Hvor tit har i gæster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

Maja_4000

Meget sjældent .. Altså sådan hvor det er 'rigtige gæster', som kommer ind og sidder, spiser osv det er nææææsten kun til fødselsdage, nytår osv

Men min ene svoger er her meget tit.. Han bor lige ved siden af, så hvis han f.eks. skal ned og handle, kommer han tit forbi og tager sin lillebror (min kæreste ) og vores datter med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Carina:-)

Ungerne har altid gæster.

Og ja det har vi egentligt også...Der er tit nogen der lige dumper forbi og det er hyggeligt

Anmeld

22. maj 2014

EAF

Sjældent desværre, jeg kan rigtig godt lide at have gæster men efter jeg flyttede sammen med min mand som gerne vil holde orden i alting og have det rent - lidt kontrollerende - så er det bedre at undvære for kan ikke slappe af. Hvis han ved besked i forvejen så kan han godt, men spontane besøg indgået indenfor kort tid så sukker han dybt. Jeg laver for det meste aftaler når han ikke er hjemme i flere dage i træk eller er væk i en weekend. Så er min dør åben. Det mærkelige er at han er en supervært. Jeg holder meget af alle afskygninger af mennesker, og han har næsten ikke nogen at være sammen med kan tælles på een hånd. Kun dem han har kendt længe og selv dem ser han ikke særlig tit eller laver noget med. Det kunne jeg faktisk godt tænke mig han gjorde. Men det sker ikke så det må jeg affinde mig med. Han er ellers udadvendt i forhold til mig som er mere introvert. Men jeg skal bare føle mig tryg i selskabet så er jeg også en sjov og rar og hyggelig vært 

Anmeld

22. maj 2014

Bshizzle

Hver eneste dag!! 

Pt bor vi hos Svigermor (pga huskøb og først får nøglerne her den første) 

Men hun er næsten altid hjemme (sent aften dog). 

Men min mands søster og mand bor liiiiige inde ved siden af med deres 3 børn som vores børn elsker at lege med i haven 

Men ja.. Venner og resten af familien får vi pt ik så meget besøg af disse dage her. 

Anmeld

22. maj 2014

Hulubulu86

Tja vi havde forskellige medlemmer af svigerfamilien boende I 9mdr ud af 12 sidste aar . Jeg er hjemnegaende med to boern paa 2,5 og 7mdr saa hvis jeg og tumlingen ikke skal blive sindssyge er vi noedt til at have besoeg tit (manden arbejder 6 dage om ugen fra 9-20/22). Vi har nok besoeg 2-4 gange om ugen og tager paa café eller lignende med vennepar en gang om ugen (hernede er det mere normalt at moedes ude end hjemme).

Jeg er ikke den bedste vaert men jeg elsker at have besoeg af veninderne og da de fleste ogsa er hjemmegaaende med 1-5boern saa er de ligeglade med om der staar tallerkerne I vasken eller om der er legetoej paa gulvet.

Anmeld

22. maj 2014

mit1barn

Vi elsker at have gæster, ogde elsker at komme her:-) Vi har gæster i hvert fald 3-4 gange om ugen, nogle dage har vi endda flere forskellige på forskellige tidspunkter:-)

Anmeld

22. maj 2014

Olaf

Hver dag, vi har 1-4 kammerater der er fast her hver dag, nogle gang kun den ene og andre gange dem alle men nu bor vi også min kæreste og jeg og en kammerat her i huset, og vi er dem med den største garagen og grund til at flyde med biler og lign

Anmeld

22. maj 2014

Laulund87

Her kommer der tit nogen forbi, nok en gang om ugen

Anmeld

22. maj 2014

Mutti2

Vi har sjældent gæster. - Desværre.

Har en veninde på besøge 2-3 gange om året ca. Familien 1 gang om året. Hvis vi er heldig kommer de måske yderligere 2 gange om året. Men ellers er det datterens legeaftaler der er på besøg.

Savner ofte mere selskab. ISÆR OM AFTENEN.

Men jeg er lidt af et rodehoved, og har ofte gang i flere oprydningsprojekter, så det passer mig ofte fint nok at folk ikke bare kommer brasende.

Anmeld

22. maj 2014

Pinkrose

Uh ca 1-2 gange om ugen. Så er det dog også inklusiv mormor og mostre til prinsessen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.