pain is temporary. Quiting lasts forever.
HVOR DA I HELVEDE er det du/i ser at jeg skrev at man er dårlig forældre hvis man valgte at få barn 40+???
Det bliver jeg rigtig gal og ked over for det har jeg aldrig ment og kommer aldrig til at mene
På baggrund at jeg sagde at det med det synd børn få gamle forældre er fx
lad mig give et eksempel
at hvis man er ude og hente sit barn i børnehave eller sådan nogle steder hvor nogle måske spørg om det ens bedste far eller bedste mor der henter dem når det i virkeligheden deres mor eller far. Eller hvis et barn spørger et andet barn om det er ens bedstefar eller bedstemor de har med så bliver barnet ked af og siger nej det er min mor/far
har aldrig sagt at man er dårlig forældre pga man er gammel eller ung.
I mine øjne er dårlig forældre ikk kommer an på alder overhovedet ikk på nogen måde. Dårlig forælde for mig er dem der ikk Tar ansvar dem der mishandler deres stakkels børn osv.
hvis vi antager en mor på 41år får et barn. Barnet er nu 3 år og går i børnehave - dvs. så er moren 44 år. Ligner man virkelig en bedstemor som 43årig???
Lad os så antage at det handler om et ældre forældrepar, hvor barnet måske vil opleve det du beskriver, så tror jeg absolut ikke det er noget der kommer til at ligge dybe spor hos barnet. Et barn bliver ked af mange ting i sit liv, men skal nok klare den med nærværende forældre der elsker det
så tænk du hellere på at det er synd for de børn der bliver omsorgssvigtet, de børn der sulter, de børn der bliver misbrugt, de børn der bliver slået....at forældrene ligner bedsteforældre kan da være fuldstændig ligegyldigt.
Anmeld