Hvor stor sandsyndelighed tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad tror i sandsyndeligheden for at min svigerinde på et tidspunkt meddeler at hun er gravid med nr 4??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.897 visninger
65 svar
168 synes godt om
13. juli 2014

Anonym trådstarter

Hey i søde baby bruger

vil lige først fortælle at jeg er førstegangs gravid uge 37+4 idag

min svigerinde har lige født deres 3 dreng for 2 et halv uge siden. (Nu har de 3 børn i alt og de er alle drenge) 

når nu til pointen. 

Min svorger er 35 år og min svigerinde er 39 år 

og det selvf bare min holdning. Men synes det er godt nok også lige på grænsen at de har fået 3 barn. 

Jeg har den holdning at så man for gammel når man bliver 40 år til overhovedet tænke på at få flere børn. 

Nu ved jeg at i kender hverken mig eller min svigerinde men prøv at stem på hvad i tror er sandsyndelighed for at de vil ha nr 4 barn når nu hun snart kommer over 40 år?

skal lige siges at når vi sad og snakket for sjov og nogle nævner om de nu skal ha nr 4 på et tidspunkt? Så siger min svigerinde ikk rigtig noget imod det og det eneste hun sagde er da hun var gravid. At ligene vil hun koncentrere sig om den i maven mens hun smiler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har stemt blankt. For det kan jeg da absolut ikke stemme på.

Og jeg synes de har en meget passende alder til en tredje. Idag er gennemsnittet for førstegangsfødende 33år 

Hvorfor går du sådan op i om de skal have et fjerde barn? 

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg har stemt blankt. For det kan jeg da absolut ikke stemme på.

Og jeg synes de har en meget passende alder til en tredje. Idag er gennemsnittet for førstegangsfødende 33år 

Hvorfor går du sådan op i om de skal have et fjerde barn? 

For det første skal du ikk misforstår for folk bestemmer jo selv. Men synes det var sjovt at hun pakker det lidt ind og siger ikk rigtig noget. 

Derfor synes jeg er da bare lidt sjovt at høre hvad jeres mening er. Lad mig tilføje at der intet ond mening i den her tråd. 

Plus det det jo min mening og holdning. Det må jeg vel forhåbenligt godt mene?

Anmeld

13. juli 2014

Tip!

Synes det er lige lovlig meget navlepilleri fra din side af, overhovedet at tænke over dette... Hun kan da få børn i mange år endnu, hvis ellers kroppen er med på det... 

Om man er 16 år eller 42, er det ens eget valg, hvornår man vil have børn og hvor mange... 

Jeg har ikke stemt... Prøv at spørg hende Face to Face i stedet for... 

Anmeld

13. juli 2014

Anonym skriver:

For det første skal du ikk misforstår for folk bestemmer jo selv. Men synes det var sjovt at hun pakker det lidt ind og siger ikk rigtig noget. 

Derfor synes jeg er da bare lidt sjovt at høre hvad jeres mening er. Lad mig tilføje at der intet ond mening i den her tråd. 

Plus det det jo min mening og holdning. Det må jeg vel forhåbenligt godt mene?

Jeg synes bare ikke hendes svar indikerer noget som helst 

Ja du har da ret til at synes hun er for gammel, men jeg synes det er lidt mærkeligt at gå op i hvorvidt svigerinden får flere børn eller ej. Hun har jo kun lige fået en lille ny

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Synes det er lige lovlig meget navlepilleri fra din side af, overhovedet at tænke over dette... Hun kan da få børn i mange år endnu, hvis ellers kroppen er med på det... 

Om man er 16 år eller 42, er det ens eget valg, hvornår man vil have børn og hvor mange... 

Jeg har ikke stemt... Prøv at spørg hende Face to Face i stedet for... 

Undskyld mig men må nok sige du Tar det for alvorligt. 

Jeg har min holdning over ja synes så er man for gammel til at tænke på flere børn når man basere 40 år. Men har da aldrig nævnt på et tidspunkt at jeg bestemmer hvad de skal eller ej. 

Og desuden kommer de og medeler om nr 4 jamen dejligt for dem. Men jeg må da også ha en mening og holdning

og jeg spurgt jer kun at det bare er for sjov for at høre hvad i tror. 

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg synes bare ikke hendes svar indikerer noget som helst 

Ja du har da ret til at synes hun er for gammel, men jeg synes det er lidt mærkeligt at gå op i hvorvidt svigerinden får flere børn eller ej. Hun har jo kun lige fået en lille ny

Lige fået en lille ny? 

Undskyld du har ikk læst det første jeg skrev? Lige under afstemning? De har 3 drenge nu 

Anmeld

13. juli 2014

Anonym skriver:

Lige fået en lille ny? 

Undskyld du har ikk læst det første jeg skrev? Lige under afstemning? De har 3 drenge nu 

Jo - der skriver du at hun har født for 2 1/2 uge siden? 

Anmeld

13. juli 2014

SandraXOXO

39 er jo ingen alder nu til dags så jeg synes da sagtens de kan lave nr 4 om 3 års tid :-D men OM de gør det kan jeg ikke forudsige. Og hvis manden kun er 35? Jamen så er han jo også stadig ung om tre års tid :-D

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

Jo - der skriver du at hun har født for 2 1/2 uge siden? 

Ja det skrev jeg nemlig. 

Men prøver du så at sige at når hun nu lige har fået en lille ny så vil hun ikk tænke på nr 4? 

At hun har en lille ny nu er det vel ikk ens betydning at hun ikk på et tidspunkt medeler at hun er gravid med nr 4 vel??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.