Hvor stor sandsyndelighed tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

Morgensol

Den mærkeligste tråd jeg har oplevet i min tid på baby! 

Få dig en hobby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Muhmi

Så længe ens biologiske kukur ikke har kukket for sidste gang, er man ikke for gammel til børn... Alder, krop og sind følges ikke altid ad

Anmeld

13. juli 2014

Muhmi

Morgensol skriver:

Den mærkeligste tråd jeg har oplevet i min tid på baby! 

Få dig en hobby...

Tror godt jeg kan nævne et par stykker der måler sig

Anmeld

13. juli 2014

lycly

Min mor var 39 da hun fik min lillesøster, min far var 43 og der er aldrig nogen der har troet de var hendes bedsteforældre! Faktisk har mange troet at de var forældre til MINE børn (på 1 og 3 år)
Min søster er 11 år nu og der har aldrig været en eneste situation hvor mine forældre ikke har kunne gøre noget med hende som de ikke kunne gøre med mig da jeg var lille. De har haft ligeså mange "slås"-kampe, leget med togbane/dukker/spillet bold/klatret i træer, you name it!

For 50 år siden så ja, så var man gammel når man var 40+, men altså i dag er langt de fleste først gamle og slidte 70+!

Har ikke gidet at stemme for synes afstemningen er underlig, men blev sgu harm af dine indlæg om at "det er synd for børnene". For det er noget fis.

Anmeld

13. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg føler ikk selv at jeg dømmer når jeg tænker på barnet/børnene. 

Og hun har lige født for ca 2 et halv uge siden. Og hun bliver 40 om ca et halvt år. Så hvis de vil ha et til er det vel når hun er 41 og opad. 

Men igen jeg prøver ikk at bedømme prøver at se det for børnenes skyld og pga den eksempel jeg gav dig. Og længere er den faktisk ikk

Men det mener vi at du er.

Hvis du ikke vil kalde mine meninger/holdninger for dømmende? Hvad i den sødeste grød vil du så kalde dem?

du Siger at du ikke dømmer ud fra alderen, men igen nævner du 40+.. og hvad så hvis hun bliver 41 eller 45, vil hun være en dårligere mor end hun er nu som 39årig? 

Du siger du tænker på barnet, men det gør du jo ikke hvis du synes det er synd det bliver født, bare fordi forældrene er over 40.

Må bøsser og lesbiske så heller ikke, for der kan børn jo spørge eller sige: hvorfor har du to mødre eller fædre? Du har ingen far eller mor..

Hvis man tænker over hvad andre siger, tror der er mange der ikke tør få børn. 

Anmeld

13. juli 2014

Muhmi

Ka+Ma=Be skriver:

Omg......... 

Tænkte det samme, men syntes jeg måtte uddybe mit "omg"  hahahah

Anmeld

13. juli 2014

Loan

Så burde jeg ikke at have været til for min mormor valgte at få en efterfølger som 43 årig, hun døde altså først for 4 år siden i en alder af 89 år.

Og så vil jeg lige tilføje at min svigerfars kone som lider af slem sclerose, ikke kan gå selv næsten uden rolator hun kan altså køre min 2,7 årige dreng helt færdig ved at race rundt på elscooter, lege og pjatte en hel dag.

Og svigerfar tumler os med ham til trods for to diskoprolaps og han er flex jobber, de begge midt i 50'erne.

Man er virkelig ikke nogen dårligere forælder bare fordi man runder 40 år! Og børn tænker ikke over alder det voksne som dømmer på den måde, lad dog folk leve deres liv som de selv ønsker!

Anmeld

13. juli 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi vil gerne minde jeg om at holde den gode tone i debatten.

Det er helt ok, ikke at være eninge, men husk altid at svare i en god tone, eller vælg at hoppe over debatten. Hilsen staff

Anmeld

13. juli 2014

Lady Marion <3

Må jeg høre hvorfor du bruger tid på at spekulere over dette ??

Anmeld

13. juli 2014

SussieThyssen

Så må "gammel-mor" her vel lige blande sig

I min slægt får vi ikke bare mange børn, men får dem også sent..OG vi finder partnere med STOR aldersforskel til begge sider---uhadada

I mit univers så er det ok at få børn lige så længe man er parat til at få børn.
Min farmor var over 50 da hun fik min faster...farmor blev 88.
Min kusine fik sin den sidste af 7 da hun var 48 eller 49 år.
Jeg var selv gravid sidste gang som 42 årig. (desværre blev det ikke til noget)
Vi er aldrig blevet udlagt som bedsteforældre til vore børn, men ofte som forældre til vore søskende, eller som søskende til vore børn

Hvorvidt din svigerinde får flere børn....ja hvorfor ikke.
Jeg har da valgt "Ja" for jeg synes da at det er herligt.

Jeg kendte engang et par, der mødte hinanden temmelig sent, midt 30'erne og de besluttede at de ville rejse til de blev 40 og så slå sig ned og få 6 børn.
Ja du læser rigtigt.
De havde 2 og en i maven da jeg mødte dem..og de fik de næste 3 hen over de næste 3-4 år. Hun var tæt på 48 da hun fik den sidste.
De havde et mylder..og det var da herligt.
Så nej...i mit univers snyder man sig selv, hvis man tror alder har noget at gøre med det...dog for mig går grænsen ved kroppens grænse. Når den ikke gider mere...så er det slut.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.