Hvor tit har i gæster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har veninder på besøg mindst en gang om ugen, men min nabo kommer ofte ind til en kop the de dage, jeg ikke arbejder.

Jeg elsker at have besøg, og lave lækkert mad selvom det blot er en onsdag aften

Min dør er altid åben for folk, der vil komme forbi, så du kommer bare, Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maria-s skriver:

Ikke særlig tit. Jeg har en veninde hvor vi dog skiftes til at besøge hinanden (lige nu er vi begge på barsel) med en til to ugers mellemrum. Men det er sådan et formiddag/ middagsbesøg med tøsesnak  Ellers virkelig sjældent. De fleste af vores venner bor i København og familie knap en time væk. Vi har ikke fået opbygget det store netværk (endnu) her hvor vi bor, men med en søn der er begyndt i den lokale børnehave, kunne det jo være at det kom 

Men det blive da nok lidt grænseoverskridende for mig Jeg er også en af huleboerne. Og jeg vil helst kun have gæster, hvis der er ryddet op og rent over det hele. Og det er der sjældent  Selvom jeg støvsuger hver anden dag og knokler for at holde et pænt hjem, synes jeg altid her er nusset og halvrodet. Med en hund der fælder = hundehår alle steder, og en søn og en mand der har svært ved at huske at sætte skoene i bryggerset, ja så er det bare svært at holde pænt.... Og så er vi alle frygtelig gode til at have gang i aaaalt for mange ting på en gang, hvilket resultere i større eller mindre mængder rod  Så nej jeg er ikke særlig god til uventet besøg. Faktisk virkelig dårlig. 

Uha savner godt nok mine barsler! 

Håber at i kommer til at møde masser af nye venner, gennem børnehaven! Vi har fået et godt vennepar gennem thea's børnehave og det er så hyggeligt! 

Ja det med dyr, der fælder kender vi også fra vores 2 katte! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Mama85 skriver:

Jeg er pt på barsel- og herhjemme har vi gæster min. Én gang om ugen, det kan være veninder der kommer til formiddagshygge, eller aftensmad..eller svigerforældre der kommer til eftermiddagskaffe..derudover har min store pige tit venner fra BH'en på besøg. 

Uha barsel er altså bare lidt hyggeligt!! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det har vi tit. I hvert fald 1gang om ugen. Det ka sagtens bare være til en kop kaffe eller noget men ofte os til aften og vi er os rigtig tit gæst. Det er både min mand og jeg vokset op med og er begge meget sociale.

Her er kærsten ik helt så social som mig, så heldigvis ses jeg tit bare med veninder, til lidt hygge! 

Men vi nyder også altid de gæster vi så har! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Demosan skriver:

Jamen.... en gang hver anden uge vel.... 

Til gengæld er vi ude to-tre gange om ugen. Det er utrolig normalt at spise ude hernede (Italien). Så mødes man med venner eller familie over en pizza efter arbejde. Det er en lidt mere uforpligtende måde at mødes på  Vi har faktisk vennepar gennem mere end seks år som jeg aldrig har været hjemme hos. 

Hé hé hvor vildt at du aldrig har været hjemme hos dem, når i har kendt hinanden så længe! Men det lyder som en rigtig dejlig måde at ses på!! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Isabella_mor skriver:

Vi har da venner på besøg ind imellem. Og tit så er det hvor vi har folk forbi til aftensmad og hygge. Det sker måske en gang i måneden hvis ikke flere. Og det er forskelligt hvem der invitere, nogengange inviterer folk sig selv, og andre gange inviterer vi. Det er for det meste min søster og hendes kæreste og hans to dejlige børn der kommer. Og ellers er det måske en veninde eller en god ven eller vores naboer. Det er lidt forskelligt.

Ih det lyder også rigtig hyggeligt!! X

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Monski skriver:

Tit, meget tit
Jeg har en veninde der er på besøg mindst én gang om ugen, dog efter ungerne er lagt.
Min kæreste spiller band, og der kommer de to andre også ofte på besøg et par timer inden de skal spille. Derudover har vi et vennepar vi ses med i hvert fald hver 14 dag.

jeg elsker at have gæster

Det lyder rigtig hyggeligt, men ka slet ik se hvordan vi sku finde dage nok i ugen, til så mange gæster. 

Ps jeg arbejder så også aftensvagter et par gange om ugen, så det begrænser self vores aftens muligheder. Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Maja_4000 skriver:

Meget sjældent .. Altså sådan hvor det er 'rigtige gæster', som kommer ind og sidder, spiser osv det er nææææsten kun til fødselsdage, nytår osv

Men min ene svoger er her meget tit.. Han bor lige ved siden af, så hvis han f.eks. skal ned og handle, kommer han tit forbi og tager sin lillebror (min kæreste ) og vores datter med..

Ih det må være fedt for jeres datter, at onkel er lige ved siden af! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Carina:-) skriver:

Ungerne har altid gæster.

Og ja det har vi egentligt også...Der er tit nogen der lige dumper forbi og det er hyggeligt

Her har thea også nået en alder nu ( snart 6 år) hvor det er et kæmpe hit med veninder på besøg. Det er så hyggeligt, og jeg glæder mig til at følge dem igennem de næste mange år! 

Apropo sku vi så engang mødes med ungerne, til en kop kaffe? Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

SummaSummarum skriver:

Sjældent desværre, jeg kan rigtig godt lide at have gæster men efter jeg flyttede sammen med min mand som gerne vil holde orden i alting og have det rent - lidt kontrollerende - så er det bedre at undvære for kan ikke slappe af. Hvis han ved besked i forvejen så kan han godt, men spontane besøg indgået indenfor kort tid så sukker han dybt. Jeg laver for det meste aftaler når han ikke er hjemme i flere dage i træk eller er væk i en weekend. Så er min dør åben. Det mærkelige er at han er en supervært. Jeg holder meget af alle afskygninger af mennesker, og han har næsten ikke nogen at være sammen med kan tælles på een hånd. Kun dem han har kendt længe og selv dem ser han ikke særlig tit eller laver noget med. Det kunne jeg faktisk godt tænke mig han gjorde. Men det sker ikke så det må jeg affinde mig med. Han er ellers udadvendt i forhold til mig som er mere introvert. Men jeg skal bare føle mig tryg i selskabet så er jeg også en sjov og rar og hyggelig vært 

Lyder fuldstændig som min kærste, som også er den perfekte vært, hvis bare han er " advaret" i god tid.

Han har også nogle fantastiske venner, som han virklig elsker at være sammen med, og som han tit snakker/ sms'er med, men de ses heller ik ret tit. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.