Dp mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Så ville jeg fortælle hende det du har skrevet og sige, sådan passer det altså min lille trold bedst. Jeg vil gerne kunne aflevere inden første lur og så måske hente de fleste dage efter frokost og før anden lur så han kan tage den hjemme og vågne op hos mig og have en skøn eftermiddag. Om den gode tid med mor er til morgen eller efter frokost er vel hip som hap, men det er ikke hip som hap om han skal vækkes af en lur.

Men tænker er du slet ikke fristet til bare at holde ham hjemme til august - ville jeg være men er også ved at tude hver morgen over jeg skal aflevere min trold (og han er snart 4 ups skulle måske klippe en navlestreng ).

Har vi også snakket om da min kæreste synes det er spild af penge for kun så få timer. Ja for når jeg vækker ham fra den lur og går over i dp kommer han jo først til at sove omkring halv tolv igen. Og han vågner stadig tit om natten.

Men synes det skønt lige og få noget tid til mig selv når han er afsted i dp. Og lige få ordnet en masse. Han sover jo stadig ikke igennem. Så det er dejligt lige at få slappet af også. Også har jeg masser af energi når han kommer hjem igen
Kan godt være det virker forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

M&J87

Anonym skriver:

Vores dp mor virker som om hun virkelig udnytter jeg går hjemme. :s

Vi har lige fået kørt vores søn ind i dp han har gået der siden maj.
Når men så igår sagde jeg om det ikke snart ville være en god ide at aflevere ham klokken syv i stedet for omkring klokken ni.

Så siger hun nej for han har meget brug for sin mor. Han er ni måneder. Kan hun virkelig tillade sig og sige sådan. Hvad så hvis jeg var startet i skole til maj som var meningen hvad ville hun så have gjort.
Og grunden til jeg vil begynde og aflevere ham klokken syv er for at kører en ordentlig hverdag ind.

Eller er det bare os der er gal på den undskyld det rodet indlæg

Derfor er jeg tilhænger af vuggestue.

De der Dp mødre vælger lidt for ofte den nemme vej.

Jeg kan godt forstå du vil aflevere tidligere, og så hente tidligere, så får din baby det bedst. :-)

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Men skal den anden ikke også være i barnevogn eller vogn? Gætter på at hun har en dpvogn, hvor de kan sidde i og at han sover i en anden vogn? Eller hvordan? 

Hvordan foregår det, hvis din søn sover til kl.9:30 og hun går hen for at møde andre kl.9?? Jeg er bare lidt forvirret. 

Ved ikke hvordan hun får dem rundt den lille pige kan godt gå.

Hvis hun er gået er det bare sådan at jeg må holde ham hjemme

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvis det er et økonomisk spørgsmål kan I så ikke få deltidsplads til du starter?

Jeg har svaret på det med at han skal vækkes længere nede, det indlæg havde jeg ikke set =)

Det ved jeg ikke. men ved vi kan ikke få noget støtte fordi min kæreste tjener for meget.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg tænkte på når han skulle sove, at han blev lagt i den kl.7:30 og så du kørte over senere, eller noget? Lidt besværligt, ja, men der er jo også en chance for at han snart ændre sovetider, så han ikke sover kl.7:30. 

Hvad tid henter du ham? 

Tør ikke lade ham stå nede i barnevognen da vi bor på tredje sal.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Derfor er jeg tilhænger af vuggestue.

De der Dp mødre vælger lidt for ofte den nemme vej.

Jeg kan godt forstå du vil aflevere tidligere, og så hente tidligere, så får din baby det bedst. :-)

Begyndte også og tænke hun bare ville have det som er nemt. Men som om hun ikke har det nemt nok i forvejen hun har kun min søn og en til. Så de er kun to. Men hun har også haft kørt indkøring rigtig lang.. Og brugte meget helligedagenes skyld på at vi skulle starte om. Synes slet ikke de 2800 vi giver er særlig godt givet ud på den måde.

Anmeld

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ved ikke hvordan hun får dem rundt den lille pige kan godt gå.

Hvis hun er gået er det bare sådan at jeg må holde ham hjemme

Det må du spørge hende om. Foreklarer hende at din søn altså sover, lige nu kl.7:30 til omkring 9:30, hvordan I får det til at hænge sammen, så I begge to er glade og det ikke går ud over ham. 

For det skal jo heller ikke ødelægge hendes hverdag. Men selvfølgelig skal drengen have søvn. Men jeg synes så også 1½ er fint, ind til kl.12:30, for så sover han igennem der. 

Anmeld

12. juni 2014

lineog4

Anonym skriver:

Har vi også snakket om da min kæreste synes det er spild af penge for kun så få timer. Ja for når jeg vækker ham fra den lur og går over i dp kommer han jo først til at sove omkring halv tolv igen. Og han vågner stadig tit om natten.

Men synes det skønt lige og få noget tid til mig selv når han er afsted i dp. Og lige få ordnet en masse. Han sover jo stadig ikke igennem. Så det er dejligt lige at få slappet af også. Også har jeg masser af energi når han kommer hjem igen
Kan godt være det virker forkert.

Nej virker ikke forkert - kan godt huske glæden ved lige at have et par timer for mig selv. Men nu hvor jeg arbejder er det selvsagt dagene hjemme med børnene der fylder som det bedste

Jeg ville lave en vurdering af hvad der var bedst for drengen, hvis det er at komme tidligere og så kan du hente før 2. Lur eller ja hvis du vil senere så er det det bedste. Jeg ville ikke vække for at aflevere hvis jeg kunne lade være, så hellere aflevere tidligere....

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det må du spørge hende om. Foreklarer hende at din søn altså sover, lige nu kl.7:30 til omkring 9:30, hvordan I får det til at hænge sammen, så I begge to er glade og det ikke går ud over ham. 

For det skal jo heller ikke ødelægge hendes hverdag. Men selvfølgelig skal drengen have søvn. Men jeg synes så også 1½ er fint, ind til kl.12:30, for så sover han igennem der. 

Har jeg prøvet men hun tager bare de nemme løsninger virker det som om. Så hun laver så lidt som muligt

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Nej virker ikke forkert - kan godt huske glæden ved lige at have et par timer for mig selv. Men nu hvor jeg arbejder er det selvsagt dagene hjemme med børnene der fylder som det bedste

Jeg ville lave en vurdering af hvad der var bedst for drengen, hvis det er at komme tidligere og så kan du hente før 2. Lur eller ja hvis du vil senere så er det det bedste. Jeg ville ikke vække for at aflevere hvis jeg kunne lade være, så hellere aflevere tidligere....

Synes også det virker forkert og skulle vække ham og hvis jeg ligger ham senere om aften kan han finde på at sove alt for længe om morgen alligevel. Så det lidt det samme synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.