Dp mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Hun kan ikke tillade sig at sige noget - nej.. 
Du betaler for pladsen, derfor har du ret til at bruge den.. 
Dog synes jeg at klokken 7 er meget tideligt at aflevere når du alligevel går hjemme.. Ikke sagt at det er forkert, for det er det ikke.. Men for mig personligt, er det meget tideligt.. Jeg har læst hjemme i 6 mdr, og har nu 2 mdrs sommerferie.. Begge mine unger bliver afleveret lige omkring klokken 8.. Ser ikke nogen grund til at aflevere tideligere.. Det bliver dog ændret til august hvor begge unger vil blive afleveret klokken 7 da jeg starter i skole, hvor jeg fysisk skal møde op hver dag..

Det nu mere fordi han står op klokken seks om morgen og sover lur fra halv otte til gerne halv ti. Hvor jeg skal aflevere ham klokken ni fordi de går ud og er sammen med andre dagplejer. Så skal aflevere ham senest der. Og jeg synes det er synd at vække ham fra sin lur der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Skal starte til september. Men han vågner klokken seks om morgen også lægger han sig til at sove igen omkring klokken halv otte ja så sover han jo når vi skal til at gå i dp. Det er mega irriterende og rigtig synd for ham. Så vil jeg altså heller hente ham tidligere også er han hjemme hele juli måned.

Jeg ser lige at du vil have ham hjemme hele juli - så ville jeg under alle omstændigheder holde fast i de rutiner I har nu, og så stille og roligt køre ham ind i den nye rytme til august.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg synes ikke der er et klart svar.

Du er ikke forkert på den, men omvendt så spørger du jo din dp - og hun svarer ud fra barnets behov. Sådan læser jeg det i dit indlæg

Skal du ikke starte i skole til maj?

Jeg tænker også at når du skriver 'en ordentlig hverdag' - hvas mener du så? Fungerer dagene ikke som de er nu? Eller er der noget der gør at du har brug for at aflevere dit barn klokken 7?

Han står op klokken seks og sover lur fra halv otte af hvor jeg bliver nødtil at vække ham så vi kan være i dp senest klokken ni. Og synes det synd jeg skal vække ham

Anmeld

12. juni 2014

mor88

Anonym skriver:

Skal starte til september. Men han vågner klokken seks om morgen også lægger han sig til at sove igen omkring klokken halv otte ja så sover han jo når vi skal til at gå i dp. Det er mega irriterende og rigtig synd for ham. Så vil jeg altså heller hente ham tidligere også er han hjemme hele juli måned.

Kan du så ikke aftale med dp mor at du afleverer ham når han er vågnet fra sin lur? Kl 9.30 -10 eller hvornår det er?

Anmeld

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han står bare op klokken seks og ligger sig til at sove igen halv otte når vi næsten skal til at gå så jeg bliver nødtil at vække ham

Hvor længe sover han da? Læg ham lidt tidligere. 
Kører du eller går du? Kan han ikke blive flyttet uden at blive vækket? eller han bare sover videre?

Hvornår skal de senest være der?

Anmeld

12. juni 2014

tarkoflen

Hmm jeg ville ikke aflevere kl. 7 med mindre det var nødvendigt, men det er bare min holdning.

Som jeg læser det, har I spurgt DP til hvad hun tænkte om det, og det har hun svaret på Men når det er sagt, så har I ret til at aflevere kl 7, hvis det er det I betaler for.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Nej det kan hun ikke bestemme. Men hvorfor give ham en "normal " hverdag når i har en "normal" hverdag nu? Han har vel kun brug for 2 uger ca til indkøring. Jeg ville elske at kunne aflevere senere end kl 7. :-)

Skal bare altid vække ham fra sin lur da han ligger sig til at sove igen halv otte

Anmeld

12. juni 2014

mor88

Anonym skriver:

Det nu mere fordi han står op klokken seks om morgen og sover lur fra halv otte til gerne halv ti. Hvor jeg skal aflevere ham klokken ni fordi de går ud og er sammen med andre dagplejer. Så skal aflevere ham senest der. Og jeg synes det er synd at vække ham fra sin lur der

Så synes jeg du skal sige det som det er, eller du kan vænne ham til at stå lidt senere op?

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Kan du så ikke aftale med dp mor at du afleverer ham når han er vågnet fra sin lur? Kl 9.30 -10 eller hvornår det er?

Hun går senest klokken ni og hun har sagt han senest skal afleveres klokken ni

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvor længe sover han da? Læg ham lidt tidligere. 
Kører du eller går du? Kan han ikke blive flyttet uden at blive vækket? eller han bare sover videre?

Hvornår skal de senest være der?

Han sover gerne til halv ti og måske mere. Og kan ikke flyt på ham uden at vække ham da jeg skal fra tredje sal og ned i kælderen og vores kælderrum er i den anden ende af blokken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.