Dp mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det nu mere fordi han står op klokken seks om morgen og sover lur fra halv otte til gerne halv ti. Hvor jeg skal aflevere ham klokken ni fordi de går ud og er sammen med andre dagplejer. Så skal aflevere ham senest der. Og jeg synes det er synd at vække ham fra sin lur der

Men hvis de skal gå kl.9, skal han så ikke vækkes alligevel? For ellers kan hun da ikke have alle børnene med. Regner ikke med at de 2-3 andre er store nok til at gå hele vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han sover gerne til halv ti og måske mere. Og kan ikke flyt på ham uden at vække ham da jeg skal fra tredje sal og ned i kælderen og vores kælderrum er i den anden ende af blokken.

Hvad er der i kælderrummet? Hans barnevogn? Hvis ja, hvorfor så ikke lægge ham i den med det samme, og så gå over til Dp til kl.9?

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hmm jeg ville ikke aflevere kl. 7 med mindre det var nødvendigt, men det er bare min holdning.

Som jeg læser det, har I spurgt DP til hvad hun tænkte om det, og det har hun svaret på Men når det er sagt, så har I ret til at aflevere kl 7, hvis det er det I betaler for.

Synes det er lidt nødvendigt da han står op klokken seks og skal vække ham fra sin lur for at gå i dp da vi skal aflevere ham senest ni. Og min kæreste synes bare det så er spild af penge og have ham i dp de få timer

Anmeld

12. juni 2014

lineog4

Anonym skriver:

Skal starte til september. Men han vågner klokken seks om morgen også lægger han sig til at sove igen omkring klokken halv otte ja så sover han jo når vi skal til at gå i dp. Det er mega irriterende og rigtig synd for ham. Så vil jeg altså heller hente ham tidligere også er han hjemme hele juli måned.

Så ville jeg fortælle hende det du har skrevet og sige, sådan passer det altså min lille trold bedst. Jeg vil gerne kunne aflevere inden første lur og så måske hente de fleste dage efter frokost og før anden lur så han kan tage den hjemme og vågne op hos mig og have en skøn eftermiddag. Om den gode tid med mor er til morgen eller efter frokost er vel hip som hap, men det er ikke hip som hap om han skal vækkes af en lur.

Men tænker er du slet ikke fristet til bare at holde ham hjemme til august - ville jeg være men er også ved at tude hver morgen over jeg skal aflevere min trold (og han er snart 4 ups skulle måske klippe en navlestreng ).

Anmeld

12. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Skal starte til september. Men han vågner klokken seks om morgen også lægger han sig til at sove igen omkring klokken halv otte ja så sover han jo når vi skal til at gå i dp. Det er mega irriterende og rigtig synd for ham. Så vil jeg altså heller hente ham tidligere også er han hjemme hele juli måned.

Nu ser jeg lige, at du er nødt til at vække fra lur og så synes jeg faktisk det er bedst for ham, at han får lov til at sove og derved bliver afleveret tidligere så du kan hente tidligt.

Men hvis han også bliver vækket af DP fordi de skal på tur hver dag og går kl 9, så ville jeg nok holde fast i den nuværende rutine til efter sommerferien.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Men hvis de skal gå kl.9, skal han så ikke vækkes alligevel? For ellers kan hun da ikke have alle børnene med. Regner ikke med at de 2-3 andre er store nok til at gå hele vejen.

Der er kun en mere end min søn

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvad er der i kælderrummet? Hans barnevogn? Hvis ja, hvorfor så ikke lægge ham i den med det samme, og så gå over til Dp til kl.9?

Gøre jeg også men han vågner jo fordi jeg skal gå det lange stykke ned til vores kælderrum

Anmeld

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Der er kun en mere end min søn

Men skal den anden ikke også være i barnevogn eller vogn? Gætter på at hun har en dpvogn, hvor de kan sidde i og at han sover i en anden vogn? Eller hvordan? 

Hvordan foregår det, hvis din søn sover til kl.9:30 og hun går hen for at møde andre kl.9?? Jeg er bare lidt forvirret. 

Anmeld

12. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Synes det er lidt nødvendigt da han står op klokken seks og skal vække ham fra sin lur for at gå i dp da vi skal aflevere ham senest ni. Og min kæreste synes bare det så er spild af penge og have ham i dp de få timer

Hvis det er et økonomisk spørgsmål kan I så ikke få deltidsplads til du starter?

Jeg har svaret på det med at han skal vækkes længere nede, det indlæg havde jeg ikke set =)

Anmeld

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Gøre jeg også men han vågner jo fordi jeg skal gå det lange stykke ned til vores kælderrum

Jeg tænkte på når han skulle sove, at han blev lagt i den kl.7:30 og så du kørte over senere, eller noget? Lidt besværligt, ja, men der er jo også en chance for at han snart ændre sovetider, så han ikke sover kl.7:30. 

Hvad tid henter du ham? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.