Hvor tit har i gæster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

Mama85

StineW79 skriver:

Uha barsel er altså bare lidt hyggeligt!! Vh stine

Dét er det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Mama85

StineW79 skriver:

Uha barsel er altså bare lidt hyggeligt!! Vh stine

Dét er det  

Anmeld

23. maj 2014

B&J

StineW79 skriver:

Her har vi nogle rigtig gode venne par, som vi jævnligt hygger med. Det er faktisk alle mine veninder og deres kærester, som heldigvis passer rigtig godt sammen med min kæreste, så det er bare rigtig hyggeligt! X

ej hvor er det dejligt... vi har slet ikke et vennepar eller ej har jeg heller ikke en god veninde for hver gang jeg finder en jaa så såre de mig men ja håber da en dag jeg finder veninden

Anmeld

23. maj 2014

bøllen

B&J skriver:

ej hvor er det dejligt... vi har slet ikke et vennepar eller ej har jeg heller ikke en god veninde for hver gang jeg finder en jaa så såre de mig men ja håber da en dag jeg finder veninden

Nu har jeg godt nok kun mødt dig den ene gang men udfra det virker du som en utroligt sød og behagelig person . Er sikker på det nok skal lykkes dig .

Ved selv det kan være svært at have troen på det hvis det er mislykkes et par gange

Anmeld

23. maj 2014

SanJose

Middagsgæster sker vel ca. en gang om måneden. Kæresten er pga sit arbejde kun hjemme i weekenderne, og derfor har jeg tit min rigtig gode veninde på besøg. Men hun tæller efterhånden ikke som gæst mere. 

Anmeld

23. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
SanJose skriver:

Middagsgæster sker vel ca. en gang om måneden. Kæresten er pga sit arbejde kun hjemme i weekenderne, og derfor har jeg tit min rigtig gode veninde på besøg. Men hun tæller efterhånden ikke som gæst mere. 

Ja nogen tæller ik rigtig som gæster. Især dem der selv går i køleskabet osv, er vel endelig bare en fast del af" inventaret" vh stine

Anmeld

23. maj 2014

Leneur

StineW79 skriver:

Her er det nu heller ik så tit, men det er mere fordi vi i en travel hverdag, er nogle "rodehoveder" Og vi ( mest kærsten )har det bedst med planlagte besøg, så huset lige ka få en omgang.

Gider nemlig ik høre på min mor, der spørg om hun ik lige ska vaske vinduer, eller skilde emhætten ad vh stine

Det ville jeg da gerne have min mor gjorde. Det er sådan noget jeg selv glemmer at gøre...
Det er ikke så tit vi har gæster men til vores fødselsdage bliver huset fuldt og så kommer der lidt legekammerater til Silje i ny og næ og en gang imellem ca 2 gange om året får jeg lov til at komme ud og vifte rigtigt med ørerne hvor vi starter forfesten her men jeg slapper ikke rigtigt af når jeg har gæster, er desværre perfektionist, så sidder på nåle, da alle mine gæster skal have det godt og jeg også kan få øje på noget jeg missede i rengøringen og kan slå mig selv i hovedet med det. Vil hellere besøge andre...

Anmeld

23. maj 2014

SanJose

StineW79 skriver:

Ja nogen tæller ik rigtig som gæster. Især dem der selv går i køleskabet osv, er vel endelig bare en fast del af" inventaret" vh stine

Min veninde er så hjemmevant, at jeg næsten tror hun ved hvordan jeg foretrækker mit undetøj skal lægges sammen i skuffen og hvordan grøntsagerne skal ligge i køleskabet  Jeg kan godt være alene, men har det egentlig bedst med at være social. Dog er det lidt belastende for budgettet, at hun altid spiser med. Kan ikke huske, hvornår hun sidst har givet noget for det. Men sådan er det jo.. Jeg er nok for blødsøden 

Anmeld

23. maj 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Håber virklig også på at der ka blive til en tur, endten sidst på sommeren eller omkring dec!! X

Det må du lige få arrangeret, så I kommer herover - kunne være super hyggeligt Xxx

Anmeld

23. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Leneur skriver:

Det ville jeg da gerne have min mor gjorde. Det er sådan noget jeg selv glemmer at gøre...
Det er ikke så tit vi har gæster men til vores fødselsdage bliver huset fuldt og så kommer der lidt legekammerater til Silje i ny og næ og en gang imellem ca 2 gange om året får jeg lov til at komme ud og vifte rigtigt med ørerne hvor vi starter forfesten her men jeg slapper ikke rigtigt af når jeg har gæster, er desværre perfektionist, så sidder på nåle, da alle mine gæster skal have det godt og jeg også kan få øje på noget jeg missede i rengøringen og kan slå mig selv i hovedet med det. Vil hellere besøge andre...

Ej hun gir mig pip, når hun gør sådan nogle ting! 

Da jeg var gravid med alberte, fik jeg bækkenløsning, så kapitulerede og bad om hjælp. Bagefter var jeg helt stresset over at hun bare havde flyttet rundt på alle vores ting, så jeg ik ku finde noget osv... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.