Dp mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Så må du have ham bagpå cyklen, så skal du ikke hjem og slæbe vognen i kælderen og alt det bøvl

Skal først have en cykel så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Skal først have en cykel så

Jaaa, og den kan du købe for under 500kr på politiauktion  Det er i hvertfald en noget bedre løsning når nu vognen alligevel ikke skal bruges til noget i dp'en

Anmeld

12. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeps det gøre de

Ved heller ikke helt hvordan jeg skal bære mig ad med at aflevere ham for at gå tilbage med barnevognen også ned og tage toget når jeg starter i skole det bliver meget besværligt

Jeg synes hun er meget besværlig. Hvad vil hun gøre, hvis hun får 2børn mere, ned og op af trappen hver eneste dag? 
 4weekendsenge i lejligheden. 

Laver de andet end bare at mødes med andre dp´er?

Jeg ville tage en snak med hende, fordi de regler hun har(Selvfølgelig må hun have regler, men der står også være plads til jer), gør jeres hverdag besværlig og endnu mere når du starter i skole. Og så må I finde en løsning på en eller anden måde, ellers tror jeg faktisk at jeg vil finde et andet sted, og nok en vs.

Anmeld

12. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kan ikke se nogen grund til at du afleverer så tidligt når du går hjemme. Og ja, han er stadig lille og har stadig brug for sin mor.

var du startet i skole så vil der jo være tale om nødvendighed. 

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jaaa, og den kan du købe for under 500kr på politiauktion  Det er i hvertfald en noget bedre løsning når nu vognen alligevel ikke skal bruges til noget i dp'en

Det må jeg da lige få kigget på
For ja det er mega irriterende at skulle det andet

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg synes hun er meget besværlig. Hvad vil hun gøre, hvis hun får 2børn mere, ned og op af trappen hver eneste dag? 
 4weekendsenge i lejligheden. 

Laver de andet end bare at mødes med andre dp´er?

Jeg ville tage en snak med hende, fordi de regler hun har(Selvfølgelig må hun have regler, men der står også være plads til jer), gør jeres hverdag besværlig og endnu mere når du starter i skole. Og så må I finde en løsning på en eller anden måde, ellers tror jeg faktisk at jeg vil finde et andet sted, og nok en vs.

Ja så er de i legestue hver torsdag hvor vi så skal aflever og hente derover.. Men ja det er meget besværligt jeg er også begyndt og overveje noget andet da jeg synes det er en smule svært. At få tingene til at hænge sammen.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg kan ikke se nogen grund til at du afleverer så tidligt når du går hjemme. Og ja, han er stadig lille og har stadig brug for sin mor.

var du startet i skole så vil der jo være tale om nødvendighed. 

Det nu fordi min søn står op klokken seks om morgen og ligger sig til at sove omkring halv otte så jeg så skal vække ham fra hans lur for at nå over i dp senest klokken ni.

Anmeld

12. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Men er alligevel for sent han går på sommerferie fra 26 juni. Også til august også håber jeg da vi kan slip for at betale i juli måned.
Skal bare finde ud af hvem man snakker med

Du kan ikke slippe for at betale, fordi du ikke bruger pladsen i en måned, de kan jo ikke give den til andre Men der er nogle kommuner der kører med, at juli er betalingsfri, men det er vist ikke alle...

Anmeld

12. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det nu fordi min søn står op klokken seks om morgen og ligger sig til at sove omkring halv otte så jeg så skal vække ham fra hans lur for at nå over i dp senest klokken ni.

Min søn havde samme rytme. Jeg trillede bare barnevognen til vuggestuen 

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Min søn havde samme rytme. Jeg trillede bare barnevognen til vuggestuen 

Ja det kan jeg desværre ikke da jeg skal have barnevogn med tilbage igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.