Anonym skriver:
Jamen du har fuldstændig ret.
Jeg synes generelt også jeg er ret god til ikke at fare op og blive gal - men netop slå koldt van i blodet. Det er bare sååå rart at kunne skælde ud på nogen/noget - og baby.dk er en fantastisk mulighed.
Jeg vil helt klart også gå en læge til at vurdere på det - for 2 år siden havde jeg min første mistanke da hun kom hjem med en rift bagi (ved ikke om du har læst hele tråden)
Tak for svar 
Har læst det meste - og du er noget bedre end jeg ville havde været i lign situation!!!! Men fedt du er opmærksom på det

- 1 prioritet er selvfølgelig din datter, og hun skal have lov til at snakke om alt det hun har behov for, men 2 prioritet her (i min verden) erat sikre, at farfar ikke kan slippe afsted med noget igen. Det var nok lidt til sidstnævte jeg snakkede til- jeg ved virkelig ikke, hvad man gør bedst(et eller andet sted heldigvis), men jeg tænker der må være nogle steder du kan få rådgivning - bla. om hvordan du kan håndtere, når din datter åbner op, og fortæller hvad der er sket.
Du skal rase og reagere ligeså tosset du vil her på baby.dk - for fanden, det er jo enhvers forældres maridt, du står i

Jeg ønsker det bedste for dig og din datter, og jeg stemmer i med de andre, når de siger din datter er heldig du agerer hendes klippe lige nu. Så godt du reagerer med det samme
Anmeld
Citér