Anonym skriver:
Vores dp mor virker som om hun virkelig udnytter jeg går hjemme. :s
Vi har lige fået kørt vores søn ind i dp han har gået der siden maj.
Når men så igår sagde jeg om det ikke snart ville være en god ide at aflevere ham klokken syv i stedet for omkring klokken ni.
Så siger hun nej for han har meget brug for sin mor. Han er ni måneder. Kan hun virkelig tillade sig og sige sådan. Hvad så hvis jeg var startet i skole til maj som var meningen hvad ville hun så have gjort.
Og grunden til jeg vil begynde og aflevere ham klokken syv er for at kører en ordentlig hverdag ind.
Eller er det bare os der er gal på den undskyld det rodet indlæg
Jeg ville personligt ikke aflevere min datter klokken syv, hvis jeg havde mulighed for andet. Hun skal helst være hos dp mor inden kl 9, men da jeg går i skole, bliver hun afleveret kl 7.30.
Nogle dage har jeg kun lektion om eftermiddagen, og der bliver hun afleveret så tæt på kl 9 som muligt, så vi kan få lov til at starte morgenen stille og roligt, spise morgenmad i ro og mag og hygge lidt inden vi skal ud af døren. Jeg er så også en af dem, der er fløjtende ligeglad med bagatelrutiner som f.eks. aflevering på samme tidspunkt hver dag! Så længe de vigtige rutiner som spisetider, puttetid/ritualer mm. bliver fulgt, kan jeg simpelten ikke se hvorfor man ikke kan have sit barn hjemme længst muligt om morgenen
Hvorfor synes du det er vigtigt at dit(endnu) baby bliver afleveret klokken 7 hver morgen? Det bliver en meget lang dag væk fra mor, når nu du har mulighed for at have ham lidt mere hjemme.
Anmeld