Hvor tit har i gæster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

et-ønske

Altså de store børn (7-8-12) har venner der kommer og går. Ligesom vores børn også løber ind og ud ved deres venner. Vi bor et sted hvor der er sti-systemer osv. så ungerne kan frit færdes.

Gæster sådan rigtigt har vi sjældent..... Egentlig ikke fordi vi ønsker det sådan - men eftersom vi er en dele familie, skal der også herske en form for ro.
Vi holder naturligvis børnenes fødselsdage - slår vores sammen fordi vi har så tæt på hinanden men når tvillingerne kommer er det også 5-6 gange om året.
Min mor bor tæt på og svinger ofte forbi, det er jeg ligeglad med.

Vi er leve mennesker, og jeg erkender blankt at jeg ikke får gjort huset helt rent hver uge så uventede gæster står ikke øverst på min ønskeseddel....

Vi har begge mistet mange venner/veninder i vores skilsmisser, så venner er der desværre ikke så mange af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Mor til Ella

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, hvor tit har i gæster? Vh stine

Ikke så tit som vi enlig gerne ville

Elsker at have gæster, vi har altid begge arbejdet meget, og dermed følger at vi ikke har prioterere alle vores venskaber lige højt, desværre

Men så ofte som det kan lade sig gøre et par gange om måneden, og så er vi ofte på besøg også

Anmeld

22. maj 2014

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Hvordan gæster ?  

Anmeld

22. maj 2014

Masig

Kommer an på definitionen af gæster. Men vores naboer/vennepar kommer tit forbi til en kold øl, det kan godt ske et par gange om ugen i perioder. Og så snakker vi generelt meget med alle vores naboer hen over hækken 

Udover det har vi vel besøg af venner og familie et par gange om måneden vil jeg tro... Der går som regel aldrig en hel uge uden vi har en eller anden form for "gæster" i huset... Vi er meget sociale og kan godt lide det der med at man lige kan komme uventet forbi til en øl eller kop kaffe et øjeblik... Min kæreste er nok lidt mere til det end jeg, men er nok fordi jeg er den der perfektionist, der bliver flov hvis folk kommer uventet og jeg ikke liiige har fået støvsuget, eller der står lidt opvask på bordet.... 

Anmeld

22. maj 2014

Maria-s

Ikke særlig tit. Jeg har en veninde hvor vi dog skiftes til at besøge hinanden (lige nu er vi begge på barsel) med en til to ugers mellemrum. Men det er sådan et formiddag/ middagsbesøg med tøsesnak  Ellers virkelig sjældent. De fleste af vores venner bor i København og familie knap en time væk. Vi har ikke fået opbygget det store netværk (endnu) her hvor vi bor, men med en søn der er begyndt i den lokale børnehave, kunne det jo være at det kom 

Men det blive da nok lidt grænseoverskridende for mig Jeg er også en af huleboerne. Og jeg vil helst kun have gæster, hvis der er ryddet op og rent over det hele. Og det er der sjældent  Selvom jeg støvsuger hver anden dag og knokler for at holde et pænt hjem, synes jeg altid her er nusset og halvrodet. Med en hund der fælder = hundehår alle steder, og en søn og en mand der har svært ved at huske at sætte skoene i bryggerset, ja så er det bare svært at holde pænt.... Og så er vi alle frygtelig gode til at have gang i aaaalt for mange ting på en gang, hvilket resultere i større eller mindre mængder rod  Så nej jeg er ikke særlig god til uventet besøg. Faktisk virkelig dårlig. 

Anmeld

22. maj 2014

Mama85

StineW79 skriver:

Jeg er pt på barsel- og herhjemme har vi gæster min. Én gang om ugen, det kan være veninder der kommer til formiddagshygge, eller aftensmad..eller svigerforældre der kommer til eftermiddagskaffe..derudover har min store pige tit venner fra BH'en på besøg. 

Anmeld

22. maj 2014

L&V

StineW79 skriver:

Det har vi tit. I hvert fald 1gang om ugen. Det ka sagtens bare være til en kop kaffe eller noget men ofte os til aften og vi er os rigtig tit gæst. Det er både min mand og jeg vokset op med og er begge meget sociale.

Anmeld

22. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jamen.... en gang hver anden uge vel.... 

Til gengæld er vi ude to-tre gange om ugen. Det er utrolig normalt at spise ude hernede (Italien). Så mødes man med venner eller familie over en pizza efter arbejde. Det er en lidt mere uforpligtende måde at mødes på  Vi har faktisk vennepar gennem mere end seks år som jeg aldrig har været hjemme hos. 

Anmeld

22. maj 2014

Isabella_mor

Vi har da venner på besøg ind imellem. Og tit så er det hvor vi har folk forbi til aftensmad og hygge. Det sker måske en gang i måneden hvis ikke flere. Og det er forskelligt hvem der invitere, nogengange inviterer folk sig selv, og andre gange inviterer vi. Det er for det meste min søster og hendes kæreste og hans to dejlige børn der kommer. Og ellers er det måske en veninde eller en god ven eller vores naboer. Det er lidt forskelligt.

Anmeld

22. maj 2014

Monski

StineW79 skriver:

Tit, meget tit
Jeg har en veninde der er på besøg mindst én gang om ugen, dog efter ungerne er lagt.
Min kæreste spiller band, og der kommer de to andre også ofte på besøg et par timer inden de skal spille. Derudover har vi et vennepar vi ses med i hvert fald hver 14 dag.

jeg elsker at have gæster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.