Anonym skriver:
HVOR DA I HELVEDE er det du/i ser at jeg skrev at man er dårlig forældre hvis man valgte at få barn 40+???
Det bliver jeg rigtig gal og ked over for det har jeg aldrig ment og kommer aldrig til at mene
På baggrund at jeg sagde at det med det synd børn få gamle forældre er fx
lad mig give et eksempel
at hvis man er ude og hente sit barn i børnehave eller sådan nogle steder hvor nogle måske spørg om det ens bedste far eller bedste mor der henter dem når det i virkeligheden deres mor eller far. Eller hvis et barn spørger et andet barn om det er ens bedstefar eller bedstemor de har med så bliver barnet ked af og siger nej det er min mor/far
har aldrig sagt at man er dårlig forældre pga man er gammel eller ung.
I mine øjne er dårlig forældre ikk kommer an på alder overhovedet ikk på nogen måde. Dårlig forælde for mig er dem der ikk Tar ansvar dem der mishandler deres stakkels børn osv.
Ja, ok måske ikke dårlig, men du synes det er synd, og det forstår jeg ikke.
Jeg er vokset op med en far, der var 44 da han fik mig og så fik jeg da lige en søster 6år senere(Ikke hans første), og vi har aldrig haft nogle problemer, vores far var sejere end de andres forældre, fordi han var afslappet, gerne lavede grin med os og andre, gik hjem fra vi var 5 og 11.
Hvorfor er det sådan et stort problem? Der er mange i dag, der først får børn senere, og bare fordi man har fået børn senere, er det jo ikke ensbetyende med at alle tror at det er dine bedsteforældre. Især ikke hvis de kommer og henter dig hver dag, dit barn råber mor eller far, når man kommer, og det er meget sjældent jeg hører børn spørge; Er det din bedstemor/far eller mor/far? De lærer jo hinanden at kende hurtigt og så lære de hvem der er mor og far til hvem.
Børn tænker jo ikke over at nogen ser ældre ud end andre.
Så er det vel også slemt at få barn, når man er 16-20, for så kan andre jo tror at du er storesøster der kommer og henter.