Dp mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Ville nu personligt heller ikke aflevere et sovende barn. Tænk at blive puttet af mor og vågne op og så er mor væk.

Ja det er nok ikke så smart men er heller ikke en mulighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det har hun sagt at hun ikke kan have den stående det er faktisk pænt irriterende

Så må du sige, hvis jeg skal aflevere mit barn kl.9, så må barnevognen stå her ellers bliver han afleveret kl.7...

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det har ikke noget med støtte at gøre, men i vuggestuen kan man vælge en deltidsplads, så barnet max må være et eller andet antal timer om ugen i VS og så betaler man en lavere takst.

Men er alligevel for sent han går på sommerferie fra 26 juni. Også til august også håber jeg da vi kan slip for at betale i juli måned.
Skal bare finde ud af hvem man snakker med

Anmeld

12. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det har hun sagt at hun ikke kan have den stående det er faktisk pænt irriterende

Har hun da selv vogne til potentielt 4 børn stående i forvejen? 

Vi skulle selv have en vogn med, om den stod der fast eller blev kørt frem og tilbage hver dag var ligemeget.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så må du sige, hvis jeg skal aflevere mit barn kl.9, så må barnevognen stå her ellers bliver han afleveret kl.7...

Hun bor i lejlighed så kan risikere min barnevogn bliver stjålet

Anmeld

12. juni 2014

lineog4

Mor11 skriver:

Kommer vel an på barnet. Min dreng ville sagtens kunne, også i den alder. Hvis bare det var en han kendte der tog ham op, så var alt fint

Ja det har du nok ret i - kan være det er mere mig der ikke kunne end mine børn nej børnene er nu også mest til jeg ikke forsvinder mens de sover også stadig hvor de er 11, 6 og snart 4 - de er lidt morsyge

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Har hun da selv vogne til potentielt 4 børn stående i forvejen? 

Vi skulle selv have en vogn med, om den stod der fast eller blev kørt frem og tilbage hver dag var ligemeget.

Ingen ide har ikke set nogen. Men hun bor i lejlighed og defor kan hun ikke have den stående

Anmeld

12. juni 2014

TNBC

lineog4 skriver:

Ville nu personligt heller ikke aflevere et sovende barn. Tænk at blive puttet af mor og vågne op og så er mor væk.

Det gør vi næsten hver dag med Jack på 17måneder, hans far eller mor kan putte ham, og jeg tager ham op eller omvendt, det er ikke noget problem, fordi han jo kender mig, og det vil barnet jo også med en dp eller pædagog. Det er jo ikke en fremmed der tager ham op Det sker tit i vuggestuer at børn bliver aflveret sovende, og så bliver de taget op af en pædagog.

Men det er forskelligt fra barn til barn. 

Anmeld

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hun bor i lejlighed så kan risikere min barnevogn bliver stjålet

Men der er vel kælderrum, hvor den kan stå. 

Hun lyder meget ny i det fag. 

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det gør vi næsten hver dag med Jack på 17måneder, hans far eller mor kan putte ham, og jeg tager ham op eller omvendt, det er ikke noget problem, fordi han jo kender mig, og det vil barnet jo også med en dp eller pædagog. Det er jo ikke en fremmed der tager ham op Det sker tit i vuggestuer at børn bliver aflveret sovende, og så bliver de taget op af en pædagog.

Men det er forskelligt fra barn til barn. 

Tror ikke min søn ville kunne. Men ville nu ikke lade ham stå uden for der hvor hun bor.. Men er jo heller ikke en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.