Hvor tit har i gæster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.098 visninger
74 svar
23 synes godt om
22. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja som overskriften siger, hvor tit har i gæster? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

stjernehimmel

Yderst sjældent... ca 3 gange om året til føsdag(max, jeg springer helst min over).. ellers det kun hvis en skal hente noget osv at det blir til en hurtig øl eller andet....

Jeg er huleboer.... og yderst privat.... min kæreste det samme... jeg er ikke go til folk der bar lige kigger forbi osv... 

Anmeld

22. maj 2014

nille

Profilbillede for nille
StineW79 skriver:

Uh det kommer an på hvad der menes med gæster:-) vi har en søn på 18 der ALTID har gæster, ( der ikke kun er på hans værelse, men lige så ofte i stuen hos os) , min søster og hendes familie kommer ligeledes tit forbi til kaffe, og indimellem mad, så huset er næsten altid fyldt.

Inviterede gæster til middag( der ikke sker impulsivt) har vi ca 1 gang om ugen/ hver 14 dag.

Da vi kun havde 1 barn, havde vi gæster næsten hver dag, da vi var de eneste i vennekredsen der havde barn, derfor var det nemmest vi var hos os. De blev dog ikke vartet op, men tog selv del i de forskellige gøremål som madlavning, indkøb mv:-)

Jeg elsker at have gæster:-)

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

stjernehimmel skriver:

Yderst sjældent... ca 3 gange om året til føsdag(max, jeg springer helst min over).. ellers det kun hvis en skal hente noget osv at det blir til en hurtig øl eller andet....

Jeg er huleboer.... og yderst privat.... min kæreste det samme... jeg er ikke go til folk der bar lige kigger forbi osv... 

Min kæreste er også lidt en hulebo, så derfor har vi ik ret tit uventet gæster. Dog elsker vi at få gæster til fødselsdage, jul osv! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

StineW79 skriver:

Desværre alt for sjældent. Pga en masse forskellige ting i vores familie er dette blevet ned priotetet .

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

nille skriver:

Uh det kommer an på hvad der menes med gæster:-) vi har en søn på 18 der ALTID har gæster, ( der ikke kun er på hans værelse, men lige så ofte i stuen hos os) , min søster og hendes familie kommer ligeledes tit forbi til kaffe, og indimellem mad, så huset er næsten altid fyldt.

Inviterede gæster til middag( der ikke sker impulsivt) har vi ca 1 gang om ugen/ hver 14 dag.

Da vi kun havde 1 barn, havde vi gæster næsten hver dag, da vi var de eneste i vennekredsen der havde barn, derfor var det nemmest vi var hos os. De blev dog ikke vartet op, men tog selv del i de forskellige gøremål som madlavning, indkøb mv:-)

Jeg elsker at have gæster:-)

Så vil jeg sige at i altid har gæster! 

Glæder mig også til at få huset fuld af glade unger, der besøger ungerne i tide og utide. Tror lidt kærsten frygter det

Dejligt med et hus fuld af liv! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

bøllen skriver:

Desværre alt for sjældent. Pga en masse forskellige ting i vores familie er dette blevet ned priotetet .

Her er det nu heller ik så tit, men det er mere fordi vi i en travel hverdag, er nogle "rodehoveder" Og vi ( mest kærsten )har det bedst med planlagte besøg, så huset lige ka få en omgang.

Gider nemlig ik høre på min mor, der spørg om hun ik lige ska vaske vinduer, eller skilde emhætten ad vh stine

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

StineW79 skriver:

Her er det nu heller ik så tit, men det er mere fordi vi i en travel hverdag, er nogle "rodehoveder" Og vi ( mest kærsten )har det bedst med planlagte besøg, så huset lige ka få en omgang.

Gider nemlig ik høre på min mor, der spørg om hun ik lige ska vaske vinduer, eller skilde emhætten ad vh stine

Er klart også mest til planlagte besøg . Specialt efter jeg har fået kroniske smerter, har så ofte fået af vide jeg ikke smiler nok, siger Hej på den rigtige måde osv. Så har frabedt mig spontane besøg ( udover venner som respektere det ) 

ungerne har ofte venner på besøg 

Er det ikke bare sætte hende i sving 

Anmeld

22. maj 2014

Louise H.

Vi har en kammerat, der næsen er blevet fast inventar herhjemme. Han kommer forbi 4-5 gange i ugen.

Så kommer min mor 1-2 gange i måneden.
Min svigerinde kommer ca. 1 gang i ugen.

Og så er der andre der kommer hist og her.

Planlagte gæster sket 5-6-7 gange i året

For det meste kommer vores venner der ikke har børn hjem til os, da det selvsagt er nemmest for os og rarest for vores datter. Men vores venner der har børn skifter vi lidt med hvem der besøger hvem.

Anmeld

22. maj 2014

Trekløver(:

StineW79 skriver:

Hver anden weekend ca. Elsker at have gæster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.