Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2014

Risse

Jeg har fulgt med på sidelinjen og vil først sige dig tusind tak for at holde os opdateret i denne grufulde sag.

For det andet vil jeg gerne sende mine bedste tanker til både dig og din datter.

Det er simpelthen så flot kæmpet af dig, og jeg håber inderligt at når din datter vokser op og forstår det traume hun har gennemgået, at det vil hjælpe hende videre i sit liv at vide, at hendes mor reagerede i det sekund hun fik mistanke om hvad der foregik og støttede hende hele vejen.

Jeg er enig i at du skal passe på ikke at undersøge for meget selv, for selvom hverken vi eller du selv er i tvivl om hvad der er sket, så er det nok bedst nu, hvor sagen er i gang, at overlade det til de professionelle.

Jeg håber sådan at retfærdighed vil ske og ønsker at du og din datter må gå en lysere fremtid i møde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

twinny

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.

Jeg synes godt nok du gør det godt. Hvis det havde været mig havde jeg flået tarmene ud af ham og kvalt ham.

Alle mine tanker til jer. Jeg håber alt det bedste for dig og din lille pige.

Anmeld Citér

24. august 2014

nielsen80

Anonym skriver:

Jamen du har fuldstændig ret.

Jeg synes generelt også jeg er ret god til ikke at fare op og blive gal - men netop slå koldt van i blodet. Det er bare sååå rart at kunne skælde ud på nogen/noget - og baby.dk er en fantastisk mulighed.

Jeg vil helt klart også gå en læge til at vurdere på det - for 2 år siden havde jeg min første mistanke da hun kom hjem med en rift bagi (ved ikke om du har læst hele tråden)

Tak for svar 

Har læst det meste - og du er noget bedre end jeg ville havde været i lign situation!!!! Men fedt du er opmærksom på det - 1 prioritet er selvfølgelig din datter, og hun skal have lov til at snakke om alt det hun har behov for, men 2 prioritet her (i min verden) erat sikre, at farfar ikke kan slippe afsted med noget igen. Det var nok lidt til sidstnævte jeg snakkede til- jeg ved virkelig ikke, hvad man gør bedst(et eller andet sted heldigvis), men jeg tænker der må være nogle steder du kan få rådgivning - bla. om hvordan du kan håndtere, når din datter åbner op, og fortæller hvad der er sket.

Du skal rase og reagere ligeså tosset du vil her på baby.dk - for fanden, det er jo enhvers forældres maridt, du står i Jeg ønsker det bedste for dig og din datter, og jeg stemmer i med de andre, når de siger din datter er heldig du agerer hendes klippe lige nu. Så godt du reagerer med det samme

Anmeld Citér

24. august 2014

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Jeg har fulgt med på sidelinjen og vil først sige dig tusind tak for at holde os opdateret i denne grufulde sag.

For det andet vil jeg gerne sende mine bedste tanker til både dig og din datter.

Det er simpelthen så flot kæmpet af dig, og jeg håber inderligt at når din datter vokser op og forstår det traume hun har gennemgået, at det vil hjælpe hende videre i sit liv at vide, at hendes mor reagerede i det sekund hun fik mistanke om hvad der foregik og støttede hende hele vejen.

Jeg er enig i at du skal passe på ikke at undersøge for meget selv, for selvom hverken vi eller du selv er i tvivl om hvad der er sket, så er det nok bedst nu, hvor sagen er i gang, at overlade det til de professionelle.

Jeg håber sådan at retfærdighed vil ske og ønsker at du og din datter må gå en lysere fremtid i møde

Velbekomme - ved selv hvor rart det er at blive opdateret i tråde hvor man bliver bekymret jo

det er helt korrekt mht til selv at undersøge sagerne - dog er det politi osv. anbefaling at gøre hende tryg ved at tale om dette

Anmeld Citér

24. august 2014

Goggelogge

Puha.. Den opdatering gav mig tåre og væmmelse

hold op hvor er du sej - jeg havde smadret farfar'en med det samme hvis han havde rørt min datter.. Kæmpe kram til her begge i denne svære tid 

Anmeld Citér

24. august 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Puha.. Den opdatering gav mig tåre og væmmelse

hold op hvor er du sej - jeg havde smadret farfar'en med det samme hvis han havde rørt min datter.. Kæmpe kram til her begge i denne svære tid 

Du er ikke den eneste  ..

