Dp mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Har jeg prøvet men hun tager bare de nemme løsninger virker det som om. Så hun laver så lidt som muligt

Hvis du ikke synes hun er god, må du jo snakke med hvem end man snakker med det om, at du ikke synes hun tager opgaven seriøst, at hun bare vil have det let. For sådan bør en dp ikke være, der er jo en grund til at de har åbent på de tidspunkter.. 

Jeg ville ikke aflvere mit barn, hos en jeg ikke synes intressere sig for sit arbejde, jeg ville være bange for at barnet bare bliver sat på gulvet, mens hun sidder i sofaen eller på en stol og kigger på dem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmmm. Hvad med at gå ned og putte ham 7.30, og så trille vognen over til dp med sovende dreng i. (Hvis det er i gåafstand altså) Så skal i ikke unødigt tidligt afsted og hans dag i dp "starter" først kl 9 når de skal gå.?

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hmmm. Hvad med at gå ned og putte ham 7.30, og så trille vognen over til dp med sovende dreng i. (Hvis det er i gåafstand altså) Så skal i ikke unødigt tidligt afsted og hans dag i dp "starter" først kl 9 når de skal gå.?

Skal have barnevognen med tilbage igen når jeg har afleveret ham

Anmeld

12. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hvorfor??

Anmeld

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Er det noget hun siger eller er det noget du bare vil have?

Anmeld

12. juni 2014

lineog4

Anonym skriver:

Ville nu personligt heller ikke aflevere et sovende barn. Tænk at blive puttet af mor og vågne op og så er mor væk.

Anmeld

12. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke. men ved vi kan ikke få noget støtte fordi min kæreste tjener for meget.

Det har ikke noget med støtte at gøre, men i vuggestuen kan man vælge en deltidsplads, så barnet max må være et eller andet antal timer om ugen i VS og så betaler man en lavere takst.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvorfor??

Det har hun sagt at hun ikke kan have den stående det er faktisk pænt irriterende

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Er det noget hun siger eller er det noget du bare vil have?

Noget hun siger jeg synes det er irriterende og skulle have den frem og tilbage.

Anmeld

12. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
lineog4 skriver:

Ville nu personligt heller ikke aflevere et sovende barn. Tænk at blive puttet af mor og vågne op og så er mor væk.

Kommer vel an på barnet. Min dreng ville sagtens kunne, også i den alder. Hvis bare det var en han kendte der tog ham op, så var alt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.