkes som om du har lagt ord i munden på hende.
Hvis farfar har gjort noget så modbydeligt, så håber jeg virkelig han får sin straf!!!! Og for at han kan få det, skal dommeren tro på, uden skyggen af tvivl,at det er det der er sket. Vil sige, at mange børn udsat for misbrug har problemer med renlighed - ikke pga noget er blevet proppet derop, men pga af det psykiske aspekt i det. En læge ville nokt kunne fastslå, om der fysisk er blevet proppet noget op i en endetarm - og hvis der var legetøj ville jeg umiddelbart tro det kunne fremprovokere en blødning.og en skade...men er ikke læge i det.
Det må være sindsygt hårdt at være dig lige nu - håber virkelig der er nogle der kan hjælpe dig