Tak for ros - det varmer!

Anmeld Citér

24. august 2014

modesty

nielsen80 skriver:

Kan virkelig godt forstå, du er helt oppe i det røde felt!!! Det er dit guld og dit et og alt, og måske har nogen gjort hende ondt - ja gjort noget ved hende som er så modbydeligt, man næsten ikke kan bære det.

MEN vil dog sige, at det er nu, du skal slå koldt vand i blodet. Det er nu, du skal lade de professionelle rådgive dig om, hvordan du skal håndtere det hele. Din datter er præget, hun bliver snakket med af mange om det der sker ved farfar - det vigtigste lige nu er, at det hun siger kommer fra hende, og ikke fra noget der kan "beskyldes" for at være ord lagt i hendes mund.

Ved ikke rigtig hvordan jeg skal formulere det, men i ens iver på at få sandheden frem, kan man faktisk godt nogengange få børn til at sige noget, som ikke nødvendigvis afspejler virkeligheden, men derimod det barnet tror du vil have af svar......DET betyder IKKE at jeg ikke mener eller tror der er forgået noget meget ubehageligt, men det betyder, at jeg virkelig ville træde varsomt, så det ikke kan fortolkes som om du har lagt ord i munden på hende.

Hvis farfar har gjort noget så modbydeligt, så håber jeg virkelig han får sin straf!!!! Og for at han kan få det, skal dommeren tro på, uden skyggen af tvivl,at det er det der er sket. Vil sige, at mange børn udsat for misbrug har problemer med renlighed - ikke pga noget er blevet proppet derop, men pga af det psykiske aspekt i det. En læge ville nokt kunne fastslå, om der fysisk er blevet proppet noget op i en endetarm - og hvis der var legetøj ville jeg umiddelbart tro det kunne fremprovokere en blødning.og en skade...men er ikke læge i det.

Det må være sindsygt hårdt at være dig lige nu - håber virkelig der er nogle der kan hjælpe dig

Jeg er meget enig, og synes faktisk at det er for dårligt at kommunen lader der gå så lang tid inden de lader fagfolk snakke med pigen. Både fordi det er skidesynd for hende, og også fordi det vel efterhånden er ret almen viden at jo hurtigere man snakker med barnet, jo mere præcis en beretning får man også.

Ønsker alt det bedste for din lille pige, TS.

Anmeld Citér

24. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg er meget enig, og synes faktisk at det er for dårligt at kommunen lader der gå så lang tid inden de lader fagfolk snakke med pigen. Både fordi det er skidesynd for hende, og også fordi det vel efterhånden er ret almen viden at jo hurtigere man snakker med barnet, jo mere præcis en beretning får man også.

Ønsker alt det bedste for din lille pige, TS.

Jeg synes også det er lang tid der er gået, ret præcis 14 dage imorgen kl. 10  ..

Men man må jo sætte sin lid til at de ved hvad de laver :-)

Anmeld Citér

24. august 2014

2babygirls

Nej nej nej stakkels lille pige !! hvor har jeg ondt af hende og dig.
Håber virkelig ikke hun får alvorlige men fordi en klam voksen mand ikke kan kende forskel på voksen og barn.

Stort knus til jer

Anmeld Citér

24. august 2014

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Nej nej nej stakkels lille pige !! hvor har jeg ondt af hende og dig.
Håber virkelig ikke hun får alvorlige men fordi en klam voksen mand ikke kan kende forskel på voksen og barn.

Stort knus til jer

Jeg ku' ikke være mere enig med dig! 

Tak for knus 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.