Hvor tit har i gæster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
bøllen skriver:

Er klart også mest til planlagte besøg . Specialt efter jeg har fået kroniske smerter, har så ofte fået af vide jeg ikke smiler nok, siger Hej på den rigtige måde osv. Så har frabedt mig spontane besøg ( udover venner som respektere det ) 

ungerne har ofte venner på besøg 

Er det ikke bare sætte hende i sving 

Hé Hé da jeg var gravid anden gang med alberte sagde jeg ja tak til lidt hjælp fra min søde rengørings tornado af en mor, og endte med at få pip af hende, fordi hun flyttede rundt på alt, så ku ik finde noget bagefter. Også kommenterede hun på at ih hvor her altså roder.. Øøø ja det var jo derfor jeg endelig sagde ja tak til lidt hjælp. 

Og da min og kærsten flyttede sammen i vores første lejlighed, fik hun lov til at komme og vaske vores vinduer mens vi ik var hjemme. Da så kærsten kom hjem, lå alle vores peciner i blød i badekaret, emhætten lå skildt ad i vasken og hun rendte og støvsugede, mens alle vores ting, som stadig stod i kasser, var pakket ud og stillet de forkerte steder.

Men jo ellers så er det da dejligt med lidt rengørings hjælp  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

StineW79

Louise <3 Isabella skriver:

Vi har en kammerat, der næsen er blevet fast inventar herhjemme. Han kommer forbi 4-5 gange i ugen.

Så kommer min mor 1-2 gange i måneden.
Min svigerinde kommer ca. 1 gang i ugen.

Og så er der andre der kommer hist og her.

Planlagte gæster sket 5-6-7 gange i året

For det meste kommer vores venner der ikke har børn hjem til os, da det selvsagt er nemmest for os og rarest for vores datter. Men vores venner der har børn skifter vi lidt med hvem der besøger hvem.

Vi gør det samme med vores venner. Fungere bare rigtig godt, og dem der ik har børn, får ik stress af små pillefinger vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

M_V skriver:

Hver anden weekend ca. Elsker at have gæster

Hvor hyggeligt!! Her arbejder jeg hver 3 weekende. I mine fri weekender er vi endte på ture, besøger familie og venner, og en sjælden gang i mellem slapper vi bare helt af, helt alene! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

B&J

Alt alt for sjælden mest til fødselsdage savner en veninde man kunne få besøg af eller venne par

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

et-ønske skriver:

Altså de store børn (7-8-12) har venner der kommer og går. Ligesom vores børn også løber ind og ud ved deres venner. Vi bor et sted hvor der er sti-systemer osv. så ungerne kan frit færdes.

Gæster sådan rigtigt har vi sjældent..... Egentlig ikke fordi vi ønsker det sådan - men eftersom vi er en dele familie, skal der også herske en form for ro.
Vi holder naturligvis børnenes fødselsdage - slår vores sammen fordi vi har så tæt på hinanden men når tvillingerne kommer er det også 5-6 gange om året.
Min mor bor tæt på og svinger ofte forbi, det er jeg ligeglad med.

Vi er leve mennesker, og jeg erkender blankt at jeg ikke får gjort huset helt rent hver uge så uventede gæster står ikke øverst på min ønskeseddel....

Vi har begge mistet mange venner/veninder i vores skilsmisser, så venner er der desværre ikke så mange af

Her er thea også blevet så stor nu, at hende og hendes bedste veninde ka rende på besøg hos hinanden. Der er heldigvis også et rigtig godt sti system. Så dejligt!

Ja nogle gange trænger man bare til helt fri! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Mor til Ella skriver:

Ikke så tit som vi enlig gerne ville

Elsker at have gæster, vi har altid begge arbejdet meget, og dermed følger at vi ikke har prioterere alle vores venskaber lige højt, desværre

Men så ofte som det kan lade sig gøre et par gange om måneden, og så er vi ofte på besøg også

Vi plejer også at spise hos min mor ca 1 gang i ugen, hos svigerfar ca 1 gang pr mdr og hos svigermor 1 gang pr mdr. Når vi er sammen med svigermor er det oftes hele weekenden da de bor længer væk! 

Vores venner ser vi meget i perioder. Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Aalborg_Pigen skriver:

Hvordan gæster ?  

Folk der kommer og besøger jer/ dig der hjemme, endten bare tilen kop kaffe eller mad! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Masig skriver:

Kommer an på definitionen af gæster. Men vores naboer/vennepar kommer tit forbi til en kold øl, det kan godt ske et par gange om ugen i perioder. Og så snakker vi generelt meget med alle vores naboer hen over hækken 

Udover det har vi vel besøg af venner og familie et par gange om måneden vil jeg tro... Der går som regel aldrig en hel uge uden vi har en eller anden form for "gæster" i huset... Vi er meget sociale og kan godt lide det der med at man lige kan komme uventet forbi til en øl eller kop kaffe et øjeblik... Min kæreste er nok lidt mere til det end jeg, men er nok fordi jeg er den der perfektionist, der bliver flov hvis folk kommer uventet og jeg ikke liiige har fået støvsuget, eller der står lidt opvask på bordet.... 

Hé hé tror du lyder meget som min kærste, der også ka blive helt flov hvis ik der lige er blevet støvsuget, hvor jeg mere har det sådan at hvis de forventer et ret hus, så må de lave en aftale!

Men nej har nu heller ik lyst til besøg, hvis huset roder! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

Trekløver(:

StineW79 skriver:

Hvor hyggeligt!! Her arbejder jeg hver 3 weekende. I mine fri weekender er vi endte på ture, besøger familie og venner, og en sjælden gang i mellem slapper vi bare helt af, helt alene! Vh stine

Lyder også hyggeligt. Ja vi er heller ikke i ro mange dage på en måned, men nyder at være sociale med venner og familie. Så sætter man også pris på de dage hvor vi bare har pyjamas dag alle tre.

Anmeld

22. maj 2014

Masig

StineW79 skriver:

Hé hé tror du lyder meget som min kærste, der også ka blive helt flov hvis ik der lige er blevet støvsuget, hvor jeg mere har det sådan at hvis de forventer et ret hus, så må de lave en aftale!

Men nej har nu heller ik lyst til besøg, hvis huset roder! Vh stine

Hehe ja, jeg er nu blevet bedre med tiden til bare at lade hus være hus og netop sige at når de kommer uventet må de forvente et til tider halvbeskidt hus... Men det er svært, jeg er også den type, der hele tiden tørrer drengen om munden og tørrer bordet af med det samme når han spilder noget, for er bare rigtig dårlig til at klare snavs...  

Min kæreste ser bare slet ikke når det er rodet eller beskidt, så han tager glædeligt mod uventet besøg hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.