Nu har jeg fulgt med i din tråd siden starten men først nu synes jeg kan få formuleret det jeg vil sige til dig på en nogenlunde ikke-rodet måde.
For det første: du er en fantastisk mor, det kan slet ikke understreges nok. Du har reageret prompte på at noget ikke er som det skal være. Jeg har lyst til at sige tak til dig netop for det, men det virker måske fjollet.
For det andet så gør det mig så ondt at et andet menneske og endda en så nær har valgt at være så modbydelig mod din datter, så lille som hun er. Selvom jeg godt ved at hun ikke forstår det seksuelle aspekt i det, er det så forfærdeligt at det er så tidligt og så på den måde hun har været trukket ind i den verden på.
Da jeg var 13 blev jeg udsat for et seksuelt overgreb af min svoger hvor han gik hele vejen. Jeg var jomfru. Det medførte en voldsom selvdestruktiv teenagetid for mig. På trods af at jeg hurtig fortalte det og han fik sin straf osv. I dag er jeg dog kommet så langt i mit liv at jeg næsten aldrig tænker på det mere. Men min mor og søster er stadig hårdt ramt.
Men det jeg vil sige er at jeg er glad for at når jeg nu absolut skulle udsættes for det, er jeg glad for at der var i den alder. Selvom jeg var jomfru, var jeg jo så småt begyndt at blive nysgerrig om de ting og havde lært om det i seksualundervisningen osv, så jeg vidste trods alt at sex ikke kun var idiotiske mænd der bare tog hvad de ville. Giver det mening? Jeg vidste det kunne være anderledes. Men tænk sig at allerede inden man overhovedet begynder at blive nysgerrig omkring hvad det nu er for noget. Altså i det helt små som at holde en dreng i hånden. Så skal man udsættes for noget så grusomt. Hvorfor er det at en voksen mand, kan finde det fuldstændig ok, at trække sådanne ting ned over et lille barn? Hvad fanden er det lige der er bristet? Ja jeg bliver helt vred på dig og ikke mindst din datters vejne.
Men hvor er det godt hun får hjælp nu. Det er så vigtigt for hele hendes liv fremover både som ung pige og kvinde at det bliver stoppet og hun får hjælp.
Jeg ønsker jer det bedste i livet
Anmeld
Citér