Hvor stor sandsyndelighed tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

Mata

Meget barnligt indlæg anonyme dig!! Kan du ikke blande dig udenom hvad andre gør, og så ligefrem lave afstemning derom. Nej det er vist en ommer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

39 er jo ingen alder nu til dags så jeg synes da sagtens de kan lave nr 4 om 3 års tid :-D men OM de gør det kan jeg ikke forudsige. Og hvis manden kun er 35? Jamen så er han jo også stadig ung om tre års tid :-D

Jamen ak ja siger ikk min svoger er for gammel han er jo kun 35 år. Og vil ikk være for gammel hvis han igen bliver far som 36,37,38,39 år. 

Men jeg mener og min holdning at hun snart bliver 40 og det synes jeg er for gammel. 

Min holdning er det samme uanset om man er mand eller kvinder. 

Men nu det jo hende der bliver 40 først 

håber det er til at forstå 

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

Mata skriver:

Meget barnligt indlæg anonyme dig!! Kan du ikke blande dig udenom hvad andre gør, og så ligefrem lave afstemning derom. Nej det er vist en ommer!!

Det ikk noget med at jeg blander mig overhovedet 

jeg fortalte bare min holdning

men først og fremest er at det bare for sjov at spørger jer 

der sku intet ondt i den tråd. 

Hold da kæft hvor er i gode til at bedømme på nul koma fem

Der er åbenbart hverken sjov eller humor i jer overhovedet

Sørgeligt

Anmeld

13. juli 2014

Mata

Er simpelthen nød til at skrive en gang mere. Holy shit hvor er du dum og barnlig at høre på!!

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

Mata skriver:

Er simpelthen nød til at skrive en gang mere. Holy shit hvor er du dum og barnlig at høre på!!

Nu må du tag og passe lidt på hvad du skriver. 

Jeg eg har ikk talt grimt til dig

hold da op hvor er du sørgelig at høre på 

Anmeld

13. juli 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Jamen ak ja siger ikk min svoger er for gammel han er jo kun 35 år. Og vil ikk være for gammel hvis han igen bliver far som 36,37,38,39 år. 

Men jeg mener og min holdning at hun snart bliver 40 og det synes jeg er for gammel. 

Min holdning er det samme uanset om man er mand eller kvinder. 

Men nu det jo hende der bliver 40 først 

håber det er til at forstå 

Aj Jeg kender massere skønne friske mødre i 40erne. Er du selv meget ung? Da jeg var 20 synes jeg også 40 år virkede tusse gammelt :-D men man bliver jo klogere.

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Aj Jeg kender massere skønne friske mødre i 40erne. Er du selv meget ung? Da jeg var 20 synes jeg også 40 år virkede tusse gammelt :-D men man bliver jo klogere.

Ja det kan du måske ha ret i.

Man er forskelig i alderen og tænker nok anderledes afhængig af hvilket alder man er i

Anmeld

13. juli 2014

Mata

Ja undskyld men det er bare måden jeg følte du dømte andre på.

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

Mata skriver:

Ja undskyld men det er bare måden jeg følte du dømte andre på.

Jeg bliver ked af når du angriber mig på den måde

Men da jeg oprettet denne tråd har jeg hverken tænkt ondt eller jeg nogensinde kunne drømme om at dømme andre. For jeg er ikk den type. 

Og som jeg skrev til en anden her i mit tråd 

at kan godt være man synes 40 er for gammel når man selv er et andet sted /et andet alder i sit liv 

Anmeld

13. juli 2014

mor88

Hey i søde baby bruger

vil lige først fortælle at jeg er førstegangs gravid uge 37+4 idag

min svigerinde har lige født deres 3 dreng for 2 et halv uge siden. (Nu har de 3 børn i alt og de er alle drenge) 

når nu til pointen. 

Min svorger er 35 år og min svigerinde er 39 år 

og det selvf bare min holdning. Men synes det er godt nok også lige på grænsen at de har fået 3 barn. 

Jeg har den holdning at så man for gammel når man bliver 40 år til overhovedet tænke på at få flere børn. 

Nu ved jeg at i kender hverken mig eller min svigerinde men prøv at stem på hvad i tror er sandsyndelighed for at de vil ha nr 4 barn når nu hun snart kommer over 40 år?

skal lige siges at når vi sad og snakket for sjov og nogle nævner om de nu skal ha nr 4 på et tidspunkt? Så siger min svigerinde ikk rigtig noget imod det og det eneste hun sagde er da hun var gravid. At ligene vil hun koncentrere sig om den i maven mens hun smiler.

Hvad er din begrundelse for at 40 er for gammelt?! Synes det er dejligt der er nogle der bærer vores land videre, nu når der er mangel på børn i Danmark og den begrundelse med, at man så er tudsegammel når børnene er voksne osv, holder ikke en meter. Selvom man er 20 når man får børn, er det ikke ensbetydende med at man er i live til at se børnene vokse op..

Kærlig hilsen en ung mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.