Hvor stor sandsyndelighed tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Hvad er din begrundelse for at 40 er for gammelt?! Synes det er dejligt der er nogle der bærer vores land videre, nu når der er mangel på børn i Danmark og den begrundelse med, at man så er tudsegammel når børnene er voksne osv, holder ikke en meter. Selvom man er 20 når man får børn, er det ikke ensbetydende med at man er i live til at se børnene vokse op..

Kærlig hilsen en ung mor

Nej det har du self ret i. Ingen garantier hvor længe man lever. Der ingen grænser for hvornår eller hvem bliver ramt af alvorlig sygdom eller at der er en bestemt alder man dør osv. 

Men synes det er en smule synd for de børn der få gamle forældre fx 40 og opad. 

Især at så har forældrene ikk kræfter til at være og lege med børnene hvis forældrene har den alder. Og synd for børnene at ens forældre ser ud som bedste forældre 

men igen min holdning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Hvad er din begrundelse for at 40 er for gammelt?! Synes det er dejligt der er nogle der bærer vores land videre, nu når der er mangel på børn i Danmark og den begrundelse med, at man så er tudsegammel når børnene er voksne osv, holder ikke en meter. Selvom man er 20 når man får børn, er det ikke ensbetydende med at man er i live til at se børnene vokse op..

Kærlig hilsen en ung mor

Hvor gammel er du hvis man må spørger?

Anmeld

13. juli 2014

Patriark

Anonym skriver:

Hey i søde baby bruger

vil lige først fortælle at jeg er førstegangs gravid uge 37+4 idag

min svigerinde har lige født deres 3 dreng for 2 et halv uge siden. (Nu har de 3 børn i alt og de er alle drenge) 

når nu til pointen. 

Min svorger er 35 år og min svigerinde er 39 år 

og det selvf bare min holdning. Men synes det er godt nok også lige på grænsen at de har fået 3 barn. 

Jeg har den holdning at så man for gammel når man bliver 40 år til overhovedet tænke på at få flere børn. 

Nu ved jeg at i kender hverken mig eller min svigerinde men prøv at stem på hvad i tror er sandsyndelighed for at de vil ha nr 4 barn når nu hun snart kommer over 40 år?

skal lige siges at når vi sad og snakket for sjov og nogle nævner om de nu skal ha nr 4 på et tidspunkt? Så siger min svigerinde ikk rigtig noget imod det og det eneste hun sagde er da hun var gravid. At ligene vil hun koncentrere sig om den i maven mens hun smiler.

Nu har vi andre stemt, gæt du nu på antallet af brugere på baby.dk, der er uendeligt ligeglade med din svigerindes evne til at reproducere sig?

Anmeld

13. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej det har du self ret i. Ingen garantier hvor længe man lever. Der ingen grænser for hvornår eller hvem bliver ramt af alvorlig sygdom eller at der er en bestemt alder man dør osv. 

Især at så har forældrene ikk kræfter til at være og lege med børnene hvis forældrene har den alder. Og synd for børnene at ens forældre ser ud som bedste forældre 

men igen min holdning

Min drengs bedsteforældre som er nået pensionsalderen har da masser af energi til at lege med vores barn 

Anmeld

13. juli 2014

Patriark

Anonym skriver:

men igen min holdning

Skrev du lige det der? 

Anmeld

13. juli 2014

Mother-love

Jeg har stemt blankt. For synes godt nok det er en underlig afstemning. Beklager men det er min mening.

Det er jo deres valg uanset om du synes de er for gammel eller ej.

Jeg venter nr to og er 27 og faren til mine børn bliver 38 her i juli.

Anmeld

13. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

men igen min holdning

Er det så også synd for de bØrn der har overvægtige forældre? Eller de børn der har så unge forældre at de ligner børn selv? 

Eller tror du børnene er glade og tilfredse sålænge de har nærværende forældre der elsker dem? 

Anmeld

13. juli 2014

Patriark

mor:) skriver:

Er det så også synd for de bØrn der har overvægtige forældre? Eller de børn der har så unge forældre at de ligner børn selv? 

Eller tror du børnene er glade og tilfredse sålænge de har nærværende forældre der elsker dem? 

Spot on! 

Men godt for ts at hun kan gemme sig bag anonymitetens herlige slør

Anmeld

13. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det var dog en meget besynderlig tråd  Kan det da ikke være ligemeget!! Altså helt ærligt!! Det er da ikke noget at stemme om!! 

Mærkeligt at lave en afstemning om en så ligegyldig ting!!

Anmeld

13. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

men igen min holdning

Synes det er dømmende at sige bare fordi man er over 40 kan man ikke løbe rundt og lege med sine børn. Der har ikke noget , ed alderen af gøre, men personen. 

En med en far 40+ og passer to børn vis far er 40+ og han er mere aktiv med børnene end moren der er under 40.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.