Hvor stor sandsyndelighed tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

Lady Marion <3

Muhmi skriver:

Så længe ens biologiske kukur ikke har kukket for sidste gang, er man ikke for gammel til børn... Alder, krop og sind følges ikke altid ad

Og det er ikke helt korrekt , min kukur sagde stop som 39 årig , jeg har sind og ser ud som en i 30 erne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Muhmi

Lady Marion <3 skriver:

Og det er ikke helt korrekt , min kukur sagde stop som 39 årig , jeg har sind og ser ud som en i 30 erne 

Jo det er skam helt korrekt Ment på den måde at alder, krop og sind ikke altid følges ad, din krop sagde fra før dit sind og din alder, desværre

Anmeld

13. juli 2014

fo82

Er jeg den eneste der tænker: ingen ved det, men alle snakker om det?!?!

og dernæst til ts: det kan på ingen måde være din hovedpine - hvem er du til at dømme om andre er for gamle til at få børn?

og sidst men ikke mindst så lyder du faktisk ikke ret gammel?? Dine argumenter indeholder i hvert fald ikke tegn på ret megen livserfaring. Så vend den om: skal du så dømmes til at være for ung? 

Anmeld

14. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvordan skulle vi vide det?

Vi kender ikke din svigerinde.

vi kan da ikke regne sandsynligheden ud? Desuden rager det ikke os...

Meget mystisk tråd. 

Er det ikke også ligemeget ?

Anmeld

14. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

HVOR DA I HELVEDE er det du/i ser at jeg skrev at man er dårlig forældre hvis man valgte at få barn 40+??? 

Det bliver jeg rigtig gal og ked over for det har jeg aldrig ment og kommer aldrig til at mene 

På baggrund at jeg sagde at det med det synd børn få gamle forældre er fx

lad mig give et eksempel 

at hvis man er ude og hente sit barn i børnehave eller sådan nogle steder hvor nogle måske spørg om det ens bedste far eller bedste mor der henter dem når det i virkeligheden deres mor eller far. Eller hvis et barn spørger et andet barn om det er ens bedstefar eller bedstemor de har med så bliver barnet ked af og siger nej det er min mor/far

har aldrig sagt at man er dårlig forældre pga man er gammel eller ung. 

I mine øjne er dårlig forældre ikk kommer an på alder overhovedet ikk på nogen måde. Dårlig forælde for mig er dem der ikk Tar ansvar dem der mishandler deres stakkels børn osv.

hvis vi antager en mor på 41år får et barn. Barnet er nu 3 år og går i børnehave - dvs. så er moren 44 år. Ligner man virkelig en bedstemor som 43årig???

Lad os så antage at det handler om et ældre forældrepar, hvor  barnet måske vil opleve det du beskriver,  så tror jeg absolut ikke det er noget der kommer til at ligge dybe spor hos barnet. Et barn bliver ked af mange ting i sit liv, men skal nok klare den med nærværende forældre der elsker det

så tænk du hellere på at det er synd for de børn der bliver omsorgssvigtet, de børn der sulter, de børn der bliver misbrugt, de børn der bliver slået....at forældrene ligner bedsteforældre kan da være fuldstændig ligegyldigt. 

Anmeld

14. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

HVOR DA I HELVEDE er det du/i ser at jeg skrev at man er dårlig forældre hvis man valgte at få barn 40+??? 

Det bliver jeg rigtig gal og ked over for det har jeg aldrig ment og kommer aldrig til at mene 

På baggrund at jeg sagde at det med det synd børn få gamle forældre er fx

lad mig give et eksempel 

at hvis man er ude og hente sit barn i børnehave eller sådan nogle steder hvor nogle måske spørg om det ens bedste far eller bedste mor der henter dem når det i virkeligheden deres mor eller far. Eller hvis et barn spørger et andet barn om det er ens bedstefar eller bedstemor de har med så bliver barnet ked af og siger nej det er min mor/far

har aldrig sagt at man er dårlig forældre pga man er gammel eller ung. 

I mine øjne er dårlig forældre ikk kommer an på alder overhovedet ikk på nogen måde. Dårlig forælde for mig er dem der ikk Tar ansvar dem der mishandler deres stakkels børn osv.

En anden ting, hvor mange mennesker bliver bedsteforældre når de er 40? For det mener du vel, når du siger at man ligner bedsteforældre, hvis man får børn 40+..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.